مبلمان اداری

علت لق زدن صندلی اداری چیست

علت لق زدن صندلی اداری چیست

اگر شما نیز به دنبال یافتن علت لق زدن صندلی اداری خود و رفع مشکل آن هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این محتوای کاربردی مجله ساویس را از دست ندهید. هرچند که صندلی های اداری جزو آن دسته از محصولات مبلمان اداری به حساب می آیند که مقاومت و دوام بالایی دارند و در صورتی که به خوبی از آن ها نگهداری شود، طول عمر زیادی خواهند داشت اما این محصولات نیز همچون مبلمان راحتی و به دلیل استهلاک ممکن است با ایراداتی مواجه شوند. یکی از رایج ترین مشکلاتی که در حین استفاده از صندلی های اداری به وجود می آید، لق زدن آن ها است. برای رفع این مشکل، ابتدا باید از دلیل لق زدن صندلی اداری آگاهی پیدا کنیم تا بتوانیم آن را تعمیر نماییم. در ادامه به مهمترین دلایل لق زدن صندلی اداری اشاره می کنیم.

خواندن این مطلب به شما پیشنهاد میشود:

نظافت و تمیز کردن چرخ صندلی اداری

علت لق زدن صندلی اداری

چه مواردی باعث لق زدن صندلی اداری می شوند؟

لق زدن صندلی اداری به عنوان یکی از رایج ترین مشکلاتی شناخته می شود که برای این نوع صندلی ها به وجود می آید. روزانه تعداد زیادی از افراد به مراکز تعمیراتی این محصولات مراجعه می کنند تا این مشکل را بر طرف نمایند. از مهمترین دلایل بروز این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اشکال چرخ ها در صندلی اداری:

اگر در هنگام نشستن بر روی صندلی احساس ناپایداری دارید و مدام به یک سمت خاص متمایل می شوید، ممکن است مشکل از شل شدن چرخ ها باشد. مدل های گوناگونی از چرخ صندلی اداری وجود دارد که باید با توجه به مدل آن، نسبت به سفت کردن چرخ ها اقدام نمایید تا این مشکل برطرف شود.

مطلب مرتبط  لیست قیمت صندلی اداری 1402

بیشتر بخوانید:

آشنایی با مبلمان اداری لوکس + 4 نکته مهم در خرید مبلمان اداری

علت لق زدن صندلی اداری؛ اشکال پایه:

اگر چرخ ها را چک کردید و متوجه شدید که کاملا سالم هستند، در مرحله بعد به سراغ پایه های صندلی اداری بروید و آن ها را از نظر سالم بودن بررسی کنید. اگر پایه ها دچار آسیب و شکستگی شده باشند، صندلی لق می زند. خوشبختانه پایه های صندلی اداری همچون چرخ های آن قابل تعمیر و تعویض هستند. به همین دلیل هزینه زیادی را به شما تحمیل نمی کنند. البته در صورتی که تعمیر آن ها را پشت گوش بیندازید، ممکن است به بقیه قسمت های صندلی اداری آسیب جدی وارد کنند.

لق زدن صندلی اداری

دلیل لق زدن صندلی اداری

اشکال در محل اتصال چرخ ها به پایه:

یکی از قسمت های مهم صندلی های اداری، محل اتصال چرخ ها به پایه است. اتصال این دو قسمت محکم است اما ممکن است به دلایل گوناگونی، این بخش آسیب ببیند. این آسیب دیدگی به شکل لق زدن صندلی خود را نشان می دهد. بنابراین یکی دیگر از قسمت هایی که حتما باید آن را مورد بررسی قرار دهید، اتصال پایه ها به چرخ های صندلی است. در صورتی که متوجه وجود عیب در این قسمت شدید، می توانید اتصال را محکم کنید. اگر به دلیل آسیب دیدگی امکان محکم کردن اتصال وجود نداشت، نیاز است که چرخ، پایه یا هر دو را با قطعات جدید تعویض نمایید.

بیشتر بخوانید:

حراج مبلمان اداری 1401

اشکال در جک صندلی اداری

سه عامل و نشانه میتواند خبر از وجود اشکال در جک صندلی بدهد که موجب لق زدن صندلی میشود.  اگشادی قسمت انتهایی جک، خالی شدن گاز جک صندلی اداری و خرده شدن واشر و بلبرینگ داخلی جک را میتوان به عنوان این نشانه ها نام برد. هر کدام ازین عوامل میتواند منجر به لق شدن صندلی اداری شود که باید پیش از بیشتر شدن اشکال برطرف شوند.

مطلب مرتبط  نحوه چیدمان مبلمان اداری در دکوراسیون داخلی

در نهایت اگر با توجه به موارد گفته شده نتوانستید اشکال صندلی خود را برطرف نمایید، می توانید برای رفع مشکل لق زدن صندلی اداری از کمک تعمیرکاران متخصص استفاده نموده و صندلی خود را به حالت اول بازگردانید. مجموعه ساویس و کارشناسان آن به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما و راهنماییتان در این زمینه هستند.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. نظرات پیشنهادات و تجربیات خود را در فرم زیر و در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

خواندن این مطلب نیز به شما پیشنهاد میشود:

برندهای معتبر مبلمان اداری ایران 1401

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *