مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری از دیجی کالا یا ساویس؟

خرید مبلمان اداری از دیجی کالا یا ساویس؟

امروزه فروشگاه های اینترنتی گوناگونی در زمینه فروش انواع کالاها از جمله مبلمان اداری فعالیت می کنند. در این میان می توان به دو سایت دیجی کالا و ساویس اشاره کرد. اما خرید مبلمان اداری از دیجی کالا به صرفه تر است یا ساویس؟ برای دریافت پاسخ این سوال، ادامه این مطلب مجله ساویس را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

بهترین قیمت صندلی اداری با کیفیت

خرید مبلمان اداری از دیجی کالا

خرید مبلمان اداری از دیجی کالا

بیشتر بخوانید:

دیزاین فضای داخلی با انواع صندلی اداری

خرید مبلمان اداری از دیجی کالا

دیجی کالا نامی آشنا برای تمام کسانی است که حداقل یکبار خرید اینترنتی را تجربه کرده اند. این شرکت، محصولات متنوع و گوناگونی را در سایت خود قرار داده و مشتریان می توانند با مقایسه محصولات و استفاده از نظر کاربران و خریداران، آن ها را تنها با یک کلیک به سبد خرید خود اضافه نمایند. بنابراین دیجی کالا خیلی زود جایگاه خود را در میان خریداران باز کرده است.

مبلمان نیز یکی از هزاران محصولی است که مشتریان می توانند از طریق این مجموعه تهیه کنند. تنها کافی است در قسمت سرچ این سایت، مبلمان اداری را سرچ نمایید تا مدل های گوناگونی از این محصولات را با طیف گسترده ای از قیمت ها به شما نشان دهد. با تمام این حرف ها، آیا می توان ادعا کرد که خرید مبلمان از ساویس نسبت به خرید مبلمان اداری از دیجی کالا دارای مزیت است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین مدل دکوراسیون دفتر کار 

مطلب مرتبط  معرفی بهترین صندلی چرخدار نیلپر

خرید مبلمان اداری از ساویس

هر چند که نمی توان مزایای خرید از دیجی کالا را نادیده گرفت اما تهیه محصولات از مجموعه بزرگ ساویس، منافع زیادی را برای مشتریان در پی دارد. در این بخش به سه مزیت خرید از ساویس تاخرید مبلمان اداری از دیجی کالا اشاره می کنیم.

1- عرضه تخصصی محصولات:

یکی از مهمترین مزیت های خرید مبلمان اداری از ساویس در این است که این مجموعه، به صورت تخصصی در این حیطه مشغول به فعالیت است. اما همانطور که پیشتر نیز گفته شد، دیجی کالا به صورت همزمان هزاران نوع کالا را به مشتریان عرضه می نماید. عرضه محصولات تخصصی توسط این سایت توانسته است راندمان کاری آن را بالا برده و رضایت مشتریان را به دست آورد. این موضوع خود منجر به تنوع بالای این محصولات در سایت ساویس شده است. این مجموعه علاوه بر محصولات تولیدی خود، محصولات جلیس را نیز به صورت انحصاری به مشتریان ارائه می کند.

خرید مبلمان اداری از دیجی کالا یا ساویس

خرید مبلمان اداری از دیجی کالا یا ساویس

2- خرید کالا بدون واسطه و پرداخت سود اضافی:

خرید مبلمان اداری از سایت های اصلی که خود عرضه کننده مستقیم محصولات هستند، می تواند باعث حذف شدن سود واسطه ها و ارائه محصولات با قیمت مناسب تر شود.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با مبلمان اداری لوکس + 4 نکته مهم در خرید مبلمان اداری

3- جشنواره ها و تخفیفات فصلی:

ساویس با برگزاری جشنواره های فصلی، تخفیفات ویژه ای را بر روی محصولات خود اعمال می کند که می تواند بسیار به نفع مشتریان باشد. در واقع این موضوع یکی از اصلی ترین مزیت های خرید مستقیم مبلمان اداری از مجموعه ساویس است. شما با بهره مندی از تخفیفات فصلی جشنواره ها، می توانید این محصولات را با قیمتی بسیار پایین تر از ارزش واقعی آن ها به دست آورید و در نتیجه هزینه کمتری را متقبل شوید.

مطلب مرتبط  راهنمای مراقبت و نگهداری مبلمان اداری

در نهایت می توان گفت خرید از هر یک از سایت های دیجیکالا و ساویس، مزایا و معایب مربوط به خود را دارند و نمی توان یکی را تایید و دیگری را رد کرد. با این حال، مشتریان با توجه به شرایط خود می توانند بهترین انتخاب را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

برندهای معتبر مبلمان اداری ایران 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *