مبلمان اداری

راهنمای خرید صندلی توری

راهنمای خرید صندلی توری

اگر قصد خرید مبلمان اداری و صندلی اداری دارید،‌ پیشنهاد ما به شما، خرید صندلی توری است. می‌پرسید چرا؟ پس ادامه این مطلب را از دست ندهید. همه ما زمان زیادی از زندگی‌مان را صرف کار کردن می‌کنیم. اما آیا به اندازه‌ای که به کار توجه می‌کنیم، سلامت فیزیکی و بدن‌مان نیز برای‌مان مهم است؟ نحوه نشستن و از آن مهم‌تر، صندلی‌ای که روی آن می‌نشینیم، در سلامت دستگاه اسکلتی بدن بسیار نقش دارند.

حفاظت از ستون فقرات و گردن یکی از اصلی‌ترین وظایف یک صندلی اداری است که صندلی توری نیز این کار را انجام می‌دهد. به همین دلیل است که خرید صندلی اداری پشت توری می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های زندگی‌تان باشد. در ادامه این مطلب مجله ساویس به بررسی دیگر ویژگی‌های صندلی توری پرداخته و یکسری نکات قابل توجه برای خرید این صندلی را بیان می‌کنیم تا خرید بهتری داشته باشید.

خرید صندلی توری

خرید صندلی توری

ویژگی‌های صندلی پشت توری

صندلی اداری پشت توری به گونه‌ای طراحی شده تا شما مادامی که روی آن نشسته‌اید کاملا احساس راحتی کنید. مهم‌ترین وجه تمایز این صندلی با سایر صندلی‌های اداری در پشتی کمر آن است که به صورت توری طراحی شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا به دلیل نشستن طولانی مدت و یا گرمی هوا پشت شما عرق نکند.

دکورشاپ

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

از دیگر ویژگی‌های این صندلی، ارگونومیک بودن آن است که مطابق حالت استاندارد بدن و به منظور محافظت و آسیب ندیدن اندام‌ها طراحی شده است. امکان تنظیم ارتفاع و داشتن تکیه‌گاه سر که وظیفه‌ی پشتیبانی از گردن را دارد، قابلیت‌های دیگر این صندلی می‌باشند. زاویه مناسب در قسمت کمر و نشیمنگاه صندلی توری به شما این امکان را می‌دهد که زمان زیادی را بدون خستگی بر روی صندلی بنشینید. این شیب به دلخواه شما قابل تغییر است. علاوه بر همه‌ی این‌‌ها، داشتن چرخ‌های روان برای حرکت راحت‌تر و همچنین دسته‌هایی به عنوان تکیه‌گاه برای دستان‌تان، می‌تواند شما را برای خرید صندلی توری ترغیب کند.

خرید صندلی اداری پشت توری

خرید صندلی اداری پشت توری

نکات مهم برای خرید صندلی توری

برای خرید صندلی پشت توری مانند خرید هر صندلی اداری دیگری باید به یکسری نکات توجه کرد. اول اینکه جنس پشتی صندلی بسیار مهم است. با اینکه توری بودن پشتی آن باعث کاهش تعریق می‌شود اما جنس این توری نیز مهم و تاثیرگذار است. همچنین کیفیت مواد به‌ کار رفته در ساخت صندلی، در طول عمر آن نقش بسزایی دارد. جنس چرخ‌ها نیز مهم است.

نکته مهم بعدی توجه به ارگونومیک بودن صندلی است. اگر صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع نداشته باشد و یا پشتی آن نتواند از گودی کمر حمایت کند،‌ حتما از خرید آن صرف نظر کنید.

خرید صندلی پشت توری

خرید صندلی پشت توری

خرید صندلی توری از فروشگاه معتبر

حالا که ویژگی‌ها و نکات مهم مربوط به این نوع صندلی را شناختید، نوبت به خرید صندلی توری می‌رسد. اطمینان دادن از کیفیت مواد به‌کار رفته در صندلی،‌ فروش صندلی با ساخت اصولی و استاندارد مطابق با حالت طبیعی بدن، داشتن تنوع شکل و رنگ برای انواع سبک‌های دکوراسیون اداری و از همه مهمتر قیمت مقرون به صرفه، از ویژگی‌هایی است که یک فروشگاه مبلمان اداری معتبر باید داشته باشد.

مطلب مرتبط  قیمت و مدل صندلی گردان ارگونومیک

ساویس، فروشگاهی است که توانسته با ارائه بهترین خدمات و کالاها، اطمینان مشتریان خود را جلب کند. کارشناسان ساویس، ۲۴ ساعت از ۷ روز هفته را، آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی‌تان برای خرید صندلی توری و سایر مبلمان اداری، هستند.

بیشتر بخوانید:

25 ایده و ترند برتر برای طراحی دفتر کار در سال 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *