دانستنی های دکوراسیون و چیدمان, مبلمان اداری

بهترین فروشگاه مبلمان اداری در تهران 1402

بهترین فروشگاه مبلمان اداری در تهران 1402

بهترین فروشگاه مبلمان اداری در تهران کجاست؟ کدام فروشگاه محصولات متنوع ( انواع میز اداری، صندلی اداری، مبل اداری و  …)، باکیفیت و مقرون به صرفه را ارائه می کند؟ چگونه میتوانم بهترین فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری را تشخیص دهم؟ این سوالات میتواند ذهن هر خریداری را به خودش درگیر کند. چرا که همه ما بر این باور هستیم که فروشگاه معتبر به خوبی میتواند نیازهای مشتری را شناسایی کرده و برطرف سازد. با توجه به اینکه تهران جز کلان شهرهاست. پیدا کردن فروشگاه معتبر مبلمان اداری کار دشواری است. ما در مجله ساویس همراه شما هستیم تا لیستی از بهترین فروشگاه مبلمان اداری در تهران را خدمتتان تقدیم کنیم. برای داشتن خریدی هوشمندانه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهترین فروشگاه مبلمان اداری

بهترین فروشگاه مبلمان اداری در تهران

لیست بهترین فروشگاه مبلمان اداری در تهران

بهترین فروشگاه مبلمان اداری در تهران شامل مراکزی مانند چهاردانگه، یافت آباد و دلاوران است. با دانستن ساعات بازگشایی این بازارها به خوبی میتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید و برنامه روزانه خود را برای خرید بهتر مدیریت کنید. همچنین آگاهی از آدرس دقیق این فروشگاه به شما کمک میکند تا در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر خود جهت خرید برسید. برای آگاهی از موارد ذکر شده این بخش را با دقت مطالعه کنید.

بهترین فروشگاه مبلمان اداری

بهترین فروشگاه مبلمان اداری

بازار مبلمان اداری دلاوران

از بهترین فروشگاه مبلمان اداری میتوان به دلاوران اشاره کرد. این مرکز در بخش شرقی تهران واقع است که ساعات کار آن در بازه 9 صبح تا 10 شب است. در روزهای تعطیل نیز جهت خرید مبلمان اداری میتوانید از ساعت 8-2 بعد از ظهر به این مرکز مراجعه کنید. نکته مثبت در این بازار رقابت شدید بین مغازه داران است. همین امر سبب شده تا قیمت عادلانه ای را به مشتریان ارائه کنند.

  • آدرس: تهران, بلوار دلاوران، بین میدان الغدیر تا خیابان سراج
  • نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: دانشگاه علم و صنعت است.

بازار مبلمان اداری یافت آباد

یافت آباد یکی دیگر از بازار میز و صندلی تهران است. یافت آباد در منطقه 17 این شهر بزرگ واقع است. جهت خرید انواع میز و صندلی های اداری از یافت آباد میتوانید در ساعت 9 صبح الی 9 شب مراجعه کنید. در روزهای تعطیل هم این مرکز از 9 صبح تا 8 شب دایر است. از مشخصه های مثبت این بازار میتوان به تنوع محصولات موجود در آن و کیفیت های معتبر ارائه شده اشاره کرد. این مرکز با بازار چهار دانگه حدود 15 دقیقه فاصله دارد.

  • آدرس: میدان آزادی، بزرگراه آیت اله سعیدی، چهارراه یافت آباد، یافت آباد شرقی

بازار چهاردانگه؛ بهترین فروشگاه مبلمان اداری

این بازار نیز یکی از بزرگترین مراکز فروش مبلمان اداری است که در منطقه 19 تهران واقع شده است. خیلی از افراد این بازار را با قیمت های منصفانه ای که ارائه می دهد، می شناسند. جهت خرید از بازار دانگه میتوانید از ساعات 10 صبح تا 9 شب به آن مراجعه کنید. در روزهای جمعه نیز این بازار در ساعت 9 صبح تا 7 شب باز است. برای مراجعه به بازار دانگه میتوانید از مترو نیز استفاده کنید.

  • آدرس: تهران اتوبان آزادگان حد فاصل بزرگراه تهران _ ساوه و تهران _ قم خروجی اتوبان سعیدی به سمت جنوب
بهترین فروشگاه مبلمان اداری

بهترین فروشگاه مبلمان اداری

بهترین فروشگاه مبلمان اداری آنلاین کجاست؟

درست است که مراکز زیادی برای فروش میز و صندلی اداری در تهران وجود دارند، منتهی در این میان برخی از افراد نیز به دنبال یافتن بهترین فروشگاه مبلمان اداری اینترنتی هستند. خرید آنلاین این محصولات مزایای زیادی دارد. برای مثال هزینه ای جهت رفت و برگشت به مرکز خرید پرداخت نمی کنید و همچنین در زمان خودتان نیز صرفه جویی می نمایید. علاوه بر این در خرید اینترنتی میزان تنوع محصولات زیاد است و مدیریت خرید به نحو مطلوب برای کاربران برقرار است. امروزه سایت های زیادی هستند که به دسته بندی دقیق مبلمان اداری می پردازند. این دسته بندی سبب می شود که مشتری راحت تر به هدف نهایی دست پیدا کند.

مجموعه ساویس عزم خود را جزم کرده تا با ارائه مبلمان اداری، تجهیزات اداری، پارتیشن اداری و حتی طراحی دکوراسیون اداری گامی ارزنده در جهت رفع نیازهای صاحبان مشاغل بردارد. این فروشگاه با ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناس خود به مشتریان کمک می کند تا در زمان خرید، بتوانند محصولی مناسب و کارآمد را انتخاب کنند.

شوم روم مبلمان اداری ساویس

شوروم جردن

آدرس: تهران، خیابان نلسون ماندلا (جردن)، کوچه مروارید، پلاک 8

تلفن: 02122024740 | 02122024269 | 02122024649

همراه مدیر مرکز : 09125060017

ساعت کاری

شنبه تا پنجشنبه 9:00 الی 19:00
جمعه 10:00 الی 14:00

img_218400

پارکینگ



مسیریابی در گوگل

شوروم سرهنگ سخایی

آدرس:تهران ، خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخایی ، نرسیده به خیابان فردوسی ، نبش خیابان هنرستان ، پلاک ۱ ، ساختمان ساویس ، تجاری همکف

تلفن:02166739890 داخلی 3

فکس : 02166739940

همراه مدیر مرکز :09125353593

ساعت کاری

شنبه تا پنجشنبه 9:00 الی 19:00
جمعه 10:00 الی 14:00

img_218400

پارکینگ



مسیریابی در گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *