مبلمان اداری

راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن +معرفی نمونه

راهنمای خرید میز کارشناسی مدرن

در مبلمان اداری یکی از انواع میزهای اداری، میز کارشناسی مدرن است و کاربرد مهمی در محیط های اداری دارد. میزهای کارشناسی از نظر ظاهر تا حدی شبیه به میزهای تحریر هستند  و در انواع و مدل های مختلفی وجود دارند. کارشناسان ما در این مقاله از مجله ساویس ویژگی های میز کارشناسی و تفاوت آن با سایر میزها را مورد بررسی قرار می دهند.

میز کارشناسی مدرن با رنگ روشن

میز کارشناسی مدرن با رنگ روشن

مشخصات میز کارشناسی مدرن

یکی از مهم ترین ویژگی های میز کارشناسی مدرن، ارگونومیک بودن و طراحی مهندسی آن است. این میز فضای کاری بیشتری در اختیار کارکنان قرار می دهد  و به این ترتیب آنها با راحتی بیشتری کار خود را انجام می دهند. میزهای کارشناسی مانند میزهای مدیریت ابعاد و اندازه بزرگی دارند ولی به خاطر طراحی خاصشان، فضای زیادی نمی گیرند. این میز دارای صفحه، کشو و همچنین کمدهایی است که زیر میز قرار دارند.

ارتفاع استاندارد میز کارشناسی مدرن در حدود 75 تا 85 سانتی متر و طول آن با توجه به نوع کاربرد میز بین 90 تا 250 سانتی متر است. این میز محلی برای قرار دادن تلفن و همچنین سایر وسایل به صورت جداگانه دارد و به این ترتیب میز شلوغ نمی شود. میزهای کارشناسی معمولاً با چوب ام دی اف تولید می شوند و دوام و مقاومت زیادی دارند.

انواع میز کارشناسی

میزهای کارشناسی مدرن در چند مدل موجود هستند که در ادامه این مقاله آنها را معرفی می کنیم.

  • میز کارشناسی ال دار: در بعضی از میزهای کارشناسی، بخشی که مخصوص قرار گرفتن کیبورد است به صورت ال ساخته می شود. این ویژگی باعث می شود میز فضای بیشتری داشته باشد. میز کار شناسی مدرن ال برای طراحان و نقشه کشان بسیار کاربردی است؛ چون فضای زیادی برای کشیدن طرح ها و نقشه ها دارد.
  • میز کارشناسی هوشمند: قیمت میز کارشناسی مدرن هوشمند در مقایسه با سایر میزها بیشتر است. میزهای کارشناسی هوشمند تمام امکانات لازم برای راحت بودن کار را در اختیار افراد قرار می دهند. در این مدل میزها، میز و صندلی به یکدیگر وصل هستند و در زیر پایه های میز چرخ هایی قرار دارد تا میز به راحتی بچرخد.
  • میز تحریر کارشناسی: این نوع میز کارشناسی مدرن بیشتر برای فضاهای کوچک مناسب است. این میزها از جنس چوب یا ام دی اف هستند و در برخی موارد می توان ارتفاع آنها را تنظیم کرد.

میز کارشناسی مدرن

تفاوت میز کارشناسی با میز کارمندی

میزهای کارشناسی مدرن در مقایسه با میزهای کارمندی دارای قابلیت بیشتری هستند. یکی از مهم ترین تفاوت های میزهای کارمندی با میزهای کارشناسی، ابعاد و اندازه آنها است. این میزها از نظر متریال هم با هم تفاوت دارند و ماندگاری و دوام میزهای کارشناسی بیشتر از میزهای کارمندی است.

میز کارشناسی مدرن

میز کارشناسی مدرن

سوالات متداول در مورد میزهای کارشناسی

  1. قیمت میزهای کارشناسی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت میزهای کارشناسی به عواملی همچون نوع چوب و مواد اولیه، ابعاد میز، تعداد    کشوها و کمدها بستگی دارد.

  1. آیا نوع کارایی میزهای کارشناسی با یکدیگر متفاوت است؟

میزهای کارشناسی مدرن با توجه به نوع فعالیت شرکت، تفاوت هایی با یکدیگر دارند. کارشناسان روابط عمومی در هر اداره یا شرکت، به محلی برای نگهداری اسناد نیاز دارند. به همین دلیل میزهای کشو دار برای این کارشناسان مناسب تر است.

جمع بندی

میزهای کارشناسی یکی از کاربردی ترین میزهای اداری هستند. میزهای کارشناسی استاندارد، راندمان کاری افراد را بالا می بردند و مانع از خستگی آنها می شوند. وجود کشو و کمد در میز کارشناسی اهمیت زیادی دارد؛ چون می تواند کمبود فضا را جبران کند.

برای خرید انواع میز کارشناسی مدرن و سایر میزهای اداری به فروشگاه ساویس مراجعه کنید. کارشناسان ما در این فروشگاه در انتخاب بهترین میز شما را راهنمایی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *