اخبار شرکت

پارتیشن اداری سکوریت

پارتیشن اداری سکوریت

پارتیشن اداری سکوریت  از شیشه است، این نوع شیشه بر اثر گذراندن فرآیندی مکانیکی- حرارتی، گرم و سرد شده و مقاومت بالایی نسبت به دما دارد ، پارتیشن اداری سکوریت  طی مراحلی تولید می شود.

پارتیشن اداری سکوریت

نحوه تولید این شیشه ها بدین صورت است که بعد از تولید شیشه خام ، فرآیند سکوریت سازی که همان ایجاد تغییرات دمایی و شوک دمایی روی شیشه  است صورت می گیرد و شیشه سکوریت تولید می شود ، یکی از عمده ترین ویژگیهای شیشه سکوریت مقاومت و سختی آن است.

پارتیشن اداری سکوریت چیست ؟

پارتیشن اداری سکوریت  از شیشه است، این نوع شیشه بر اثر گذراندن فرآیندی مکانیکی- حرارتی، گرم و سرد شده و مقاومت بالایی نسبت به دما دارد ، پارتیشن اداری سکوریت  طی مراحلی تولید می شود.

نحوه تولید این شیشه ها بدین صورت است که بعد از تولید شیشه خام ، فرآیند سکوریت سازی که همان ایجاد تغییرات دمایی و شوک دمایی روی شیشه  است صورت می گیرد و شیشه سکوریت تولید می شود ، یکی از عمده ترین ویژگیهای شیشه سکوریت مقاومت و سختی آن است.

یکی از دلایلی که از شیشه سکوریت در پارتیشن ها استفاده می شود ، ماهیت ایمنی آن است ، به هنگام ضربه خوردن و شکستن به جای تبدیل شدن  به تکه های تیز به بخش های کوچک و ریز تقسیم شده و مانند دانه های شن فرو می ریزد. این فرآیند از آسیب و صدمه جلوگیری می کند و یا اینکه با کمترین خطر خرد می شوند، همانطور که گفتیم مقاومت دمایی بالا در برابر سرما، گرما، تابش نور و حرارت  قدرت تحمل این شیشه را بالا برده و در فعالیت های ساختمانی و ایمنی کاربرد فراوانی دارد.

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری تک

اگر به تنوع دکوراتیو و استفاده از رنگ های متنوع علاقمند هستید ، می توانید از انواع طرح ها و رنگ های شیشه سکوریت در پارتیشن های اداری استفاده کنید، شیشه سکوریت نسبت به دیگر انواع شیشه کیفیت بالاتر و طبعا قیمت متفاوت تری نیز دارد. این شیشه آنقدر محکم و قوی است که حتی در ساخت برخی پله ها از آن استفاده می شود، شیشه های برخی از خودروها سکوریت هستند ، این شیشه ها جایگاه خود را در پارتیشن ها نیز  باز کرده و حتی در پارتیشن های اداری نیز استفاده می گردد.

یکی دیگر از کاربردهای شیشه سکوریت در مغازه ها می باشد زیرا هم شفاف است و هم مقاومت خوبی دارد و منجر به ایجاد نمای زیبا و لوکس برای مغازه ها می شوند و به نمایش گذاشتن اجناس داخل مغازه به راحتی و سادگی برای افراد امکان پذیر است . ساخت و نصب پارتیشن  سکوریت  نیز با تکیه بر ابزارآلات و تکنولوژی روز دنیا پارتیشن های شیشه ای را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی و اجرا می نمایند. در صنعت مبلمان اداری منجر به بازتاب نور بیشتر و وسعت دید بالاتر می شود، از این نوع پارتیشن در فضاهای لوکس و مدرن اداری استفاده می شود.

شاخصه اصلی پارتیشن اداری کدام است ؟

شاخصه پارتیشن اداری سکوریت ظرافت و قطر کمتر نسبت به دیگر پارتیشن ها است ، در این محصول از شیشه 10 میل به همراه فریم استیل و یا آلومینیوم استفاده می گردد  برخی از پارتیشن ها تا سقف نصب می گردند، معمولا پارتیشن های شیشه ای در محل کنفرانس و اتاق مدیریت استفاده می شود .

همچنین برای کنترل دید می توان بر روی آنها از طرح های مختلف  سی ان سی و استیکر استفاده کرد، بیرنگ بودن پارتیشن اداری سکوریت تضادی در دکوراسیون دفتر کار ایجاد نمی کند و مهمتر اینکه برای محل هایی که قبلا از پارتیشن دوجداره با فرم و شکل مختلف کار شده، بسیار مناسب بوده و مانند یک پارتیشن با اصول معماری عمل می کند.

مطلب مرتبط  استفاده از مبلمان اداری خارجی

در پارتیشن اداری سکوریت چون متریال عمده از شیشه است ،امکان استفاده از کل پانل های جدا کننده پارتیشن  وجود دارد  و حداکثر نوردهی را ایجاد می کند. تاثیر روحی استفاده از پارتیشن اداری سکوریت باعث می شود تا کارکنان و مراجعه کنندگان احساس خوبی به فضای کار داشته باشند و از لحاظ بصری مانعی نداشته باشند.

شیشه سکوریت  به نام های شیشه میرال، شیشه نشکن در بازار موجود است ، یکی دیگر از عمده ترین تفاوت های شیشه های به کار رفته در فضای خارجی و پارتیشن ها در یراق آلات آنها می باشد و اگر بخواهیم مقایسه ای در دستگیره های این سیستم انجام دهیم به این نتیجه میرسیم که درب  سیستم های داخلی باید دارای دستگیره ای مانند درب های دیگر اتاقها باشند .

برای نصب و انتخاب با متخصصان و مشاوران مربوطه تماس بگیرید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. قیمت آن  با توجه به گرید و اندازه متفاوت است که معمولا اندازه های به میل و متر محاسبه می شود ، البته قیمت کارخانه ای متفاوت از قیمت موجود در بازار است . این نوع پارتیشن ها به شکل فریم لس باعث دید بیشتر می شوند زیرا فریمی وجود ندارد که روی شیشه را بپوشاند ، البته اینها بستگی به سلیقه و انتخاب مشتری دارد که آیا فریم لس بخواهد یا پارتیشن با فریم. تمامی گزینه ها به انتخاب خودمان است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *