اخبار شرکت

تاثیرات انتخاب صندلی اداری مناسب بر دکوراسیون اداری و جذب مشتری

تاثیرات انتخاب صندلی اداری مناسب بر دکوراسیون اداری و جذب مشتری

كسانی كه مفاهیم طراحی داخلی را با تنظیمات سازمانی طراحی و تولید می كنند، پیش بینی می كنند این مبلمان و صندلی اداری چگونه با افراد تعامل خواهند یافت و چگونه در فضاهای خاص قرار می گیرند. چشم انداز نقش ارگونومی و دیدگاه های مربوط به کارمندان و محیط های کاری به عنوان ابزاری به دانش طراحی کمک می کند تا اهداف پروژه های خاص را ایجاد کند.

تجزیه و تحلیل ابعاد زیبایی شناختی فرهنگ سازمانی مدرن اخیراً تحقیقات انتقادی تبدیل شده است. این زمینه از تحقیقات نشان می دهد که چگونه صندلی اداری و مبلمان در جذب مشتری تاثیرگذار است.

کار روی راحتی صندلی اداری در دهه 1940 و 1950، تقریباً همزمان با معرفی اصطلاح ارگونومی، با جدیت آغاز شد. مدیریت علمی ایده تقسیم وظایف مختلف بین متخصصان و متخصصان مختلف را که از لحاظ مکانی جدا شده و در انواع مختلف صندلی ها قرار می گیرد، ترویج می کند. این ایده به یک سازمان سلسله مراتبی صندلی ها مبدل شد که تأثیر ماندگاری در طراحی دکوراسیون اداری داشته است. به طور معمول، کارمندان دفتر و مدیران در صندلی هایی نشسته اند که وضعیت آنها را در شرکت منعکس می کند.

ماهیت صندلی

ماهیت فعال صندلی خاص اغلب به عنوان مهمترین ویژگی آن ذکر می شود. در عمل، طراحی صندلی اداری شیک باید انعطاف پذیر باشد، به این معنی که حرکت کوچکی را امکان پذیر کند. خیلی محکم و غیرقابل تحمل نباشد. یک صندلی اداری باید حرکات کوچک کارکنان را هدایت کند. این ویژگی با فضاهای اداری مدرن سازگار است که در آن کارمندان از هر مکانی که در یک فضای آزاد وجود دارد استفاده می کنند تا بتوانند روی لپ تاپ های خود کار کنند یا با همکاران یا مشتریان گپ بزنند.

مطلب مرتبط  جذاب ترین و جدیدترین پارتیشن های اداری

به گفته طراحان صندلی اداری، انعطاف پذیری این نوع صندلی امکان استفاده از آن را برای چندین منظور باید فراهم کند: به تنهایی کار کردن روی لپ تاپ، صرف ناهار، مکالمه گاه به گاه در یک حالت نشسته تر و آرام تر یا داشتن یک جلسه رسمی تر. همچنین این واقعیت که این صندلی به گونه ای طراحی شده باشد که به دکوراسیون اداری سالن شباهت داشته باشد و نیز یک صندلی اداری شیک باشد.

دکوراسیون اداری شما می تواند باعث جذب یا از دست دادن مشتری شود

ملاقات با مشتریهای احتمالی در دفتر خود مزیت بزرگی را برای بازی با قوانین خود به شما می دهد. شما باید یک “صحنه” ایجاد کنید که به شما کمک می کند “نقش حرفه ای” خود را کاملاً بازی کنید. منظورم این نیست که باید آنرا جعلی کنید. دکوراسیون اداری شما باید با حرفه شما سازگار باشد و شخصیت خلاق خود را منعکس کند. حداقل، صفاتی که به آنها افتخار می کنید. بنابراین یک طراحی صندلی اداری شیک شما را در این هدف کمک می کند.

ویژگی های صندلی اداری خوب

یک صندلی اداری ضمن شیک باید باید از سلامتی شما محافظت کند. سلامتی جسمی شما اگر به مدت طولانی در صندلی نشسته اید که به طور ارگونومیک طراحی نشده باشد، می توانید به خطر بیفتد.

یک صندلی با طراحی ضعیف می تواند منجر به میزبان بیماری هایی از قبیل وضعیت بد ضعف، خستگی، کمردرد، درد بازو، درد شانه، گردن و درد پا شود. در اینجا بهترین ویژگی های راحت ترین صندلی های اداری آورده شده است:

مطلب مرتبط  با این نکات کار کردن را جذاب کنید!

 

  1. 1. پشتی صندلی اداری

پایه پشتی می تواند جداگانه باشد یا با صندلی ترکیب شود. اگر پشتی صندلی از صندلی جدا باشد، باید قابل تنظیم باشد. همچنین باید بتوانید تنظیماتی را هم در زاویه و هم در ارتفاع آن انجام دهید. تنظیم ارتفاع پشتیبانی از قسمت کمری کمر شما را فراهم می کند. بک گراندها باید در حالت ایده آل به عرض 12-19 اینچ باشند و برای پشتیبانی از منحنی ستون فقرات شما بخصوص در ناحیه ستون فقرات طراحی شوند. اگر صندلی ترکیبی تولید شده باشد، پشتی صندلی باید از هر دو زاویه جلو و عقب قابل تنظیم باشد. در چنین صندلی هایی، پشت صندلی باید یک مکانیزم قفل داشته باشد تا وقتی تصمیم به وضعیت خوبی گرفتید، آن را در جای خود نگه دارد.

 

 

  1. ارتفاع صندلی

ویژگی های برتر یک صندلی دفتر خوب این است که ارتفاع یک صندلی اداری مناسب باید به راحتی قابل تنظیم باشد. باید یک اهرم تنظیم کننده پنوماتیک داشته باشد. یک صندلی اداری خوب باید از کف 16 تا 21 اینچ داشته باشد. چنین ارتفاع نه تنها به شما امکان می دهد که ران های خود را به طور موازی با کف نگه دارید؛ بلکه پای خود را صاف نگه دارید. این ارتفاع همچنین اجازه می دهد تا ساعد شما با سطح کار سطح شود

 

  1. مشخصات تابه صندلی

ناحیه تحتانی ستون فقرات شما دارای یک منحنی طبیعی است. دوره های طولانی در یک حالت نشسته بخصوص با پشتیبانی مناسب تمایل به صاف کردن این منحنی درونی دارد. وزن شما باید به طور مساوی روی کفتوزیع شود. به دنبال لبه های گرد باشید. همچنین صندلی باید از هر دو طرف باسن شما یک اینچ یا بیشتر بکشید تا بهترین راحتی انجام شود. سینی صندلی نیز باید برای شیب جلو یا عقب قسمت عقب تنظیم کند تا فضای لازم برای تغییر وضعیت بدن ایجاد شود و فشار در قسمت پشت ران شما کاهش یابد.

مطلب مرتبط  بررسی فضای اداری مایکروسافت در لیسبون

 

  1. مواد صندلی اداری

یک صندلی خوب باید از مواد بادوام و قوی ساخته شود. همچنین باید با کف پوش کافی روی صندلی و پشت طراحی شود. به خصوص در مواردی که قسمت تحتانی کمر باعث ایجاد تماس با صندلی می شود. موادی که تنفس می کنند و رطوبت و گرما را از بین می برند، بهترین هستند.

 

5- دسته صندلی

آرماتور به کاهش فشار کمر شما کمک می کند. حتی اگر از عرض و ارتفاع قابل تنظیم نیز برخوردار باشند، به منظور پشتیبانی از چندین کار مانند خواندن و نوشتن، بهتر نیز می شوید. این به سهولت در تنش شانه و گردن و جلوگیری از سندرم کارپال تونل کمک خواهد کرد. بازوها باید به خوبی محصور، گسترده، کاملاً کوسن و البته راحت باشد.

 

  1. ثبات صندلی اداری

برای جلوگیری از پیچ خوردگی و کشش زیاد ستون فقرات خود، یک صندلی اداری با چرخ های چرخان تهیه کنید. به دنبال کاسترهای سخت باشید که حتی در هنگام قرارگیری صندلی اداری یا در موقعیتهای مختلف قفل شود، امکان ایجاد حرکت پایدار را فراهم می آورد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *