نشیمن و پذیرایی

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق نشیمن با مبلمان سفید

آنها با هر سبک دکوراسیونی هماهنگند اما به این نکته توجه کنید که اگر قصد استفاده از رنگ سفید را دارید باید از ایجاد یکنواختی و فضای کسل کننده جلوگیری کنید به همین دلیل اضافه کردن کوسن های رنگی بر روی مبلمان سفید می تواند ایده خوبی باشد. استفاده از مبلمان سفید برای فضاهای کوچک انتخاب خوبی است چرا که باعث بزرگتر نشان دادن فضای اتاق می شود. در ادامه ما به چند ایده برای اتاق نشیمن با مبلمان سفید پرداخته ایم که شما می توانید با کمک این ایده ها دکوراسیون زیبا و جذابی داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.

اتاق نشیمن با مبلمان سفید

کاناپه‌ های سفید

استفاده از مبلمان سفید در دکوراسیون داخلی به این معنی نیست که همه دکوراسیون باید سفید باشد. یکی از ایده هایی که برای دکوراسیون با کاناپه سفید می توان اجرا کرد استفاده از کوسن و صندلی هایی با رنگ دیگر در کنار آن است. همانطور که در تصویر مشاهده می شود طراح با استفاده از یک کاناپه سفید رنگ و رنگ آمیزی دیوارها به رنگ تیره و اضافه کردن دو صندلی از رنگ های ترکیبی فضای زیبا و هماهنگی را ایجاد کرده است. این ایده باعث شده است که کاناپه سفید رنگ به عنوان یک عنصر غالب در اتاق دیده شود.

اتاق نشیمن با مبلمان سفید

استفاده از مبلمان سفید طرحدار و دارای بافت

استفاده از مبلمان سفید طرحدار و دارای بافت نمای بسیار جذاب و زیبایی را در دکوراسیون اتاق نشیمن ایجاد می کند. در صورت استفاده از مبلمان سفید با پارچه طرحدار بهتر است دیگر عناصر دکوراسیون اتاق نشیمن را از یک طرح ساده و بدون هیچ تزیینی انتخاب کرد و اجازه دهید مبلمان سفید طرحدار در خودنمایی کنند.

مطلب مرتبط  دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک و نامتعارف

اتاق نشیمن با مبلمان سفید

استفاده از عناصر دکوری پرزرق و برق در کنار مبلمان سفید

استفاده از عناصر دکوری ساده اما پرزرق و برق می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که اتاق نشیمن شما به آن نیاز دارد مخصوصا وقتی که از مبلمان سفید استفاده کرده اید. اگر می خواهید یک فضای زیبا و  چشم نواز داشته باشید استفاده از عناصر و المان های تزیینی را در کنار مبلمان سفید رنگ فراموش نکنید. با استفاده از نورپردازی های زیبا و استفاده از لوسترهای کریستال می توانید نمای زیبایی در دکوراسیون اتاق نشیمن خود ایجاد کنید.

اتاق نشیمن با مبلمان سفید

مبلمان سفید با کمی چاشنی قرمز

همه ما این را خوب می دانیم که رنگ سفید از جمله رنگ های خنثایی است که به راحتی با دیگر رنگ ها از جمله رنگ قرمز ترکیب می شود و در کنار هم ترکیب زیبایی را ایجاد می کنند. استفاده از رنگ قرمز در کنار مبلمان سفید باعث ایجاد انسجام در دکوراسیون اتاق نشیمن می شود و فضای زیبایی را ایجاد می کند. برای این ایده می توانید از عناصر دکوری و کوسن هایی به رنگ قرمز استفاده کنید و به جذابیت فضا بیفزایید.

اتاق نشیمن با مبلمان سفید

استفاده از طیف رنگی سفید

رنگ سفید هم همانند دیگر رنگ های چرخه رنگ دارای طیف رنگی است. پس زمانی که نمی خواهید از رنگ سفید خالص استفاده کنید و علاقه ای به داشتن یک مبل تماماً سفید ندارید اما دوست دارید تناژ رنگ سفید در دکوراسیون اتاق نشیمن خود داشته باشید می توانید از طیف های مختلف رنگ سفید در دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده کنید. دکوراسیون اتاق نشیمن را خنثی نگه دارید تا در فضای اتاق جریانی هماهنگ و شیک ایجاد شود. طیفی از رنگ سفید بین بژ و سفید می تواند انتخاب خوبی باشد.

مطلب مرتبط  چگونه مبل چرم مناسب انتخاب کنیم؟

اتاق نشیمن با مبلمان سفید

اضافه کردن فرش مناسب در کنار مبلمان سفید

اضافه کردن یک فرش به دکوراسیون اتاق نشیمن نه تنها در رنگ آمیزی اتاق تأثیر دارد بلکه باعث ایجاد بافت در فضای اتاق نشیمن می شود و فضای اتاق را کامل خواهد کرد. استفاده از یک فرش در اتاق نشیمن در کنار مبلمان سفید باعث می شود فضا از یکنواختی خارج شود و همچنین به فضا عمق می بخشد. انتخاب یک فرش به سبک دکوراسیون اتاق نشیمن بستگی دارد. معمولا در دکوراسیون سبک کلاسیک از فرش هایی به رنگ تیره و در سبک مدرن فرش هایی با رنگ سفید استفاده می شود.

اتاق نشیمن با مبلمان سفید

استفاده از سایه های رنگ سفید در دکوراسیون اتاق نشیمن

سایه های رنگ سفید می توانند دکوراسیون اتاق نشیمن را برجسته و به مرکز توجه تبدیل کنند. اگر رنگ‌ های برجسته مورد علاقه شما نیستند می توانید با اضافه کردن عناصری با سایه رنگی سفید در کنار مبلمان سفید فضای زیبایی ایجاد کنید.

اتاق نشیمن با مبلمان سفید

اضافه کردن یک کاناپه سفید به دکوراسیون اتاق نشیمن

در صورتیکه فضای اتاق نشیمن شما کوچک است بهترین ایده اضافه کردن یک کاناپه سفید به جای دو کاناپه است. در کنار کاناپه سفید می توانید از تک صندلی و کوسن هایی با رنگ هایی هماهنگ با دکوراسیون استفاده کنید. این کار باعث انسجام در فضای اتاق نشیمن می شود.

اتاق نشیمن با مبلمان سفید

اضافه کردن کوسن های طرحدار به مبلمان سفید

یکی از ایده های راحت و در دسترس برای تزیین مبلمان سفید اضافه کردن کوسن های طرحدار است. هدف اصلی از این کار در واقع اضافه کردن بافت به دکوراسیون اتاق نشیمن است. شما می توانید از کوسن هایی با طرح های مختلف و با رنگ هایی مکمل هم در کنار یکدیگر بر روی مبلمان سفید خود استفاده کنید و از نشستن بر روی آن لذت برید.

مطلب مرتبط  جداسازی نشیمن و آشپزخانه

اتاق نشیمن با مبلمان سفید

مبلمان سفید سفارشی

آیا نمی ‌توانید مبل مورد نظر خود را پیدا کنید؟ در این صورت سفارش ساخت یک کاناپه سفید با خواست و سلیقه شما دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید. مبلمان سفارشی کاملا مطابق با سلیقه شما و برای فضای دکوراسیون خانه شما ساخته می شوند.

نوشته های مشابه