مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری جلیس

خرید مبلمان اداری جلیس

شرکت جلیس یکی از تولید کنندگان مبلمان اداری است که از سال 1353 فعالیت خود را در زمینه تولید مبلمان اداری شروع کرده است. خرید مبلمان اداری جلیس اهمیت زیادی در ادارات دارد؛ چون موجب راحتی کارمندان در محل کار می شود. مجموعه ساویس، فروشنده انحصاری انواع مبلمان اداری و پارتیشن اداری از برترین برندهای مبلمان کشور است که جلیس یکی از این برند هاست. در حال حاضر مبلمان جلیس با پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا در حال تولید هستند. انواع مختلف مبلمان اداری شامل صندلی های اداری، میزهای اداری، مبل، کانتر، پارتیشن و کتابخانه می شوند. در ادامه این مطلب مجله ساویس با مبلماند جلیس، یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان مبلمان اداری بیشتر آشنا می شویم.

بیشتر بخوانید:

میز و صندلی اداری استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

میز کار و صندلی اداری جلیس

میز کار و صندلی اداری جلیس

حتما بخوانید:

دلیل اهمیت انتخاب و خرید مبلمان اداری با کیفیت

مشخصات مبلمان اداری جلیس

مبلمان اداری جلیس از نظر شکل ظاهر با سایر مبل ها تفاوت دارند و ظاهر و فرم آنها رسمی است. این مبلمان معمولاً رویه های چرمی با رنگ های تیره مثل قهوه ایی و مشکی و خاکستری دارند. یکی از نکات قابل توجه پیش از خرید مبلمان اداری جلیس، توجه به کیفیت و ماهیت این مبلمان است و مبلمان جلیس با توجه به سابقه درخشانی که در این مورد دارند، مورد تایید بسیاری از شرکت ها و ادرات هستند.

به طورکلی مبلمان اداری جلیس  مبلمانی هستند که در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل کیفیت بالایی که دارند موجب افزایش راندمان کاری افراد در محل کار می شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های مبلمان جلیس این است که به راحتی با سایر دکوراسیون ادارت و محیط های کاری از نظر رنگ و سایز تناسب پیدا می کند. مبلمان اداری جلیس نرم و راحت هستند ولی در مقایسه با مبلمان منزل سفت تر و محکم تر هستند.

مطلب مرتبط  چرا نورپردازی اتاق مدیریت اهمیت زیادی دارد؟

یکی دیگر از ویژگی های مهم و قابل توجه این مبلمان این است که به گونه ایی طراحی شده که به طور کامل از گردن، کمر و پشت افراد نگهداری می کند. به این ترتیب اگر کارکنان یک اداره به مدت طولانی روی صندلی بنشینند، کمر و گردن آنها آسیب نمی بیند. ساویس یکی از وب سایت های معتبر برای خرید مبلمان اداری جلیس است و افراد با مراجعه به این وب سایت امکان خرید انواع مبلمان اداری را خواهند داشت.

خرید مبلمان اداری

انواع صندلی های اداری جلیس

صندلی ارگونومیک اداری یکی از انواع مبلمان اداری جلیس است. این صندلی از نظر کیفیت، قیمت، کاربرد و همچنین قابل تنظیم بودن به انواع مختلفی تقسیم می شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید صندلی اداری نیلپر

انواع مبل های اداری جلیس

عوامل زیادی وجود دارند که تعیین کننده قیمت مبلمان جلیس هستند. در صورتی که قصد خرید مبلمان اداری جلیس را دارید بهتر است به این موارد توجه داشته باشید. یکی از مهمترین موارد که قیمت این مبلمان را تعیین می کند، مواد اولیه و همچنین روکش و پارچه ایی است که در تولید این مبلمان به کار می رود. علاوه بر این مدل و سبک مبلمان و سایز و اندازه آنها هم می تواند قیمت آنها را مشخص کند. در ادامه این مقاله، ساویس شما را با انواع مبلمان اداری جلیس آشنا می کند.

  • مبلمان اداری از جنس چوب
  • مبلمان اداری چرمی
  • مبلمان اداری مدرن
  • مبلمان اداری کلاسیک
مبلمان اداری جلیس

مبلمان اداری جلیس

سوالات متداول در مورد مبلمان اداری جلیس

  1. یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب مبلمان ادرای چیست؟
مطلب مرتبط  صندلی اداری استاندارد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

راحت بودن یکی از مهم ترین عوامل برای انتخاب و خرید مبلمان ادرای است.

  1. مبلمان اداری جلیس چه مزیتی دارند؟

استاندارد بودن ابعاد مبلمان اداری جلیس، یکی از مهم ترین مزیت آنها محسوب می شود.

جمع بندی

مبلمان جلیس بسیار راحت و مطابق با استانداردها طراحی شده اند و به این ترتیب کارکنان در هنگام کار احساس خستگی نمی کنند؛ چون اصول ارگونومیک در آنها رعایت شده است.

برای خرید مبلمان اداری جلیس و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع این مبل ها، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان با تجربه ما شما را در این زمینه راهنمایی می کنند.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره صندلی اداری طبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *