پارتیشن اداری

تفاوت پارتیشن ام دی اف و شیشه

تفاوت پارتیشن ام دی اف و شیشه

تفاوت پارتیشن ام دی اف و شیشه: پارتیشن به دیوار جداکننده متحرک می گویند که در جنس و ابعاد مختلفی امروزه تولید می گردد، این محصول که جزئی از سبک معماری نوین متحرک است وسیله ای است که با استفاده از آن می توان یک فضای اداری و کوچک را بدون هرگونه هزینه گزاف دیوارکشی کرده و اتاق هایی اختصاصی برای هر فرد مهیا نمود.

تفاوت پارتیشن ام دی اف و شیشه

پارتیشن ها انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به نوع طرح و جنس خود از کیفیت و کاربرد های ویژه ای برخوردار است که ما در این محتوا سعی در بررسی دو نوع پارتیشن ام دی اف و شیشه، تفاوت این دو محصول و کاربرد و ویژگی های هر یک داریم که شما علاقه مندان جهت آشنایی بیشتر با این محصول می توانید تا انتها با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات و قابلیت های پارتیشن ام دی اف:

امروزه برای جداسازی یک فضای داخلی نظیر ادارات و منازل از محصولی به نام پارتیشن چوبی و ام دی اف استفاده می کنند که به راحتی قابل جا به جایی بوده و با طرح چوبی و زیبای خود می توانند فضایی دلچسب و گیرا را ایجاد نمایند.

پارتیشن های ام دی اف به سبک های مختلفی تولید می گردند که هر یک با توجه به نوع خود از مزایا و کاربردهای مختصی برخوردار است به عنوان مثال پارتیشن های دوجداره علاوه بر جداسازی فضا می توانند در زمینه عایق صدا و دما نیز نقش بسزایی داشته باشند به گونه ای که این قابلیت توانسته برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد اداری مزیت هایی به همراه داشته باشد.

مطلب مرتبط  فروش و نصب انواع پارتیشن اداری

انواع پارتیشن ام دی اف:

1.     پارتیشن های تک جداره

2.     پارتیشن های دوجداره

·        بدنه و شکل ساختاری این دسته از پارتیشن ها چوبی و ام دی اف می باشد به گونه ای که در زمان نصب و راه اندازی نسبت به پارتیشن های آلومینیومی و شیشه ای راحت تر بوده و پیچیدگی کمتری دارد.

·        تفاوت بارز پارتیشن ام دی اف با سایر پارتیشن ها در زمینه تنوع رنگ و طرح می باشد که مشتریان می توانند آن را با توجه به در نظر گرفتن ایده و سلیقه خود خریداری نمایند.

·        قیمت به صرفه و ارزان از دیگر مشخصات و ویژگی های این دسته از پارتیشن ها است که توانسته است نظر علاقه مندان زیادی را به خود جلب نماید.

·        یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد پارتیشن ام دی اف امکان استفاده از شیشه و آلومینیوم در ساخت و راه اندازی آن می باشد.

·        پارتیشن های ام دی اف و چوبی از مقاومت و استحکام بالایی در برابر ضربات و عوامل فیزیکی همچون خطر برق گرفتگی نسبت به پارتیشن های آلومینیومی برخوردار هستند.

دیگر پارتیشن مناسبی که در مکان های اداری و مسکونی استفاده شده و کاربردهای منحصر به فردی دارد انواع مختلف پارتیشن شیشه ای می باشد که استفاده از این محصول در ادارات می تواند سبب انعطاف پذیری و تغییرات فضای انتخاب شده گردد که مشتریان با کمترین هزینه توانایی استفاده از قابلیت ها و مزیت های منحصر به فرد این پارتیشن را دارند.

مطلب مرتبط  کامل ترین راهنمای خرید انواع پارتیشن با توجه به محیط

مشخصات و چگونگی کاربرد پارتیشن شیشه ای:

·        این پارتیشن نیز بر اساس جنس، شیشه های بکار برده شده و نحوه نصب انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

·        پارتیشن شیشه ای ثابت: این نوع پارتیشن همانطور که از نامش پیداست قابلیت باز و بسته شدن نداشته و همانند دیوار شیشه ای عمل می کند.

·        پارتیشن شیشه ای متحرک : این مدل پارتیشن را می توان به راحتی جا به جا کرده و تغییر دکور داد.

·        پارتیشن شیشه ای لولایی: این مدل پارتیشن با توجه به نوع خود از قابلیت منحصر به فردی همچون اشغال فضای کم و باز و بسته شدن آسان درب ها به صورت 90 درجه برخوردار است.

·        پارتیشن شیشه ای کشویی: این نمونه پارتیشن به صورت کشویی باز و بسته شده و فضای کمتری را اشغال می کند.

·        پارتیشن شیشه ای فریم لس: این مدل پارتیشن به دلیل فریم لس بودن از شفافیت و وضوح بیشتری برخوردار است.

·        پارتیشن شیشه ای فریم دار: در ساخت و تولید این مدل پارتیشن از متریال های گوناگونی در زمینه ساخت فریم استفاده می کنند.

در قسمت های قبل با دو مدل پارتیشن محبوب آشنا شدید که هر کدام با توجه به نوع خود در مکان های اداری کاربرد فراوانی دارند، پارتیشن ام دی اف و شیشه ای علاوه بر داشتن ویژگی و کاربرد هایی مشابه از تفاوت هایی همچون گزینه های زیر برخوردارند.

مطلب مرتبط  معرفی چک لیست وسایل ضروری دفتر کار

تفاوت پارتیشن ام دی اف و شیشه ای:

پارتیشن های ام دی اف به دلیل داشتن طرح و رنگ های مختلف در ایجاد فضای سنتی نقش موثری دارند که می توانند حس آرامش و گرمای خاصی را به فرد القا کنند زیرا سبک تولیدی این پارتیشن اغلب پوشیده است در حالی که قابلیت پارتیشن های شیشه ای به گونه ای است که می توانند به راحتی نور طبیعی را در یک محیط خسته کننده و تاریک افزایش دهند، این عامل سبب متمایز شدن پارتیشن ام دی اف و شیشه ای گردیده است.

روش آسان خرید پارتیشن:

پایگاه اینترنتی حاضر به نمایندگی شرکت تولید انواع پارتیشن اداری به عرضه و فروش اینترنتی و غیر حضوری انواع پارتیشن ام دی اف و شیشه ای پرداخته است که می توانید جهت داشتن هرگونه سفارش و استعلام قیمت خرید از شماره های درج شده در قسمت انتهایی محتوا استفاده نمایید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *