اخبار شرکت

برای نصب پارتیشن تک جداره این نکات را در نظر داشته باشید

برای نصب پارتیشن تک جداره این نکات را در نظر داشته باشید

برای نصب پارتیشن تک جداره این نکات را در نظر داشته باشید : نصب پارتیشن تک جداره در محیط های مختلف اداری و مسکونی قابل استفاده است. این محصول طراحی یک تکه دارد و با حذف هر قسمتی با داشتن خلاقیت در طرح آن باعث جذابیت و زیبایی بیشتر در محیط می شود.

برای نصب پارتیشن تک جداره این نکات را در نظر داشته باشید

اما باید نکات مهم و اساسی برای نصب پارتیشن های اداری در هر محیطی در نظر گرفته شود. در این صورت با اطمینان بیشتر متوجه این می شوید که هر پارتیشن باید در چه قسمتی با چه شرایطی نصب شود.

اگر پارتیشن در جای نامناسب نصب شود، مسائلی را برای شما به دنبال دارد. به عنوان مثال در جای همواری نصب شود امکان افتادن آن روی زمین یا اجسام دیگر و حتی افراد وجود دارد. بنابراین باید استحکام جایی که قرار می گیرد را در نظر بگیرید. مثلا سقف باید توان کافی برای نگه داشتن پارتیشن را داشته باشد.

این مسائل نکات مهمی برای نصب این پارتیشن است که در ادامه به صورت کامل بیان می شود.

در مورد نصب پارتیشن تک جداره چه می دانید؟

اگر برای تنوع در دکوراسیون خانه یا اداره خود به دنبال زیبایی و جذابیت محیط هستید، با پارتیشن تک جداره به راحتی این کار را انجام دهید. پارتیشن های تک جداره از تنوع مدل، رنگ و جنس بسیاری برخوردار است.

به دلیل نصب ساده ای که دارد زمان کوتاهی برای تغییر دکوراسیون می برد. این پارتیشن یک تکه است و برای داشتن خلاقیت و زیبایی در فضای جدا شده آن را به تکه های دیگر تقسیم می کنید. با این کار یکپارچگی مدل پارتیشن را تغییر می دهید.

مطلب مرتبط  مبلمان اداری حرفه ای

جدا کردن فضا برای افراد باعث آرامش آنها و عملکرد بهتر در انجام کارها می شود؛ زیرا آنها برای خودشان حریم خصوصی دارند.

پارتیشن تک جداره در جنس های چوبی، آلومینیومی، شیشه وغیره طراحی و تولید می شود. اما اگر به دنبال کاهش عوامل محیطی عایق صدا، حرارت و گرما هستید، پارتیشن های تک جداره این قابلیت را ندارد. همچنین فریم های قفل و یراق روی این پارتیشن ها نصب می شود.

نسبت به سلیقه و موقعیت قرارگیری در فضای موردنظر و جداکردن محیط از این پارتیشن استفاده می کنید؛ زیرا خصوصیات زیادی نیز برای نصب در محیط های مختلف اداری و مسکونی دارد.

این محصول مقرون به صرفه است و به راحتی با کمترین هزینه دکوراسیون مدرنی را برای محیط خود داشته باشید. اما قبل از نصب پارتیشن تک جداره به نکات زیر توجه داشته باشید.

نکات مهم نصب پارتیشن تک جداره چیست؟

این نوع پارتیشن به دلیل ساختاری که دارد باید با تشکیل ستون های بسیار روی زمین مستحکم  شود. به دلیل پروفیل های موجود در داخل آن نصب این پارتیشن ها را باید با دقت زیادی انجام داد. از این رو با اطمینان و بدون لغزندگی در محل موردنظر قرار می گیرد.

استحکام پارتیشن تک جداره به جنسی بستگی دارد که انتخاب می‌شود. این پارتیشن از جنس آلومینیوم، شیشه، چوب وغیره ساختار و نکات مختلفی برای نصب دارند.

از این پارتیشن در هر محیطی برای جدا کردن فضا موردنظر به کار می رود اما باید این نکته را در نظر گرفت که ارتفاع درب این پارتیشن کمتر از 2 متر نباشد؛ زیرا تعادل آن حفظ نمی شود.

مطلب مرتبط  مبل اداری جدید

از پارتیشن های تک جداره در محیط های مختلف باید به صورت موقت نصب شود. مکان هایی که تقسیم بندی مشخصی ندارند؛ زیرا از فریم های قدیمی برخوردار است.

محدودیت در نصب این پارتیشن به دلیل کم قطر و باریک بودن قطعات آن معیار استحکام این محصول را زیر سوال می برد؛ زیرا اتصال آن به صورت خطی است. این مورد به استحکام پنل های آن نیز آسیب وارد می کند. در صورتی که در زمان کوتاه استحکام خوبی دارد.

استفاده از این پارتیشن اداری در هر محیطی برای جداکردن فضا باید همراه با ستون های آلومینیومی یا کلاف به دیواره تک نصب شود. کلاف این قابلیت را به پارتیشن می دهد که دیواره تک مقاومت بیشتری برای نگهداشتن آن در فضای موردنظر داشته باشد.

نکات مربوط به فضای نصب پارتیشن تک جداره را بشناسید!

فضایی از محیط اداری که از پارتیشن تک جداره استفاده می کند نیاز به داکت هایی برای جمع آوری سیم های اضافه در محیط ندارد.

پارتیشن های تک جداره باید در فضاهایی قرار بگیرد که مانع نور و حرارت به محیط نشود. در این صورت از پارتیشن هایی با ارتفاع مناسب استفاده کنید و به صورت یکسان نور و حرارت را در فضای جدا شده داشته باشید.

برای نصب پارتیشن تک جداره محیطی صاف و بدون شیب را انتخاب کنید؛ زیرا پارتیشن ها باید از تراز مناسبی برخوردار باشند.

نصب پارتیشن های بهتر است به صورتی باشد که بتوان آنها را در هر شرایطی به راحتی تنظیم کرد. پارتیشن ها براساس جنسی که دارند سبک بوده و باید امکان جابجایی را در صورت ثابت نبودن داشته باشد.

مطلب مرتبط  مبل و نیم ست اداری

برای جدا کردن فضا با پارتیشن تک جداره این نکته در نظر گرفته شود، اگر کاهش صدا برایتان مهم باشد، نباید از این نوع پارتیشن استفاده کنید زیرا عایقی برای صدا و حرارت ندارند.

برای نصب پارتیشن تک جداره از سقف باید توان سقف در نظر گرفته شود زیرا به دلیل جنسی که انتخاب می کنید. به عنوان مثال چوب از نوع الوار به توان مناسب و بالایی برای نصب نیاز دارد.

سخن آخر

با دانستن مسائل تخصصی و ایمنی نصب پارتیشن تک جداره آشنا شدید، حال با اطمینان بیشتری به انتخاب نوع جنس آن برای هر محیطی آگاه شدید. نکات ذکر شده از اهمیت زیادی برخوردار است که زیبایی دکوراسیون را در محیط اداری یا مسکونی خود تضمین کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات و انواع پارتیشن تک جداره از فروشگاه ساویس بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *