طراحی صنعتی

شلف 360 درجه طراحی شده توسط Luka Pirnat در سال 2014

محصولی که از او در اینجا مطرح می شود “360 SHELF” نامیده شده است ، این کالا به منظور ایجاد امکان قرار دادن کتاب و یا سایر مدیا در زوایای مختلف طراحی شده است ، با این کالا هر کس می تواند طرحی را روی یک دیواره ایجاد نماید .

طراح خود در باره این محصول می گوید :
بیائید نحوه ای را که برای قرار دادن کتاب و سایر موارد در ذهن دارید تغییر دهید به نحوی که هم زیبائی بیافرینید و هم راه حل عملی برای قرار دادن کتابهایتان داشته باشید . “360 SHELF” را به آسانی و در هر زاویه ای روی دیوار نصب کنید و هر چیزی را به آسانی و با سرانگشتان خود در آن قرار دهید .
این یک طبقه زیبا و کامل با قابلیت استفاده چند گانه است که می توان در رنگ های زنده و مختلف و با استفاده از متریال متفاوت ، استفاده نمود و به این ترتیب خواهیم توانست قیافه و ظاهر اتاق محل زندگی و یا کار خود را تغییر دهیم .
نصب این قفسه در360 درجه امکانپذیر و عملی می باشد و طرح زیبائی را بر روی دیوار شما با استفاده از رنگ های متفاوت ایجاد می نماید ، ضمن آنکه نیاز های چیدمانی شما را نیز برآورده می نماید.

مورد استفاده :
با استفاده از یک روش نصب آسان که در پشت آن پنهان می شود و چرخش 360 درجه آنرا ممکن می سازد ، می توانید آنرا با هر زاویه ای که زیبا تر و یا قابل استفاده تر باشد مستقر نمایید و از زیبائی پرسپکتیو آن لذ ببرید .
در صورتیکه “360 shelf” را به طور مناسب چیدمان کنید زیبائی خیره کننده ای ایجاد می نماید و چهره زیبائی برای کتابها ی شما روی دیوار ایجاد می نماید .
به هر ترتیب این وسیله ای است که به راحتی امکان نگهداری و نمایش زیبای کتابهای شما را در هر زاویه ای فراهم می نماید .

محل های مورد استفاده :
در اتاق زندگی :قرار دادن کتاب و سی دی و آی پد و …
در آشپزخانه : کتاب آشپزی ، رسید ها و بسیار از وسائل آشپزخانه
در محل کار : انواع پوشه و ذونکن و پرونده و بسته های کوچک و …
در اتاق خواب :کتابهای داستان هنگام خواب و بازیهای مختلف
در اتاق انتظار : هر چه که انتظار را آسانتر می نماید .
رنگ و مواد ساخت :
به نظر می رسد که بهترین متریال برای ساخت این کالا چوب با کیفیت عالی می باشد و همچنین پوشش نهائی آن می تواند به هر ترتیبی که زیبائی ایجاد نماید ، امکانپذیر است .
طراحی و نوآوری :
قسمت عمده این محصول تولید پروفیل از چوب به صورت 45 درجه می باشد که می تواند از چوبهای راش ، چنار و ممرز تولید گردد . تا به این ترتیب احساس طبیعی بیشتری ایجاد نماید .

این فریم می تواند که امکان قرار گیری هر وسیله ای با شکل مربع یا مستطیل و هر شکل یا اندازه دیگر را در خود فراهم نماید .
البته می توان به صورت سفارشی نیز این محصول را تولید نمود به نحوی که پس از نصب نیز امکان تغییر زاویه را داشته باشد .
هر یک از شما می توانید در نحوه تولید و یا نحوه استفاده از این محصول ایده های جدید و خلاق داشته باشید که این محصول را در تکمیل نماید .

نوشته های مشابه