تابستان

ترندهای دکوراسیون منزل تابستان 2019 را بشناسید

رنگ آمیزی انرژی بخش
رنگ آمیزی انرژی بخش

رنگ آمیزی انرژی بخش

رنگ آمیزی پر طراوت و سرزنده بسیار ساده اما جذاب است و روشی باورنکردنی برای ایجاد حس تابستانی در منزل شما به شمار می رود. دکوراسیون تابستانی منزل عموما با رنگ روشن همخوانی دارد و با استفاده از رنگ های خالص و ناب می توانید حس تابستانی را با صرف کمترین هزینه و زمان به دست آورید. مجموعه جدیدی از کوسن های رنگ روشن می تواند به صندلی ها و مبل های شما حس سرزندگی بدهد. آباژور روشن تر نیز حس طبیعی بودن بیشتری به فضا می دهد. حتی با استفاده از اثر هنری جدید روی دیوار با همان ترکیب رنگی می توانید دکوراسیون را کامل کنید.

طرح های جانوری

طرح های جانوری

طرح های پوستی

گرچه پوست حیوانات معمولا حس زمستانی بودن را القا می کنند، اما استفاده از طرح ها و الگوهای آن در سطح کوچکی از دکوراسیون این روزها ترند شده است، حتی در لباس های تابستانی در هفته های مد شاهد استفاده مجدد از آن ها هستیم. هیچ چیزی مانند طرح جانوری سرزنده نظیر یوزپلنگ یا گورخر نمی تواند شما را به یاد خورشید بیاندازد.

چوب سفید

چوب سفید

چوب سفید

یکی از بهترین راه های روشن کردن فضای اتاق و استفاده از ترند دکور تابستانی در منزل تغییر رنگ تیره چوب به رنگ روشن به خصوص سفید است. زمان آن فرا رسیده است که مبلمان منزل تان را تغییر دهید. به سراغ چوب سفید رنگ به جای رنگ تیره بروید چرا که به خانه تان روشنایی می بخشد. اما اگر می خواهید هنوز از مبلمان پفعلی تان استفاده کنید؛ پس، رنگ آمیزی قطعات چوبی را در برنامه بگذارید.

طرح های تابستانی

طرح های تابستانی

رنگ های شاد و روشن

طرح آفتابی و تابستانی نیز بهترین روش است که بتوانید دکوراسیون تابستانی 2019 را در منزل خود داشته باشید. از رنگ های روشن و طرح های ساده استفاده کنید تا بتوانید حس تابستانی را در نقاط مختلف خانه خود مشاهده کنید. از گل های زیبا گرفته تا طرح های جذاب ساده همچنین طرح های هندسی جزو گزینه های عالی هستند که دکوراسیون تابستانی به فضای منزل شما می دهند. تغییر پرده ها با رنگ شاد و روشن به شما روحیه می دهد. همچنین می توانید صندلی های راحتی جدید اضافه کنید تا حس تابستانی به وجود آید.

زرد آفتابی

زرد آفتابی

زرد درخشان

رنگ زرد بدون شک رنگ تابستانی است. بنابراین، در هر قسمت از منزل تان که ممکن است، از این رنگ استفاده کنید. خجالت نکشید. مبلمان و لوازم زرد را انتخاب کنید. زردهای متنوع از زرد روشن تا تیره را می توانید برای این منظور به کار بگیرید. رنگ زرد به ترند دکوراسیون تابستانی امسال تبدیل شده است. رنگی که خلاصه شده تابستان است. اما از آنجا که این فصل متاسفانه به سرعت سپری می شود، طراحان دکوراسیون داخلی پیشنهاد می کنند، از رنگ زرد در قطعاتی از مبلمان و فضای منزل استفاده کنید نه تمامی آن.

هنر دیواری تازه

هنر دیواری تازه

هنر دیواری تازه

آثار هنری نیز یکی دیگر از عناصری هستند که می توانند منزل تان را به سوی حس تابستانی متمایل کنند. اکنون زمان بسیار مناسبی برای خرید آثار هنری و مجسمه است تا خانه را با آن ها تازه و امروزی کنید. نصب یک تابلو نقاشی آبستره رنگ روشن گزینه خوبی برای اجرای دکوراسیون تابستانی 2019 در منزل است.

توری ضخیم و ریش ریش

توری ضخیم و ریش ریش

مکرومه

مکرومه بافی را مادربزرگها خوب می شناسند. توری هایی ضخیم که می توانند با گره ها تا بی نهایت ادامه پیدا کنند. اگر حس خوبی به استفاده از صنایع دستی دارید، مکرومه از عناصری است که همزمان حس تابستانی و نوستالژیک به خانه شما خواهد داد. مکرومه را می توانید در تمامی فصول سال در دکوراسیون داشته باشید. قطعه های کوچک از این نوع توری برای رویه کوسن ها، آویزان کردن گلدان از سقف، رومیزی و دیگر نقاط منزل کاربرد دارند.

در رنگ روشن

در رنگ روشن

در رنگ روشن

دکوراسیون تابستانی منزل را می توانید حتی به در ورودی اختصاص دهید و با استفاده از رنگ روشن برای در ورودی حس تابستانی بودن را ایجاد کنید. معمولا درها نادیده گرفته می شوند، اما در ترندهای دکوراسیون تابستانی 2019 درها هم جایگاه خود را دارند.

پنجره های روشن و نورگیر

پنجره های روشن و نورگیر

پنجره های روشن و نورگیر

اکنون که تابستان فرا رسیده است، بهتر است که پرده های ضخیم را با پرده های نازک تر و نورگیرتر تعویض کنید. با این اقدام می توانید نور بیشتری در خانه داشته باشید. با کمک پرده های جدید می توانید همزمان نور بیشتری دریافت کنید اما مانع از ورود گرمای بیش از حد بشوید. طراحان دکوراسیون داخلی به پرده های سفید ساده علاقه بیشتری دارند.

حس فضای بیرون

حس فضای بیرون

حس فضای بیرون

فراموش نکنید که فضای بیرون منزل از جمله حیاط، حیاط خلوت یا پاسیو و بالکن است. برای داشتن دکوراسیون تابستانی در فضای بیرون نیز می توانید از کوسن ها و مبلمان حصیری به علاوه گیاهان و گل های تازه استفاده کنید.