پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری تک جداره

قیمت پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن اداری تک جداره  یکی از انواع پاتیشن های پرکاربرد است که برای جداسازی محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن های اداری ستون های مختلفی دارند و به راحتی روی زمین نصب می شوند و می توانند یک فضای بزرگ را تبدیل به چند فضای کوچک تر کنند. پارتیشن ها از مواد مختلف از جمله چوب و شیشه ساخته می شوند و یکی از متداول ترین آنها، پارتیشن تک جداره شیشه ای است. برای اطلاع از قیمت پارتیشن اداری و سفارش پارتیشن اداری، می توانید با کارشناسان ما در ساویس تماس بگیرید. با ما تا انتهای این مطلب مجله ساویس همراه باشید.

پارتیشن اداری تک جداره ام دی اف

پارتیشن اداری تک جداره ام دی اف

بیشتر بخوانید:

استیکر پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد

مشخصات پارتیشن تک جداره اداری

یکی از مهمترین ویژگی های پارتیشن اداری تکجداره این است که بدون این که بلغزند به راحتی روی زمین قرار می گیرند. این پارتیشن ها انواع مختلفی دارند و در مدل های بلند، کوتاه، نیمه بلند و حتی تا سقف طراحی می شوند. پارتیشن های تک جداره که مخصوص محیط های اداری هستند، بهترین و به صرفه ترین روش برای جداسازی محیط های اداری محسوب می شوند. پارتیشن های اداری این قابلیت را دارند که فضاهای بزرگ را به قسمت های کاربردی تر و کوچک تر قسمت کنند.

طراحی پارتیشن های اداری تک جداره به گونه ای است که در کمترین زمان نصب می شوند و برای افرادی که نمی خواهند محیط کار خود را دیوارکشی داخلی کنند، بهترین گزینه هستند. همچنین پارتیشن های تک جداره علاوه بر داشتن تنوع زیاد، قیمت مناسبی هم دارند و به همین دلیل شرکت ها و اداره ها برای جداسازی از این پارتیشن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:

پارتیشن فریم لس چیست؟ | کاربرد پارتیشن فریم لس

مطلب مرتبط  همه چیز درباره پارتیشن اداری ریلی و متحرک

مزایای استفاده از پارتیشن اداری تک جداره

یکی از مهم ترین مزیت های خرید پارتیشن تک جداره این است که چون در انواع مدل ها و رنگ های مختلف تولید می شوند، برای همه سلیقه ها مناسب هستند. در ادامه این مقاله سایر مزیت های این پارتیشن را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • این پارتیشن ها به راحتی جا به جا می شوند و حمل راحتی دارند.
  • پروسه نصب و مونتاژ این پارتیشن ها خیلی آسان است.
  • قیمت ارزان و مناسبی دارند.
  • امکان به کار بردن انواع قفل و یراق آلات در در این نوع پارتیشن اداری وجود دارد.
  • پارتیشن های تک جداره با تقسیم کردن فضا، یک محیط اختصاصی در محیط کار ایجاد می کنند.
  • به منظور ایجاد یک فضای خصوصی، می توان شیشه پارتیشن ها را مات کرد.

پارتیشن اداری تک جداره شیشه ای

سئوالات متداول در مورد پارتیش های اداری تک جداره

  1. پارتیش های تک جداره از چه اجزایی تشکیل می شوند؟

پارتیشن های اداری از اجزایی مانند ستون های آلومینیومی، رابط بین ستون ها، شیشه، فریم برای در، یراق آلات و قفل و ام دی اف تشکیل می شوند.

  1. پارتیشن های تک جداره نوع اداری به چند دسته تقسیم می شوند؟

این مدل پارتیشن ها در سه نوع شیشه ای، آلومینیومی و ام دی اف تولید می شوند. پارتیشن های تک جداره شیشه ای یکی از متداول ترین انواع پارتیش ها در اداره ها هستد.

جمع بندی

افرادی که می خواهند از پارتیشن های تک جداره برای محیط های اداری استفاده کنند باید در طراحی داخلی و دکوراسیون به اصول اولیه توجه داشته باشند و ابعاد پارتیشن را با توجه به فضای محیط انتخاب کنند. قیمت پارتیشن اداری تک جداره به مواردی از جمله نوع متریال و ابعاد محیط مورد نظر بستگی دارد.

مطلب مرتبط  تلفیق طراحی بیوفیلیک و پارتیشن اداری برای یک محل کار سالم تر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن های اداری و خرید انواع پارتیشن می توانید از کارشناسان با تجربه ما در ساویس کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:

برندهای معتبر مبلمان اداری ایران 1401

[vc_row][vc_column][basel_blog items_per_page=”3″ parts_title=”1″ parts_meta=”1″ parts_text=”1″ parts_btn=”1″][/vc_column][/vc_row]

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز: 101

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *