مبلمان اداری

آشنایی با مدلهای صندلی اداری live | لیو 2024

آشنایی با مدلهای صندلی اداری live | لیو 2024

صندلی اداری live لیو با داشتن ویژگی های عالی و منحصر به فرد یکی از بهترین صندلی های اداری محسوب می شود. تمامی صندلی های اداری برند لیو، طبق اصول ارگونومیک ساخته می شوند و طراحی استاندارد دارند. کمپانی مبلمان اداری لیو یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان اداری در ایران است و انواع صندلی اداری با بهترین کیفیت را تولید می کند. برای آشنایی با ویژگی های صندلی های اداری این برند خوشنام، در این مطلب از مجله ساویس همراه ما باشید.

طراحی ظاهری و ارگونومیک بودن صندلی اداری live

یکی از مهم ترین تجهیزات اداری در هر شرکت و اداره، صندلی های اداری استاندارد هستند. صندلی های اداری live با توجه به داشتن قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد، مانع از خستگی کارمندان در طول کار می شوند. صندلی های اداری این برند معتبر، طبق اصول ارگونومیک ساخته می شوند و به طور کامل از گردن، کمر و گردن حفاظت می کنند. این ویژگی موجب می شود افراد حتی با نشستن طولانی روی این صندلی ها دچار مشکلات فیزیکی نشوند.

مدلهای صندلی اداری live

با توجه به این که برای تولید انواع صندلی اداری live لیو از با کیفیت ترین متریال استفاده می شود، این صندلی ها دوام بالایی دارند. استفاده از مواد با کیفیت علاوه بر دوام صندلی، بر شکل ظاهری صندلی هم تاثیر دارد. به این ترتیب حتی بعد از چند سال استفاده، تغییری در ظاهر این صندلی ها ایجاد نمی شود.

معرفی صندلی های اداری برند live

طبی بودن صندلی های اداری، یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در زمان خرید آنها باید در نظر گرفت. صندلی های اداری طبی برای نشستن های طولانی طراحی شده اند و با حفظ سلامت افراد، نقش مهمی در عدم خستگی کارکنان دارند. انواع صندلی اداری live، از نظر کاربری و شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند و به این ترتیب قبل از خرید، باید هدف خود را مشخص کنید. در ادامه به معرفی پرکاربردترین صندلی های برند لیو می پردازیم.

  • صندلی مدیریتی لیو: یکی از شیک ترین صندلی های اداری برند لیو، صندلی های مدیریتی این برند هستند. خرید یک صندلی مدیریتی ایده آل، علاوه بر این که موجب بازدهی بهتر افراد می شود، نقش مهمی در ایجاد یک دکوراسیون شیک دارد. به طور کلی صندلی های مدیریتی لیو، طراحی متفاوتی نسبت به سایر صندلی های اداری live دارند. این صندلی علاوه بر داشتن ابعاد بزرگ تر، حتی از نظر ظاهر و امکانات، با بقیه صندلی های اداری فرق دارد.
  • صندلی کارشناسی لیو: یکی از پرفروش ترین مدل های صندلی اداری live، صندلی های کارشناسی یا کارمندی این برند هستند. مهم ترین ویژگی این صندلی های اداری پرکاربرد، قابلیت های ویژه آنها از جمله قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی آن است. صندلی های کارشناسی برند لیو، با داشتن ظاهر شیک و مدرن، یکی از بهترین انتخاب ها برای فضای اداری شما محسوب می شوند.
  • صندلی کنفرانس لیو: یکی دیگر از صندلی هایی که توسط کمپانی لیو تولید می شود، صندلی اتاق کنفرانس است. مهم ترین ویژگی این صندلی اداری live، طراحی ارگونومیک، مقاومت بالا و ظاهر بسیار شیک این صندلی است. با توجه به طولانی بودن جلسات کنفرانس، این صندلی طوری طراحی شده که افراد بدون احساس خستگی می توانند ساعت ها روی این صندلی بنشینند.
مطلب مرتبط  صندلی کار ارگونومیک از کجا بخرید؟

صندلی مدیریتی I91 لیو

صندلی مدیریتی I91 لیو

صندلی مدیریتی I91 لیو، یکی از جدیدترین محصولات شرکت است که با طراحی جدید و به روز خود، نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند. این صندلی از روکش مش در پشتی خود استفاده می‌کند که علاوه بر زیبایی، از تعرق جلوگیری می‌کند. امکان قفل کردن زاویه پشتی در 1 یا 4 حالت (مکانیزم سینکرون) و پایه پنج پر از جنس آلومینیومی دایکستی از ویژگی‌های برجسته این صندلی است. همچنین از فوم سرد قالبی و روکش چرم برای افزایش راحتی در طول نشستن استفاده شده است. این صندلی دارای جک تنظیم ارتفاع (بالابر نیوماتیک) 8 سانتی‌متری و دسته‌های ثابت پلاستیکی با استحکام بالا است. طراحی منحصر به فرد این مدل از نظر زیبایی و عملکرد، آن را در تمامی فضاهای اداری و خانگی قابل استفاده می‌سازد.

صندلی کارمندی I72SU لیو

صندلی کارمندی I72SU لیو

صندلی کارمندی I72SU لیو با طراحی مدرن و چشم نواز، بر اساس اصول ارگونومی طراحی شده است. این صندلی دارای مکانیزم سینکرون، جنس پایه‌ای فلزی و روکش کفی از پارچه یا چرم است. همچنین دارای پشتی گردن و قابلیت تنظیم زاویه و انحنای کمر، ارتفاع و دسته است. با 3 سال گارانتی پس از تاریخ تولید و وزن 17.5 کیلوگرم، این صندلی انتخابی مناسب و قابل اطمینان برای محیط‌های کاری می‌باشد.

صندلی کارمندی I62 لیو

صندلی کارمندی I62 لیو

صندلی اداری کارمندی لیو مدل I62 از شرکت تولیدی LIVETABCO، یکی از صندلی‌های برتر در دسته کارمندی می‌باشد که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود به عنوان یک گزینه مدرن و عالی در بازار شناخته می‌شود. این صندلی دارای پایه مقاوم آلومینیومی و 5 چرخ برای جابجایی راحت است و می‌تواند وزن بالا را تحمل کند. با مکانیزم کلاجی و جک تنظیم ارتفاع، مناسب برای افراد با ارتفاع مختلف می‌باشد. قابلیت تنظیم حالت ثابت و زاویه پشتی، همراه با استفاده از روکش مش برای جلوگیری از تعریق، از مزایای این صندلی است. با 6 مدل مختلف و بیش از 100 رنگ متنوع برای انتخاب، می‌تواند با هر دکوراسیون و سلیقه‌ای هماهنگ شود.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید صندلی مدیریتی طبی مدل 2021

خرید صندلی و مبلمان اداری لیو

مجموعه ساویس، یکی از برترین مقاصد برای خرید صندلی و مبلمان اداری با کیفیت بالا می‌باشد. با سابقه‌ای بیش از دو دهه در ارائه محصولات اداری، ساویس به عنوان یکی از نام‌های معتبر در این صنعت شناخته می‌شود. تنوع محصولات این مجموعه شامل انواع صندلی‌های اداری، مبلمان اجرایی و کارمندی، میزها و تجهیزات دفتری است که همگی با استانداردهای بالای کیفیت و طراحی مدرن تولید می‌شوند. صندلی و مبلمان اداری لیو، از جمله محصولات برتر موجود در ساویس است که با طراحی زیبا، ارگونومیک و کیفیت ساخت برجسته خود، توانسته است اعتماد مشتریان را جلب کند. از ویژگی‌های این محصولات می‌توان به استفاده از جنس‌های با کیفیت برای روکش و ساختار محکم آنها اشاره کرد. همچنین، با توجه به انعطاف‌پذیری در طراحی و مدل‌های متنوع، هر کس بر اساس سلیقه و نیاز خود می‌تواند محصولاتی را انتخاب کند که به بهترین شکل با محیط کاری و استایل فضای اداری او هماهنگ باشند.

جمع بندی

انواع صندلی اداری live لیو  با داشتن ویژگی های منحصر به فردی که به آنها اشاره شد، انتخاب بسیار ایده آلی برای تمام فضاهای اداری هستند. تکیه گاه استاندارد این صندلی، مانع از کمر دردهای ناشی از نشستن طولانی مدت می شود. پشتی تمام این صندلی های اداری، می تواند به خوبی از برآمدگی و فرو رفتگی کمر محافظت کند.

برای خرید انواع مبلمان اداری از برندهای با کیفیت، به فروشگاه اینترنتی ساویس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *