طراحی صنعتی

صندلی‌ای در یک کتاب

بوکنیچر 2
بوکنیچر 2

bookniture را می‌توان به عنوان میز کنار تخت،میز کار، برای پیک‌نیک و حتی به عنوان صندلی استفاده کرد و دو رنگ مشکی و کرم آن تولید شده‌است که با بیش‌تر محیط‌ها سازگارند. این محصول با وجود وزن کم و سادگی، قابلیت تحمل وزن بالا و استحکام بسیاری دارد. و صفحه‌ای روی آن قرار‌میگیرد که استفاده از آن‌را بسیار راحت‌تر می‌کند.

بوکنیچر 3
بوکنیچر 3

پیشینه طراحی:
طراح این محصول ساکن یکی از پرجمعیت و متراکم ترین شهر‌های دنیا است و این به معنای فضای کار و خانه متراکم و کوچک است و طبیعتا هرکسی دوست دارد که از فضای خود بهترین استفاده را بکند و در آن راحت باشد.
او گفته است همیشه هنگامی که با دوستان خود جمع‌ می‌شدند، تعدادی از افراد مجبور به نشستن روی زمین بودند و خانه او هم گنجایش تعداد صندلی بیش‌تری را نداشته بنابراین او به فکر طراحی صندلی تاشو افتاده است و صندلی bookniture را طراحی کرده است که کاربرد بیش‌تری از یک صندلی نیز دارد.

بوکنیچرر
بوکنیچرر

bookniture محصولی در اندازه کمی بزگتر از یک کتاب و با شکل و وزن تقریبی یک کتاب معمولی است. شما می‌توانید به راحتی این محصول را در دست خود بگیرید و یا در کیف خود قرار دهید بدون اینکه کسی متوجه شود که چیزی به غیر از یک کتاب را حمل می‌کنید و در هر زمان و موقعیتی از آن به راحتی استفاده کنید. همچنین جنس این محصول از تخته هانیکام(honeycomb) است که ترکیبی همانند فرم لانه زنبورعسل و وزن کم اما استحکام بالایی دارد.

مطلب مرتبط  مبلمانی برای دوستداران حیوانات

نوشته های مشابه