پارتیشن اداری

فروش و نصب انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

در ابتدا قبل از اینکه به بررسی این سوال که پارتیشن اداری چیست بپردازیم قصد داریم معنای پارتیشن را مورد بررسی قرار دهیم. پارتیشن در واقع به معنای جداسازی و قسمت بندی است و به کمک آن می‌توان از فضای موردنظر بهترین استفاده را کرد. به عنوان مثال اگر فضای بزرگی در دسترس باشد به کمک پارتیشن می‌توان این فضا را به چند قسمت متفاوت تفکیک نمود. معمولاً از پارتیشن بندی در مکان‌های مسکونی، اداری و حتی غیر مسکونی استفاده می‌شود. اما آنچه که در این مطلب قصد داریم به بررسی آن بپردازیم پارتیشن اداری است که در شرکت ها و ادارات بر حسب نیاز و کاربرد طراحی می‌شود. بد نیست در اینجا به این موضوع مهم و اساسی اشاره داشته باشیم که پارتیشن علاوه بر اینکه بسیار کاربردی است یک مزیت مهم دیگر نیز دارد و آن این است که باعث زیبایی در طراحی دکوراسیون داخلی اداری می شود. به همین علت بسیار مورد توجه است.

قابل ذکر است بگوییم که پارتیشن ها از ویژگی هایی برخوردار هستند که بی شک برای رفع نیازهای ذکر شده یکی از بهترین گزینه ها به شمار می‌آیند. چرا که قابلیت جابجایی دارد و هزینه آن نیز بسیار مناسب است که این موضوع خود نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از پارتیشن  ام دی اف و یا شیشه ای می تواند در افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب نیز بسیار تاثیرگذار باشد. اگر فضای در دسترس شما کم است نگران نباشید چرا که می توانید با استفاده از پارتیشن بندی به راحتی فضای مورد نظر را به چندین قسمت تقسیم کرده و آنها را از یکدیگر تفکیک نمایید.

اینکه در پارتیشن اداری از چه اجسامی استفاده می‌کنند کاملا به ضرورت و کاربرد آن بستگی دارد و می‌تواند فلزی، چوبی و حتی شیشه ای باشد.  با ایجاد چنین فضای کارمندان می توانند بدون تنش به کار خود مشغول شوند. بی‌شک این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده فراگیر از پارتیشن های اداری به شمار می‌آید. در واقع می‌توانیم بگوییم کاربرد انواع پارتیشن اداری در مواردی همچون تقسیم فضا های بزرگ به دو فضا، پنهان کردن قسمت هایی از فضا، جداسازی فضای ورودی از سایر فضاها و غیره خلاصه می‌شود و علاوه بر مرتب سازی فضا یک حریم خصوصی برای افراد و کارمندان ایجاد می‌کند و از ایجاد سر و صدای اضافه نیز جلوگیری می نماید. برای خرید و نصب انواع پارتیشن اداری می توانید به سایت فروشگاه ساویس سر بزنید.

مطلب مرتبط  با پارتیشن اداری ساویس دکوراسیون شرکت را تغییر دهید

پارتیشن اداری چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

انواع پارتیشن اداری

قابل ذکر است بگوییم که در ساخت پارتیشن اداری از مواد و متریال مختلفی استفاده می شود و با توجه به این متریال و نوع مواد هر پارتیشن نام به خصوصی برای خود دارد. برای مثال اگر بخواهیم انواع پارتیشن از نظر جنس را به شما معرفی کنیم می توانیم به پارتیشن ام دی اف، پارتیشن شیشه و ام دی اف، پارتیشن ام دی اف با پروفیل آلومینیومی و پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی اشاره کنیم که هر کدامشان دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند و شما بر حسب نیاز خود می توانید هر کدام را که می خواهید از سایت ما یعنی سایت ساویس سفارش داده و خریداری نمایید. اگر بخواهیم تعریف کوتاه و مختصری در مورد انواع پارتیشن اداری که در بالا به آنها اشاره کردیم داشته باشیم می توانیم بگوییم پارتیشن ام دی اف یک پارتیشن چوبی است که در آن از ام دی اف استفاده شده است و به راحتی می‌توان روی آن رنگ آمیزی و روکش کاری انجام داد. یکی از مزیت ها و ویژگی های مثبت پارتیشن ام دی اف این است که در برابر خوردگی و رطوبت از استحکام بالایی برخوردار است و نوعی عایق صوتی در محیط اداری نیز به شمار می‌آید. ما در فروشگاه ساویس انواع پارتیشن ام دی اف را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

قابل ذکر است که پارتیشن شیشه و ام دی اف معمولاً بیشتر در فضاهای اداری استفاده می شود که اسکلت بندی و فریم آن از ام دی اف است و شیشه نیز برای پر کردن قاب آن به کار میرود. در رابطه با پارتیشن ام دی اف با پروفیل آلومینیومی می‌توانیم بگوییم که نوعی پارتیشن اداری به شمار می‌آید که قابلیت جابجایی دارد و آلومینیوم به کار رفته در آن در عین مقاوم بودن بسیار سبک است و یک نمای زیبا در پارتیشن بندی ایجاد می‌کند. ام دی اف در این نوع از پارتیشن برای پر کردن قاب و آلومینیوم برای فریم بندی قاب پارتیشن ها به کار می رود. پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی نیز طراحی منحصر به فرد و خاصی دارد که در آن از شیشه به عنوان پرکننده سطح و از آلومینیوم برای فریم بندی استفاده شده است.

مطلب مرتبط  پارتیشن بندی کرکره ای و کاربرد های آن

بد نیست در اینجا به این موضوع مهم اشاره داشته باشیم که پارتیشن اداری را از نظر تعداد جداره به دو نوع تک جداره و دوجداره تقسیم بندی می کنند که نوع تک جداره آن وزن سبکی دارد و به صورت قاب هایی یک تکه با حالت ایستاده است که امکان جابجایی آن نیز وجود دارد. پارتیشن اداری تک جداره از تنوع کمتری نسبت به مدل دوجداره برخوردار است و ظاهر آن نیز ساده تر است. پارتیشن اداری دوجداره استحکام بالایی دارد و در نگه داشتن پنل ها به کار می‌رود و در صورت وجود آنها دیگر نیازی به ستون نیست. در فضای مابین شیشه ها نیز می‌توان از پرده کرکره استفاده کرد. این مدل از پارتیشن تنوع بیشتری دارد و از مزیت‌های ویژه ای نیز برخوردار است مثل عبور کابل های شبکه و سیستم در قسمتهای مابین پنل ها و غیره. برای سفارش و خرید این نوع از پارتیشن می توانید سری به وب سایت ساویس بزنید و آن را تهیه کنید.

 

انواع پارتیشن اداری

ویژگی های پارتیشن اداری شامل چه چیزهایی میشود؟

به طور کلی می‌توان گفت پارتیشن اداری دارای ویژگی های بسیار زیادی است که در قسمت زیر برخی از مهمترین آنها را برایتان فهرست کرده ایم که این موارد عبارتند از:

۱) مقرون به صرفه بودن و طول عمر بالا

۲) قابل اجرا بودن در ارتفاع های مختلف اعم از کف تا سقف و یا کوتاه تر

۳) عدم آسیب به ساختمان و بسیار سبک

۴) استفاده بهینه از کل فضای در دسترس

۵) عدم نیاز به رنگ و ابزار های تزیینی

مطلب مرتبط  پارتیشن مدولار چیست و چه کاربردی در فضای اداری دارد

۶) قابل اجرا بودن در رنگ های مختلف

۷) قابلیت تعویض و یا تعمیر

۸) عایق صدا بودن و جلوگیری از انتقال صدا

۹) اجرای آسان و سریع و نصب در کمترین زمان

۱۰) قابلیت جابجایی و جداسازی آسان

۱۱) با کمک پارتیشن اداری قابلیت نصب قفسه بندی و کمد و برخی ویژگی های مهم دیگر امکان پذیر است.

ویژگی های پارتیشن اداری شامل چه چیزهایی میشود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز: 126

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *