مبلمان اداری

آشنایی با صندلی مدیریت خلبانی

آشنایی با صندلی مدیریت خلبانی

صندلی مدیریت خلبانی که با نام صندلی اداری دسته خلبانی هم شناخته میشود یکی از با کیفیت ترین انواع صندلی اداری است که به خوبی از ستون فقرات حمایت می کند.  این صندلی به خاطر داشتن طراحی ارگونومیک، خستگی شما را به خاطر نشستن های طولانی کاهش می دهد. وجود این صندلی اداری به خاطر داشتن ویژگی های بی نظیر، برای هر شرکتی لازم است. اگر می خواهید در محیط کار خود از بهترین مبلمان اداری استفاده کنید، تا انتهای این مطلب از ساویس همراه ما باشید.

ویژگی های صندلی مدیریت خلبانی

مهم ترین ویژگی صندلی مدیریتی خلبانی، قابیلت انعطاف پذیری بالای این صندلی است. همچنین ارتفاع این صندلی به خاطر وجود اهرمی که زیر آن قرار دارد، به راحتی تنظیم می شود. به این ترتیب افراد می توانند ارتفاع صندلی را متناسب با قد خود و ابعاد میز اداری تنظیم کنند و با نشستن طولانی خسته نشوند. سایر مشخصات این صندلی مدیریتی شامل موارد زیر می شود.

صندلی مدیریت خلبانی

  • جنس پارچه و روکش صندلی مدیریت خلبانی ضد تعریق است و افراد هنگام نشستن روی صندلی، عرق نمی کنند.
  • تکیه گاه این صندلی به خوبی گودی کمر را پر می کند و محافظ خوبی برای ستون فقرات است.
  • روکش و بدنه این صندلی دارای مقاومت بالایی است و به خوبی وزن افراد سنگین را تحمل می کند.

ساختار صندلی مدیریت مدل خلبانی

صندلی مدیریت خلبانی مجهز به یک پایه پنج پر ورقی است که به خاطر داشتن مقاومت بالا، به راحتی وزن افراد سنگین را تحمل می کند. در طراحی این صندلی مدیریتی از چرخ های ژله ای استفاده شده است که موجب سهولت در حرکت صندلی می شود. همچنین این چرخ های ژله ای قابلیت حرکت 360 درجه را دارند. صندلی مدیریتی مدل خلبانی در مقایسه با صندلی های کارمندی، پشتی بلند تر و راحت تری دارند.  به این ترتیب افراد می توانند برای استراحت از این پشتی برای قرار دادن سر استفاده کنند.

مطلب مرتبط  معرفی میز اداری مناسب استارتاپ جدید+ 30 مدل و عکس

از دیگر ویژگی های مثبتی که در ساختار صندلی مدیریت خلبانی وجود دارد، می توان به دسته های استاندارد این صندلی اشاره کرد. دسته های صندلی خلبانی ابعاد استانداردی دارد و موجب می شوند شانه افراد در بهترین وضعیت ممکن قرار بگیرند. جنس دسته های این صندلی از MDF با روکش وکیوم است و این ترتیب بسیار مقاوم است.

صندلی اداری دسته خلبانی مدرن

صندلی اداری دسته خلبانی مدرن

مزیت خرید صندلی مدیریت خلبانی

خرید صندلی مدیریتی مدل خلبانی با مزیت های زیادی همراه است. مهم ترین تفاوت این صندلی با سایر صندلی های اداری، نشیمنگاه و پشتی آن است که خیلی از بقیه صندلی های اداری راحت تر است. علاوه بر این جنس فوم این مدل صندلی مدیریت از فوم سرد و اسفنج های با کیفیت با تراکم بسیار بالا است. این ویژگی موجب راحتی صندلی و همچنین افزایش مقاومت آن در برابر تو رفتگی می شود. تمام این مزیت ها موجب می شود که خرید صندلی مدیریت برای اتاق مدیریت در الویت باشد.

دیگر مزیت این صندلی، ابعاد بزرگ و در عین حال استاندارد صندلی است که علاوه بر راحت بودن، به ظاهر اتاق مدیریت ابهت می دهد. صندلی خلبانی به خاطر خاصیت ارگونومیک و همچنین سایر ویژگی های منحصر به فرد دیگرش، قیمت بیشتری نسبت به سایر صندلی های اداری دارد. به طور کلی مبلمان اداری با کیفیت نقش مهمی در راندمان کاری محیط های اداری دارند.  مبلمان اداری باید با سبک دفتر کار و همچنین ابعاد دفتر تناسب داشته باشد.

صندلی مدیریت خلبانی

جمع بندی

صندلی مدیریت خلبانی با بهره گیری از اصول ارگونومیک و ساختار بی نظیری که دارد، مانع از دردهای مزمن کمر و ستون فقرات می شود. به طور کلی صندلی های اداری یکی از مهم ترین اجزای مبلمان اداری هستند و انتخاب آنها اهمیت زیادی دارد. انواع مبلمان اداری، نقشی مهم و تاثیر گذار در دکوراسیون اداری دارند.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب میز و صندلی اداری مناسب | 4 ویژگی طلایی

فروشگاه ساویس یکی از بهترین مراکز برای خرید انواع مبلمان اداری از جمله صندلی های مدیریتی است. برای مشاهده محصولات اداری مختلف، می توانید از وبسایت این فروشگاه دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *