پارتیشن اداری

تفاوت پارتیشن اداری شیشه ای و شیشه سکوریت

تفاوت پارتیشن اداری شیشه ای و شیشه سکوریت

مهم ترین تفاوت های پارتیشن شیشه ای اداری و شیشه سکوریت

فرق پارتیشن شیشه ای و سکوریت: انواع پارتیشن اداری تجهیزاتی جهت تفکیک و جداسازی فضاهای اداری و محیط های دیگر مورد استفاده قرار میگیرند. پارتیشن ها در انواع گوناگونی ساخته و مورد استفاده قرار میگیرند. هر یک از انواع پارتیشن دارای ویژگی های منحصر به فرد و کاربرد های ویژه میباشند. از انواع پارتیشن ها می توان به پارتیشن شیشه ای اداری و پارتیشن شیشه سکوریت اشاره کرد. سایت ساویس در این محتوا مهم ترین تفاوت پارتیشن شیشه ای و سکوریت را مورد بررسی قرار خواهد داد. برای دانستن تفاوت های این دو نوع پارتیشن این متن را تا انتها مطالعه کنید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری ( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

تفاوت پارتیشن شیشه ای و سکوریت

تفاوت پارتیشن شیشه ای و سکوریت اداری

بررسی پارتیشن شیشه ای و سکوریت از لحاظ عبور صوت

یکی از اصلی ترین تفاوت پارتیشن شیشه ای و سکوریت در میزان عبور صورت از آن ها است. میزان مقاومت پارتیشن ها در برابر صوت یکی از ویژگی های قابل توجه و بسیار مهم است. زیرا عبور صورت از آنها موجب به هم خوردن تمرکز کارمندان در محیط های اداری و ایجاد همهمه خواهد شد. از این رو پارتیشن های اداری سکوریت نسبت به پارتیشن های شیشه ای معمولی از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. شیشه های سکوریت به جهت داشتن ضخامت بیشتر عایق صوتی بسیار قوی نسبت به سایر انواع پارتیشن ها محسوب میشوند. این نوع پارتیشن ها برای حفظ حریم خصوصی و ایجاد محیطی امن بسیار مناسب میباشند.

مطلب مرتبط  قابلیت ها و مزایای پارتیشن شیشه‌ای دفتر کار
[vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77518″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-لاندا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره لاندا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77439″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-یونیکا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره یونیکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77432″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-متریکا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره متریکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77524″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-آلفا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره آلفا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A2%D9%84%D9%81%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77525″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-بتا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره بتا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A8%D8%AA%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][vc_row type=”container”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

مقاومت در برابر فشار و ضربه شیشه سکوریت و معمولی

در این قسمت تفاوت پارتیشن شیشه ای و سکوریت اداری را از لحاظ مقاومت آنها در برابر ضربه و فشار مورد بررسی قرار می دهیم. پارتیشن های ساخته شده از شیشه های سکوریت، در دمای بالای ۷۰۰ درجه سانتیگراد گرم و ساخته میشوند. از این رو این شیشه ها مقاومت بسیار زیادی در برابر تغییرات دمایی از خود نشان میدهند. همچنین در شیشه های سکوریت مقاومت مکانیکی بیشتری را مشاهده میکنیم. بنابراین پارتیشن های سکوریت نسبت به شیشه ای از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار هستند. از سوی دیگر پارتیشن اداری شیشه سکوریت احتمال شکستن بسیار کمی نسبت به پارتیشن های شیشه ای معمولی دارند. زیرا لبه شیشه های سکوریت به طور کامل صیقل داده شده اند‌.

بیشتر بخوانید:

پارتیشن فریم لس چیست؟ | کاربرد پارتیشن فریم لس

فرق پارتیشن شیشه ای و سکوریت

فرق پارتیشن شیشه ای و سکوریت اداری

صرفه جویی در مصرف انرژی

یکی دیگر از تفاوت پارتیشن شیشه ای و سکوریت که موجب برتری پارتیشن سکوریت شده است، میزان حفظ انرژی است. پارتیشن های شیشه ای سکوریت نسبت به پارتیشن های شیشه ای در حفظ انرژیی محیط عملکرد بهتری دارند. در صورت به کار بردن پارتیشن اداری سکوریت نیازی به نگرانی در مورد دمای محیط نیست. این شیشه ها در حفظ دما و انرژی محیط موثر هستند.

بیشتر بخوانید:

قیمت پارتیشن اداری تک جداره

مطلب مرتبط  کاربرد انواع مختلف پارتیشن از نظر ساختار

بررسی قیمت پارتیشن شیشه ای و سکوریت

بدون تردید یکی از موارد دخیل در  انتخاب پارتیشن ها، قیمت آنها می باشد. تولید و ساخت پارتیشن های اداری سکوریت از فرآیند پیچیده تری برخوردار می باشد. از این رو این نوع پارتیشن ها از قیمت بالاتری نسبت به پارتیشن های شیشه ای  برخوردار هستند. بدون شک با خواندن تفاوت پارتیشن شیشه ای و سکوریت اداری  پی به برتری این نوع پارتیشن ها پی برده اید. از این رو پرداخت هزینه بیشتر بر روی شیشه های سکوریت ارزش خواهد داشت.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

بیشتر بخوانید:

طراحی دکوراسیون، از طراحی تا بازسازی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *