تابستان

تابستان بیا استراحت کنیم!

دکوراسیون تابستانی
دکوراسیون تابستانی

صندلی های تابستانه

نکته مهم این است که در هنگام انتخاب مدل های مختلف به ابعاد آنها و سبک طراحی آنها توجه کنید. با توجه به کوچک شدن ابعاد خانه ها خیلی مهم است که بدانید صندلی مورد علاقه تان چقدر فضا اشغال می کند. و اینکه آیا مبل مورد نظرتان با سبک کلی چیدمان منزلتان هم خوانی و هماهنگی دارد یا خیر. مثلا زمانی که چیدمان خانه تان سنتی و کلاسیک است، استفاده از مبلمان مدرن می تواند با بقیه ی اجزای خانه هم خوانی نداشته باشد و از زیبایی محیط کاسته شود. هم چنین رنگ هایی که استفاده می کنید، مهم نیست که حتما در یک طیف رنگی باشد، تنها کافیست یک طیف رنگی خاص با 5 رنگ مختلف انتخاب کنید و رنگ مبل شخصی تان را نیزدر همان طیف انتخاب کنید.

با شروع تعطیلات تابستانی خانواده ها به دنبال موقعیت مناسبی برای آرامش و آسایش توامان بعد از یک دوره رویارویی با چالش ها و استرس های درس و مشق و امتحان هستند. بعضی برنامه سفر به مناطق بکر و دست نخورده را در برنامه ی خود قرار می دهند. برخی از گرمای مناطق محل زندگیشان فرار می کنند و عده ای به مناطق ساحلی می روند تا تن به آب بزنند. اما همیشه گروهی نیز هستند که ماندن در خانه و گذراندن این زمان چند روزه و یا چندماهه در داخل محیط خانه شان را به تمام این سرگرمی ها ترجیح می دهند. در این مطلب به معرفی چند مدل مبل میپردازیم که می توانند درون کنج دنج و مورد علاقه تان قرار گیرند. و این کنج را برایتان به لذت بخش ترین جای دنیا تبدیل کند.

راک

راک

راک یا گهواره ای

اگر عاشق صندلی های گهواره ای هستید اما چیدمان خانه تان مدرن است، صندلی های راک ایمز که تولید کنندگان داخلی انواع مشابهی از آن را تولید کرده اند بهترین گزینه هستند. صندلی ایمز که یکی از آیکون های طراحی و دیزاین قرن بیستم جایش را در دل همه به راحتی باز می کند، به ویژه مدل راک آن. البته اگر علاقمند به دکوراسیون و مبلمان باشید ممکن است جای صندلی های راک کلاسیک را در خانه خالی احساس کنید.

صندلی راک مدرن

صندلی راک مدرن

صندلی راک نگین مدل 7051A

این صندلیبا پارچه چهل تیکه به راحتی با رنگ های شاد مختلف ست می شوند و با دیزاین تلفیقی چوب و فلز حس استحکام و راحتی را در عین سادگی القا می کند. این صندلی جهانی توسط چارلز و ری ایمز طراحی شده است و با بدنه ی پلیمری و یا پارچه ای تولید می شوند. که برای استفاده کوتاه مدت مدل پلیمری آن پیشنهاد می شود اما برای استفاده راحتی و بلند مدت آن مدل راکینگ آن می تواند گزینه بهتری باشد.

 

صندلی ایزی استیل هامون مدل ETR

صندلی گهواره ای مدرن با پارچه طرح کلاسیک برای فضاهای تلفیقی گزینه بسیار مناسبی است. اگر قسمت پذیرایی خانه تان دارای مبلمان استیل و کلاسیک است و فضای نشمین خودتان مبلمان راحتی مدرن دارید می توانید برای فضای دنج خانه تان از این صندلی گهواره ای استفاده کنید.

صندلی راک آمازون چوب مدل تاج لوزی

صندلی راک آمازون چوب مدل تاج لوزی

صندلی راک آمازون چوب مدل تاج لوزی

صندلی های راک یا گهواره ای یکی از بهترین صندلی ها برای کنج های شخصی خانه های کلاسیک هستند. یک جور حس نوستالژی با تلفیق چوب و حس خوب تماس بدن با این متریال گرم. این صندلی پشتی بلندی دارد و تمام بدن شما را در بر می گیرد، حس خوب امنیت به همراه تاب خوردن می تواند برایتان آرامش بخش باشد. کافیست آن را کنار قفسه ی کتابهایتان بگذارید و از خواندن کتاب لذت ببرید.

 توگو

توگو

توگو

مجموعه مبلمان توگو را میشل دوکری در 1973 طراحی کرد. مبلمانی بی نظیر در که در 2013 یعنی 40 سالگی تولیدش 1.4 میلیون قطعه از نسخه اصلی آن در سرتاسر جهان به فروش رفت. توگو بیشتر از هر سبکی به دکوراسیون های بوهیمن می آید و البته گزینه ای خوب برای آسودن در تابستان.

توگو گوشه کمجا چوب

توگو گوشه کمجا چوب

توگو گوشه کمجا چوب

صندلی توگو گوشه در ابعادی برابر با طول و عرض 100 و ارتفاع 85 سانتیمتری طراحی شده است. این مبل کمک می کند فضای خانه تان متفاوت شود. از این گذشته این محصول امکان نشستنی راحت و در کمال آرامش را برای کاربر فراهم می نماید.

تکیه گاه و نشیمن گاه نرم و قابل انعطاف دارد. پشتی و تکیه گاه آن به صورت یکپارچه بهم وصل شده است و همین استحکام قابل توجهی به آن می دهد.برای ست کردن محیط خانه با مبل زیبای توگو می توانید از کوسن های در رنگ های مختلف استفاده کنید. هم چنین قرار دادن یک گلدان بزرگ در کنار آن به زیبایی و دل نشینی فضا بسیار کمک می کند.

پوف توگو کمجاچوب

پوف توگو کمجاچوب

پوف توگو کمجاچوب

پوف توگوبدون استفاده از شاسی فلزی یا چوبی بسیار سبک و ساده طراحی شده است. این پوف یکی از پر کاربردترین مبلمان خانگی است که در خانه های کوچک کاربرد بسیاری دارد. از این محصول می توان هم به عنوان مبل در مواقعی که تعداد نفرات بیشتر باشد استفاده نمود و هم آن را بجای میز جلو مبلی و عسلی نیز به کار برد. از این گذشته می توان در فضای نشیمن و یا در اتاق خواب به عنوان مبل پا تختی استفاده نمود. در طراحی آن از فرم و رنگ و پارچه ساده استفاده شده است و به راحتی با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می شود. این محصول در ابعادی به طول و عرض 85 و ارتفاع 37 سانتیمتر طراحی شده و فضای کمی را به خود اختصاص می دهد. از این گذشته تنوع رنگ زیبایی که برای این کالا در نظر گرفته شده طیفی از رنگ های سرد و گرم را شامل می شود که سبب شده با انواع دکوراسیون ها سازگار گردد.

بین بگ پارسوفا

بین بگ پارسوفا

بین بگ

بین بگ ها یا صندلی های لوبیایی اولین بار توسط یک تیم سه نفره از طراحان ایتالیایی برای شرکت زانوتا طراحی شدند آن هم در 1969. این نشیمن های خلاقانه خیلی زود به یک صندلی جهانی تبدیل شدند و محبوب برای نشستن پای تلویزیون و گیم بازی کردن. مدل پیرامید این نشیمن ها از نمونه های اخیری است که طراحی شده.

بین بگ پارسوفا

بین بگ پارسوفاظاهری زیبا به سبک مدرن ومینیمالیستی دارد. این کار حاصل نوآوری و خلاقیتی است که به منظور استفاده در منزل، برخی سالن ها، ویلا و حتی کنار استخرطراحی شده است؛ این مبل هم چنین مناسب برای لم دادن در مقابل تلویزیون و یا استفاده در دورهمی‌های خودمانی نیز می‌باشد. از مزایای این محصول انعطاف پذیری آن است که هنگام استفاده با وضعیت طبیعی فرد، فرم گرفته و احساس آرامش و راحتی کامل می دهد. در واقع شما می توانید ساعتها روی این مبل-پاف لم داده بدون اینکه عضلاتتان احساس خستگی کنند و چه چیزی بهتر از خوابیدن روی این مبل. گفته شده ایده این طراحی برگرفته از سبک شغلی نانوایان در قدیم است که هنگام خستگی ناخواسته روی گونی های آرد نشسته و استراحت می کردند.

هاموک

هاموک

هاموک

صندلی های هاموک (ننویی) یا تابی که به آن صندلی های معلق یا آویزان هم می گویند از یک نیاز کودکانه برآمده اند. تاب خوردن در خانه های امروزی.

تاب ریلکسی آمازون چوب

تاب های هاموک از انتخاب های بسیار دوست داشتنی برای فضای خصوصی شماست. به علاوه اینکه می تواند در داخل تراس خانه تان نیز قرار بگیرد. این هاموک ها در بدنه های فلزی با رنگ های مختلف و نخ های کنف با رنگ های مختلف بافته می شوند. کافیست یک استند گل در کنار آن قرار دهید و از گل های زیبای خانه تان هنگامی که بر روی تاب نشسته اید لذت ببرید.

رکلاینر

رکلاینر

رکلاینر

تاریخ طراحی رکلاینرها را به زمان طراحی یک صندلی تختخوابشو متفاوت برای ناپلئون سوم نسبت می دهند. اما بعد از نمونه های ابتدایی و مکانیکی که بیشتر در وسایل حمل و نقل مثل هواپیماها و اتوبوس ها به کار می رفتند رکلاینرهای برقی نیز طراحی شدند. بسیاری از رکلاینرهای برقی صندلی های با کاربردهای خاص برای فضاهای درمانی هستند اما رکلاینرهای برقی خانگی نیز خیلی زود توانستند مخاطبشان را پیدا کنند. البته مخاطبانی با سبک زندگی و تمایلات لاکچری.

صندلی ریلکسی برقی آرا سوفا مدل LERE12

این صندلی به اندازه ی یک مبل راحتی یک نفره جا می گیرد. اما ویژگی منحصر به فرد آن قابلیت تنظیم آن با توجه به نوع زاویه ی نشیمن مورد نظر شماست. این صندلی با کابلUSB شارژ می شود و با جک های برقی به زاویه ی مورد نظرتان تغییر موقعیت می دهد. این صندلی نشیمن بسیار راحتی دارد. و صندلی قابلیت این را دارد که در جای خود گردش کند.

مبل تک الیش کمجاچوب

مبل تک الیش کمجاچوب

مبل تک

مبل های تک با ارتفاع کم و یک پاف در جلویشان نیز می توانند انتخاب خوبی برای صندلی استراحت تابستانه باشند.

مبل تک الیش کمجاچوب

این مدل از جمله مدل های محبوب مبل تک و مبل است که توسط کمجاچوب ساخته و در 40 رنگ برای خرید قابل عرضه است. این صندلی به همراه جلوپایی و پشتی قابل تنظیم، ظاهری مدرن و شیک به فضا می دهد. پایه های چوبی و کوسن های پفی و پارچه ای هم زمان حس راحتی و استحکام را به شما می دهند و مناسبت برای اینکه بنشینید و کتاب بخوانید. بعد از مطالعه همچنین می توانید پشتی آن را بخوابانید و بر روی مبل یک استراحت کوتاه وشیک داشته باشید.

محصولات معرفی شده در بالا به زیبایی و کاربردی تر شدن فضاهای کوچک و ناکارآمد در خانه کمک می کنند و بهانه ای می شوند تا شما دقایقی را به خودتان اختصاص دهید. کافیست که تمام نیاز هایتان را شناسایی کنید و اقدام کنید. مطمئنا نتیجه آن می تواند برایتان لذت همیشگی را به همراه بیاورد.