راهنمای خرید

نکات خرید زیرپایی اداری

زیرپایی اداری یکی از تجهیزات ایمنی و بهداشتی مورد استفاده در شرکت ها و دفاتر برای حفظ سلامتی کارمندان و افراد شاغل در آنجاست که بسیار نیز برای سلامت جسمی آنها مهم است و از واریس، مشکلات لگن و دردهای کمری جلوگیری می کند.

زیرپایی

زیرپایی اداری می تواند عوارض کار کردن طولانی مدت با رایانه و یکجانشینی کارمندان را کاهش دهد و باعث شود آنها از کار خود احساس بهتر و رضایت بخش تری داشته باشند. در این مقاله سعی در آشنا کردن هر چه بیشتر شما با انواع زیرپایی و بیان نکات خرید آن داریم. امیدوارم این مقاله برای شما کارآمد باشد.

زیرپایی

نکات خرید زیرپایی

زیرپایی از نطر نوع کاربرد، سایز و کیفیت تنوع بالایی دارد و توجه به نکات زیر باعث می شود شما برای انتخاب بهترین نوع آن دچار سردرگمی نشوید و خرید مناسبی داشته باشید.

انتخاب جنس مناسب: جنس های زیرپایی موجود در بازار عبارتند از پلاستیک، لاتکس، موکت، چوب، استیل، ام دی اف، فلز، چرم، ورنی، پی وی سی و ژله ای. برای کف سرامیک یک زیرپایی از جنس ورق فولاد مناسب است به این ترتیب زیر پایی از زیر پای فرد مصرف کننده سُر نخورده و  او می تواند با خیالد راحت چای خود را بر روی آن گذاشته و خستگی آنها را بگیرند.

توجه به کاربرد آن: یک زیرپایی می تواند به منظورهای مختلف مثل کار با کامپیوتر و رانندگی و برای افراد گوناگون از قبیل افراد کوتاه قد به کار گرفته شود از همین رو در هنگام خرید آن خیلی باید به این که این محصول به چه منظور و برای چه افرادی استفاده می شود توجه کرد و با انتخابی اشتباه باعث هدر رفتن هزینه و زمان صرف شده برای انتخاب آن نشد.

مطلب مرتبط  برای خرید مبلمان اداری چه کاری باید انجام دهیم؟

انتخاب طرح مناسب: زیرپایی ها شامل طرح های مختلفی هستند از جمله طرح های آنها می توان به طرح سه بعدی، متحرک، ثابت، دارای ارتفاع قابل تنظیم، زاویه دار قابل تنظیم و ماساژور دار اشاره کرد.

حال اگر در هنگام کار کردن زیاد جا به جا می شوید و علاقه ای به ثابت ماندن سر جای خود ندارید بهتر است از نوع متحرک آن استفاده کنید. این مدل علاوه بر جا به جایی آسان سبک نیز است.

اگر  صندلی شما در محل کار غیر استاندارد است و باعث می شود شما به راحتی بر روی کار خود تمرکز نداشته باشید باید از نوع قابل تنظیم آن استفاده کنید. قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه در این نوع زیرپایی ها باعث می شود کمبودهای استاندارد صندلی هم جبران شود و شما به راحتی به انجام کار خود بپردازید. اما باید دقت کنید که در این حالت مچ پای شما باید با زمین زاویه 90 درجه تشکیل دهد در غیر این صورت منجر به درد گرفتن مچ پایتان می شود.

زیرپایی

اگر از آن دسته افرادی هستید که در هنگام کار خیلی به پاهایتان فشار می آید و باعث خستگی پاهایتان می شود بهترین گزینه برای شما زیرپایی ماساژوردار است. این محصول باعث افزایش جریان خون در پاها شده و از واریس جلوگیری می کند.