اخبار شرکت

زیبایی دفتر کار با چیدمان پارتیشن اداری

چیدمان پارتیشن اداری

چیدمان پارتیشن اداری را به بهترین نحو انجام دهید. طراحان و متخصصانی در این زمینه هستند که می توانید از آنها کمک بگیرید. چیدن وسایلی که در محیط کار لازم هستند و باید به ترتیبی کنار هم قرار گیرند که دسترسی آسانی داشته باشند و شلوغ به نظر نیاید ،در واقع هوش هنری لازم دارد.

چیدمان پارتیشن اداری

چیدمان پارتیشن اداری در فضا سازی و استفاده بهینه در محیط کار مهم است ، چیدمان پارتیشن نه تنها بستگی به سلیقه دارد بلکه باید با اصول چیدمان هم منطبق باشد.

زیبایی دفتر کار با چیدمان پارتیشن اداری

چیدمان پارتیشن اداری در زیبا جلوه کردن دفتر کاری بسیار تاثیر دارد، با کنار هم قرار دادن تخته های ام دی اف طرحی شگفت انگیز در دفتر کارتان ایجاد کنید، چیدمان پارتیشن اداری را جدی بگیریم. دفتر کار جذاب داشتن یکی از اهداف مدیران شرکت ها است .

برخی از شرکت ها هنوز با چیدمان سنتی و قدیمی بدون هیچ تغییری در ظاهر همچنان به کار مشغول هستند اما باید به این نکته توجه کرد که باید همزمان با پیشرفت صنعت و علم از بهترین تولیدات و محصولات استفاده کرد تا بتوان با معیارهای روز هماهنگ شد.  چیدمان پارتیشن اداری را به بهترین نحو انجام دهید، طراحان و متخصصانی در این زمینه هستند که می توانید از آنها کمک بگیرید. چیدن وسایلی که در محیط کار لازم هستند و باید به ترتیبی کنار هم قرار گیرند که دسترسی آسانی داشته باشند و شلوغ به نظر نیاید ،در واقع هوش هنری لازم دارد.

چیدمان پارتیشن اداری در فضا سازی و استفاده بهینه در محیط کار مهم است ، چیدمان پارتیشن نه تنها بستگی به سلیقه دارد بلکه باید با اصول چیدمان هم منطبق باشد. هر روز طرح های تازه وارد بازار می شود و طرح ها و اشکال گوناگونی هستند که با توجه به فضای اداری قابل نصب هستند ،معمولا طرح های جدید از استقبال بیشتری برخوردار می شود.

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری جدید

بکارگیری اصول مدرن چیدمان با استفاده از دید معماری و نقوش هندسی تاثیر بیشتری در فضای کار خواهد داشت ،برخی از طرح های جدید نا منظم هستند ولی بسیار هنرمندانه در کنار هم چیده می شوند. در طراحی اصول و تکنیک وجود دارد ، بکارگیری اشکال و قطعات با مفاهیم انتزاعی به زیبا تر شدن پارتیشن ها کمک می کند. اگر اصول پایه در چیدمان پارتیشن اداری رعایت شود ، زیبایی پارتیشن های چوبی دهها برابر بیشتر خواهد شد.

اصول چیدمان پارتیشن اداری

برای  چیدمان پارتیشن اداری در ابتدا باید به فضای اتاق و دفتر کار توجه کنیم، پارتیشن های سه بعدی برای محیط های نباید استفاده شوند چون فقط زیبا هستند و بخش عمده ای از فضا را اشغال می کنند. با چیدمان درست از پارتیشن های چوبی می توانیم فضاهای جدید ی را برای کارمندان شرکت ایجاد کنیم. در واقع پارتیشن فقط  نباید فضا را اشغال کند بلکه باید از تمامی فضاها استفاده بهینه شود .

هنگام طراحی و چیدمان باید توجه داشت که طرح مورد نظر از دید کارمندان خوب باشد و فقط یک دیوار ساختگی به نظر نیاید ، رنگ دکوراسیون با دیوارهای ساختمان تقریبا تطابق داشته باشد و فضاهای فرورفته و یا بیرون آمده برای گذاشتن اشیای دکوری استفاده شود.

به منظور چیدمان این محصول قبل از استفاده از پارتیشن ها باید به نورپردازی نیز توجه شود ،دیواره های باید طوری نصب شوند که بهترین نور را به فضا انتقال دهند. استحکام پارتیشن های بسیار مهم است زیرا معمولا دفاتر کاری  رفت و آمدهای زیادی دارند ، لذا باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا در مقابل نور تغییر رنگ ندهند.

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری بانک

چیدمان زیبا و طراحی قفسه های بایگانی

طراحی قفسه های برای بایگانی و نگهداری پرونده ها و اسناد بسیار تاثیر گذار و مهم هستند،دسترسی آسان به اسناد و مدارک ، قابلیت جابجایی آنها همگی از مواردی هستند که باید در چیدمان این محصول لحاظ شوند. برای دسترسی آسان به مدارک ، ابزار، دستگاه ، کامپیوتر و نوشت افزار باید چیدمان درستی داشته باشیم تا هم دسترسی آسان به این ملزومات داشته باشیم و هم زیبا باشند.

میز منشی و میز پرسنل باید چیدمان خوبی داشته باشد زیرا نگاه ارباب رجوع اول به این نقاط می افتد، کامپیوتر نباید در معرض دید باشد . میز منشی باید در جایی باشد که از نظر دسترسی به درب ورودی اتاق مدیریت و دیگر فضاها کاملا مسلط باشد ،پارتیشن های مناسبی برای این قسمت باید در نظر گرفته شود.

چیدمان پارتیشن اداری باید کاملا رسمی باشد تا برای محیط کاری مناسب باشد ، طراح هنرمندی لازم است تا هم محیط را رسمی جلوه دهد و هم راحت و زیبا به نظر آید . تمامی سیم ها و کابل ها را در پشت پارتیشن و محل مناسبی قراردهید تا شلوغ به نظر نیاید ، دفتر کار نباید شلوغ و پر از وسایل باشد زیرا باعث کلافه شدن کارمندان و حتی ارباب رجوع می شود.

از پارتیشن های اداری متحرک بیشتر استفاده کنید زیرا امکان جابجایی بهتری دارند ، در چیدمان پارتیشن های اداری از گل و گیاه استفاده کنید . استفاده از گل و گیاه در کنار پارتیشن های اداری فضای کاری شما را زیباتر خواهد کرد، امروزه پارتیشن های بسیاری به بازار آمده است مانند پارتیشن های سنگی ،پارتیشن های سه بعدی ، پارتیشن های ریلی و دهها مدل دیگر.

مطلب مرتبط  آشنایی با چرخه رنگ در دکوراسیون داخلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *