مبلمان اداری

آشنایی با ویژگی های صندلی نیلپر

آشنایی با ویژگی های صندلی نیلپر

صندلی های نیلپر از بهترین انواع صندلی اداری هستند. از مهم ترین ویژگی های صندلی نیلپر می توان به راحت بودن آنها اشاره کرد. صندلی های اداری نیلپر در مدل های مختلفی در فروشگاه ساویس موجود هستند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این صندلی ها تا پایان این مقاله مجله ساویس همراه ما باشید.

ویژگی های صندلی نیلپر

صندلی مدیریتی نیلپر

مشخصات صندلی های اداری نیلپر

صندلی های نیلپر دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند. در این مقاله از ساویس ویژگی های صندلی اداری نیلپر را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • یکی از اصلی ترین ویژگی های صندلی نیلپر این است که برای 8 ساعت کار در روز مناسب هستند و موجب کمر درد نمی شوند.
  • تمامی صندلی های این شرکت طبق اصول ارگونومی طراحی و تولید می شوند.
  • صندلی های نیلپر دارای حالت سینکرون هستند و افراد می توانند در صورت خسته شدن، حالت پشتی صندلی را تغییر دهند.
  • صندلی های شرکت نیلپر در دو مدل چرم و پارچه ای موجود هستند.
  • مهم ترین ویژگی صندلی اداری نیلپر، طبی بودن این صندلی ها است. نشستن روی این صندلی ها در طولانی مدت موجب آسیب رسیدن به کمر، زانو و ستون فقرات نمی شود.
  • این صندلی ها مکانیزم تنظیم ارتفاع دارند و متناسب با قد افراد کوتاه و بلند می شوند.

آشنایی با ویژگی های صندلی نیلپر

مشخصات صندلی های ارگونومیک نیلپر

از اصلی ترین ویژگی های صندلی اداری نیلپر، می توان به ارگونومیک بودن آن اشاره کرد. صندلی های ارگونومیک نیلپر، تمام ویژگی های لازم برای راحتی افراد را دارند و موجب افزایش کارایی کارکنان می شوند. در صندلی های ارگونومیک نیلپر، عمق و پهنای نشیمنگاه قابل تنظیم هستند. به این ترتیب فشاری به ستون فقرات وارد نمی شود. در ادامه این مقاله سایر ویژگی های صندلی نیلپر را بررسی می کنیم.

  • دسته قابل تنظیم صندلی: دسته های صندلی در صورتی که استاندارد باشد از شانه های شما محافظت می کند و مانع از کشیدگی بازو می شود. دسته صندلی باید به گونه ای باشد که وقتی افراد دست خود را روی آن قرار می دهند، زاویه 90 درجه ایجاد شود. مهم ترین ویژگی صندلی های اداری نیلپر این است که دسته آنها دارای قابلیت تنظیم عرض است. همچنین قسمت بالای دسته می چرخد و به این ترتیب این امکان وجود دارد که در فاصله نزدیک نسبت به میز بنشینید.
  • ارتفاع قابل تنظیم: ارتفاع صندلی های اداری ارگونومیک نیلپر قابل تنظیم است. در صورتی که ارتفاع صندلی استاندارد باشد، بازوهای شما با میز کار در یک راستا قرار می گیرد. اگر در این حالت پای شما به زمین نرسد، نیاز به زیر پایی خواهید داشت.
  • پشتی قابل تنطیم: از دیگر ویژگی های صندلی نیلپر این است که پشتی و تکیه آن تنظیم می شود. در نتیجه کمر و ستون شما دچار خستگی نمی شود.
  • پایه: صندلی های اداری ارگونومیک نیلپر معمولاً 5 پایه دارند. جنس این پایه ها از جنس پلاستیک درجه یک یا آلومینیوم صیقل داده شده است.
ویژگی های صندلی نیلپر

صندلی کارشناسی نیلپر

معرفی انواع صندلی اداری نیلپر

صندلی های اداری نیلپر در مدل های مختلفی برای محیط های اداری طراحی و تولید می شوند. در ادامه به معرفی انواع صندلی اداری نیلپر می پردازیم.

مطلب مرتبط  بورس مبلمان اداری در تهران کجاست؟

سوالات متداول در مورد صندلی های نیلپر

  1. مهم ترین ویژگی صندلی مدیریتی نیلپر چیست؟

یکی از ویژگی های صندلی اداری نیلپر مدل مدیریتی، استفاده از اصول ارگونومی در طراحی پشتی و نشیمن است.

  1. پرکاربردترین صندلی اداری نیلپر کدام صندلی است؟

صندلی های کارشناسی از پرکاربردترین صندلی های اداری نیلپر هستند.

جمع بندی

در این مقاله از ساویس با ویژگی های صندلی نیلپر آشنا شدید. صندلی ها از مهم ترین تجهیزات در محیط های اداری هستند و وجود آنها اهمیت زیادی در ادارات دارد.

برای اطلاع از ویژگی های صندلی نیلپر و خرید انواع صندلی اداری به فروشگاه ساویس مراجعه کنید.

دکورشاپ

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *