مبلمان اداری, میز تحریر

راهنمای خرید میز تحریر استاندارد

خرید میز تحریر استاندارد

 خرید میز تحریر استاندارد

آیا برنامه زندگی شما به گونه ای است که مجبور هستید مدت زیادی را پشت میز بنشینید؟ در این صورت خرید میز تحریر استاندارد می تواند از ابتلای شما به بسیاری از بیماری های مربوط به ستون فقرات و مهره های گردن جلوگیری نماید. اما یک میز تحریر استاندارد دارای چه ویژگی ها و مشخصاتی است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

مهمترین ویژگی میز تحریر استاندارد چیست؟

به جرأت می توان گفت که مهمترین ویژگی میز تحریر استاندارد، طراحی مناسب  و ارگونومیک است تا کمترین آسیب را به لدن بزند. در واقع شما قادر خواهید بود بدون اینکه در طولانی مدت آسیب ببینید، برای مدت زیادی از یک میز استاندارد استفاده کنید. بدین منظور باید ارتفاع میز را با توجه به قد خود انتخاب نمایید. در ادامه به برخی از نکات مهم که باید در هنگام خرید میز تحریر استاندارد به آن ها توجه کنید می پردازیم.

بیشتر بخوانید:
میز تحریر مدرن و انواع آن – خرید میز تحریر و مطالعه

4 نکته مهم در هنگام خرید میز تحریر استاندارد

بهتر است در هنگام تهیه یک میز تحریر به طراحی و ویژگی های آن توجه کافی داشته باشید تا از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل نمایید. از جمله ویژگی های یک میز استاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از نخستین نکاتی که در هنگام تهیه میز تحریر باید به آن توجه کنید، ابعاد سطح میز است. سطح میز باید به گونه ای باشد که بتواند فضای کافی را برای قرار دادن لپ تاپ، کتاب و دفتر، چراغ مطالعه و … فراهم آورد. البته در این زمینه باید به محیطی که قصد دارید میز را در آن قرار دهید نیز توجه کنید و در صورتی که در اتاق خود فضای کمی دارید، از خرید میزهای بزرگ خودداری نمایید.
  • بسیاری از میزهای تحریر دارای پایه هایی ضعیف هستند که این موضوع از نقاط ضعف آن ها به حساب می آید. اما پایه های میزهای استاندارد به گونه ای طراحی شده اند که استقامت بالایی دارند. بنابراین توان تحمل وزن میز و لوازمی که بر روی آن قرار می گیرند را خواهند داشت.
  • میزهای تحریر از جنس های گوناگونی همچون فلز، چوب، ام دی اف و … ساخته می شوند. برخی از این میزها دارای صفحه ای شیشه ای هستند که احتمال آسیب دیدن در آن ها بالاتر است. بهتر است به جنس و استحکام این محصولات در هنگام خرید توجه کنید.
  • اگر فردی هستید که نظم وسایل برای شما اهمیت بالایی دارد بهتر است میزهایی را انتخاب کنید که دارای کشو هستند. با استفاده از این کشوها می توانید لوازم خود را با نظم بالایی نگهداری نمایید.

خرید میز تحریر استاندارد برای کودکان

یکی از نکات مهمی که به هنگام خرید میز تحریر باید به آن توجه کنید این است که کیز را برای چه سنی و برای چه کاربردی تهیه میکنید. میز تحریر برای بزرگسالان و با کاربردهای مختلف از نظر اندازه و امکانات با آنچه که مناسب فرزندان دانش آموز شما است متفاوت است. دانش آموزان نصف روز را در مدرسه و پشت میز و صندلی و در کلاس درس میگذرانند. باقی روز و زمانی را که قصد نوشتن تکالیف و درس خواندن دارند باید میز تحریری مناسب و اندازه داشته باشند.

مطلب مرتبط  دلیل اهمیت انتخاب و خرید مبلمان اداری با کیفیت
بیشتر بخوانید:
میز تحریر قدیمی چوبی ایده فوق العاده برای دکوراسیونی خاص

میز تحریر را از کجا تهیه کنیم؟

خرید میز تحریر استاندارد  به صورت مستقیم از مراکز تولیدی قطعا می تواند به نفع شما باشد. به همین دلیل بسیاری از خریداران در جستجوی فروشنده ای منصف و معتبر هستند که محصولات خود را به صورت بی واسطه عرضه نماید. مجموعه ساویس یکی از عرضه کنندگان انواع میز تحریر با کیفیت و استاندارد در جدیدترین طرح ها است. تنوع میزهای موجود در این فروشگاه اینترنتی آنقدر زیاد است که می تواند مطابق سلیقه هر فردی واقع شود. سفارشات شما به صورت فوری و به سراسر ایران ارسال خواهند شد. بنابراین اگر قصد خرید میز تحریر استاندارد با بهترین قیمت را دارید، پیشنهادات ویژه این سایت را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *