پارتیشن اداری

دو راهی انتخاب پارتیشن دو جداره یا تک جداره

دو راهی انتخاب پارتیشن دو جداره یا تک جداره

انتخاب پارتیشن دوجداره یا تک جداره

پارتیشن دوجداره یا تکجداره: استفاده از پارتیشن برای تفکیک محیط های اداری گزینه ای مناسب میباشد. مورد استفاده قرار دادن پارتیشن ها جهت جداسازی مقرون به صرفه بوده و زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون فضا می بخشد. پارتیشن های اداری دارای تنوع بسیاری می باشد. از این رو اکثر افراد دغدغه انتخاب پارتیشن مناسب از بین انواع گوناگون پارتیشن ها دارند. برای انتخاب پارتیشن دوجداره یا تک جداره باید ویژگی ها، مزایا و معایب هر یک را بدانید تا پارتیشن مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در این محتوا با سایت ساویس همراه باشید تا به طور کامل ویژگی های پارتیشن دو جداره و پارتیشن تک جداره بررسی کنیم.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری ( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

 انتخاب پارتیشن دوجداره یا تک جداره

انتخاب پارتیشن دوجداره یا تک جداره

 ویژگی ها و مزایای پارتیشن اداری تک جداره

در این بخش به بررسی ویژگی های پارتیشن تک جداره می پردازیم تا راحت تر به  انتخاب پارتیشن دو جداره یا تک جداره بپردازید. پارتیشن تک جداره از جمله پر کاربرد ترین انواع پارتیشن های اداری محسوب میشود. این نوع پارتیشن ها طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارند. میتوان پارتیشن های تک جداره را در جنس های گوناگون از جمله شیشه، ام دی اف و همچنین ترکیب این دو مورد استفاده قرار داد. پارتیشن تک جداره دارای قیمت پایین تری نسبت به پارتیشن دوجداره هست. زیرا در ساخت این نوع پارتیشن متریال و یراق آلات کمتری استفاده میشود. در ضمن نصب پارتیشن تک جداره راحت تر از سایر انواع میباشد.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید پارتیشن چوبی اداری برای دفتر کار

معایب پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره با طراحی ساده و زیبا از پارتیشن های پرکاربرد می باشد، با این وجود دارای معایبی در مقایسه با پارتیشن دو جداره می باشد. پارتیشن تک جداره به گونه ای ساخته شده است که عایق صدا و حرارت نیست. بنابراین این نوع پارتیشن برای فضای اداری که پر سرو صدا و شلوغ است به هیچ وجه مناسب نمیباشد. یکی دیگر از معایب پارتیشن تک جداره، نصب نشدن پرده کرکره بر روی آن است. در صورتی که تمایل به ایجاد فضایی دارید که بتوانید توسط پرده حریم شخصی خود را حفظ کنید، پارتیشن تک جداره گزینه مناسب نمی باشد.

انتخاب پارتیشن دوجداره یا تک جداره

انتخاب پارتیشن دوجداره یا تک جداره

[vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77518″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-لاندا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره لاندا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77439″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-یونیکا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره یونیکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77432″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-متریکا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره متریکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77524″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-آلفا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره آلفا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A2%D9%84%D9%81%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77525″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-بتا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره بتا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A8%D8%AA%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][vc_row type=”container”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

بررسی ویژگی های پارتیشن دوجداره

مهم ترین ویژگی پارتیشن دوجداره عایق صدا و حرارت بودن آنها است. با بکار گرفتن پارتیشن دو جداره برای تفکیک فضای اداری نیازی به نگرانی در مورد ایجاد آلودگی صوتی نخواهد بود. پارتیشن های اداری دوجداره برای برگزاری جلسات مهم محیطی امن ایجاد خواهند کرد. این نوع پارتیشن ها نسبت به پارتیشن های تک جداره دارای قیمت بالاتری می باشند. دلیل گران بودن پارتیشن های دوجداره، استفاده از متریال و یراق آلات بیشتری در ساختار آن ها است. از دیگر ویژگی های این نوع پارتیشن می توان به نصب پرده کرکره و عبور سیم ها و کابل‌های شبکه از داخل آن میباشد.

مطلب مرتبط  آشنایی با پارتیشن اداری چوبی و کاربردهایش

پارتیشن دوجداره یا تک جداره بخرم؟

با مطالعه این محتوا نتیجه میگیریم که خرید پارتیشن دو جداره یا تک جداره بستگی به نیاز و سبک دکوراسیون شما در جداسازی فضا دارد. قبل از اقدام به خرید پارتیشن دو جداره یا تک جداره محیط خود را به خوبی بررسی کنید تا گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کنید. هر یک از این پارتیشن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد، در صورتی در مکان مناسبی نصب شوند کارایی و مزایای بسیاری خواهندداشت.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری ( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

بیشتر بخوانید:

طراحی دکوراسیون، از طراحی تا بازسازی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *