پارتیشن اداری

کاربرد های پارتیشن اداری متحرک

کاربرد های پارتیشن اداری متحرک

کاربرد های پارتیشن اداری متحرک: پارتیشن اداری متحرک یکی از انواع پارتیشن های پرکاربرد در محیط های کاری می باشد که امروزه به یکی از محبوب ترین ابزار ها در محیط های کاری تبدیل شده است. با توجه به این که در سال های گذشته استفاده از پارتیشن ها در محیط های اداری و کاری به شکل چشمگیری افزایش یافته است، شاهد تولید انواع مختلفی از آن هستیم که از جمله آن ها می توان به پارتیشن های متحرک اشاره کرد. همان طور که از نام پارتیشن متحرک مشخص است، این نوع پارتیشن ها متحرک بوده و قابلیت جابجایی از یک مکان به مکان دیگر را دارند.

کاربرد پارتیشن اداری متحرک

کاربرد پارتیشن اداری متحرک

بیشتر بخوانید:

خرید و قیمت پارتیشن اداری دوجداره

کاربرد های پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن اداری متحرک معمولا در مواقعی مورد استفاده قرار می گیرد که قصد تغییر مداوم فضا را داشته باشیم و یا این که بخواهیم به طور موقت و به صورت غیردائمی از آن در محیط های کاری استفاده نماییم. استفاده از پارتیشن های متحرک به عنوان یک روش سازگار با محیط کار برای ایجاد بخش های مفید می باشد. نکته ی جالبی که در استفاده از این نوع پارتیشن ها وجود دارد این است که به دلیل جابجایی آسان آن، تقسیم بندی فضای کار می تواند دقیقا مطابق با سلیقه و نیاز شما باشد.

[vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77518″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-لاندا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره لاندا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77439″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-یونیکا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره یونیکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77432″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-متریکا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره متریکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77524″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-آلفا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره آلفا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A2%D9%84%D9%81%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77525″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-بتا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره بتا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A8%D8%AA%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][vc_row type=”container”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

بیشتر بخوانید:

پارتیشن فریم لس چیست؟ | کاربرد پارتیشن فریم لس

مطلب مرتبط  تلفیق طراحی بیوفیلیک و پارتیشن اداری برای یک محل کار سالم تر

مزایای پارتیشن اداری متحرک

برای این که بتوان با خیالی آسوده از پارتیشن اداری متحرک در فضا های کاری استفاده کرد نیاز است با ویژگی ها و مزایای آن آشنایی داشته باشید. از جمله مزایای این نوع پارتیشن های می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیکربندی سریع
  • کاهش ساخت و ساز مورد نیاز در داخل ساختمان
  • کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه بودن
  • امکان اصلاحات گسترده در فضای کار در کمترین زمان
  • امکان استفاده از گزینه های مختلف برای طراحی فضا
  • امکان ترکیب طراحی داخلی دفتر
  • امکان استفاده حداکثری از فضا

پارتیشن اداری متحرک

بیشتر بخوانید:

استیکر پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد

انواع پارتیشن اداری

با توجه به این که از پارتیشن اداری متحرک در سازمان ها، ادارات، شرکت ها و یا هر گونه فضای کاری دیگر استفاده می شود، لازم است که آن را در شکل ها و مدل های مختلف طراحی و تولید نمایند تا از این طریق بتوانند هرگونه نیازی را پوشش دهند. امروزه 4 نوع از این نوع پارتیشن ها در بازار موجود می باشد که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

1-پارتیشن لولایی: یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین پارتیشن های اداری متحرک نوع لولایی آن می باشد. در این نوع پارتیشن ها با استفاده از پنل های مخصوص که به صورت درب های جدا از هم هستند، امکان جابجایی برای پارتیشن به وجود می آید. استفاده از لولا در بین درب ها باعث باز و بسته شدن و متحرک شدن این نوع پارتیشن ها شده است.

2-پارتیشن چرخ دار: یکی دیگر از انواع پارتیشن اداری متحرک، پارتیشن های چرخ دار می باشد. همان طور که از نام این نوع پارتیشن ها برمی آید برای جابجایی آن از چرخ استفاده شده است. این چرخ های در پایین پارتیشن ها تعبیه شده و امکان جابجایی را برای آن به وجود می آورد. از ویژگی های این نوع پارتیشن ها می توان به جابجایی کامل آن اشاره کرد که در واقع جابجایی حول محوری مشخص نمی باشد. کیفیت چرخ های استفاده شده در این نوع پارتیشن ها تاثیر بسیاری در کیفیت پارتیشن ها دارد.

مطلب مرتبط  پارتیشن فریم لس چیست؟ چه ویژگی ها و کاربردی دارد؟

3- پارتیشن پنلی:

استفاده از این نوع پارتیشن ها، محیط را به صورت تقریبی جداسازی می کند و هدف اصلی از استفاده از آن را می توان ایجاد حریم بین دو بخش معرفی کرد. این نوع پارتیشن ها نسبت به سایر موارد ارزان تر بوده اما کارایی چندانی به خصوص برای محیط های اداری پر رفت و آمد ندارد.

4-پارتیشن آکاردئونی: استفاده از این نوع پارتیشن ها این امکان را به شما می دهد که بتوانید محیط را به شکل یکپارچه جداسازی نمایید. در واقع در این روش دو محیط به شکل کامل از یکدیگر جدا می شوند. در این نوع پارتیشن اداری متحرک، برای حرکت پنل ها، ریل هایی در نظر گرفته شده است. پنل ها به شکل لایه لایه و به شکل آکاردئون باز و بسته می شوند. این نوع پارتیشن ها از جنس های مختلف از جمله شیشه، MDF و یا ترکیبی از این موارد ساخته می شوند. از ویژگی های این نوع پارتیشن ها می توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت، سرما و گرما و همچنین زیبایی ظاهری اشاره کرد.

پارتیشن اداری متحرک

بیشتر بخوانید:

قیمت پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن اداری متحرک در چه فضاهایی کاربرد دارد؟

  1. طراحی دکوراسیون فضاهای مسکونی
  2. طراحی دفتر کار و تقسیم‌بندی فضاهای اداری
  3. پنهان کردن فضاهای خصوصی و ارتباطی مانند راهرو ورودی اتاق‌ها و سرویس بهداشتی
  4. ورودی سالن کنفرانس و مراکز همایش
  5. تقسیم فضای عبادتگاه‌ها و کلیساها
  6. طراحی فضاهای رستوران و هتل
  7. طراحی فضای کتابخانه

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری ( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

بیشتر بخوانید:

طراحی دکوراسیون، از طراحی تا بازسازی ساختمان

مطلب مرتبط  پارتیشن تک جداره چیست و چه کاربردی دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *