اخبار شرکت

پارتیشن اداری چوب

پارتیشن اداری چوب

پارتیشن اداری چوب ، با صرف کمترین هزینه و زمان، فضای مطلوب و بهینه را با خود به ارمغان می آورد. متریال عمده مورد استفاده در این نوع پارتیشن، چوب یا ورق های ام دی اف می باشد. بدنه و اسکلت این محصول از جنس چوب بوده و متناسب با نوع کاربری در فضا مورد استفاده قرار می گیرد. به علت استفاده مواد اولیه مرغوب در ساختار پارتیشن، این محصول از ضخامت مناسبی برخوردار می باشد.

پارتیشن اداری چوب

هر محصولی که قابلیت جدا سازی و تقسیم فضا را داشته باشد، از آن به عنوان پارتیشن نام برده می شود و پارتیشن اداری چوب هم یکی از این تفکیک کننده های به شمار می رود. پارتیشن اداری چوب، همانند دیوار، دو فضا را از یکدیگر تفکیک می نماید. این محصولات با متریالی از جنس پلاستیک، شیشه، چوب و آلومینیوم تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

هدف از طراحی و ساخت پارتیشن، نظم بخشیدن مناسب به محیط می باشد. پارتیشن های ساخته شده از چوب و شیشه با استقبال قابل توجهی از سوی مصرف کننده ها مواجه گردید. این مدل پارتیشن به علت قابلیت حمل و برخورداری از وزن سبک و مناسب، حضور چشمگیری در بسیاری از محیط های دارند. پارتیشن اداری چوب در ساختار خود از فریم تمام چوبی بهره می برد. همچنین پانل و اسکلت این نوع پارتیشن از جنس چوب می باشد.

ضرورت استفاده از پارتیشن اداری چوب

پارتیشن اداری چوب، امروزه در بسیاری از محیط های اداری و کاری مورد استفاده قرار می گیرد. چوب بکار رفته در بدنه این محصول زیبایی و جذابیت آن را دو چندان ساخته است. بر همین اساس، یکی از انتخاب های اغلب مدیران برای استفاده در فضای کسب و کار خود، پارتیشن اداری از جنس چوب محسوب می شود.

مطلب مرتبط  ایده هایی جذاب برای تزیین پارتیشن خانگی

پارتیشن اداری چوب به علت اینکه قابلیت استفاده در محیط های اداری و حتی فضای منازل را دارد، همواره مورد نظر و توجه اغلب افراد قرار می گیرد. با استفاده از این محصولات می توان به تقسیم بندی فضا، متناسب با ابعاد مورد نظر و دلخواه خود اقدام نمود. همچنین در پرتو بهره مندی از پارتیشن اداری، تحقق فضاهای خصوصی به بهترین شکل میسر می شود.

امروزه تولید و عرضه پارتیشن اداری چوب، با تنوع بالایی همراه شده است. پارتیشن چوبی متحرک نوعی از این محصولات می باشد که مطابق میل خود در هر زمان که نیاز شود می توان آن را مورد استفاده قرار داد. مواقعی هم که احتیاج به فضای بزرگ تر پیدا می شود، با جمع کردن راحت این نوع پارتیشن می توان به فضای مد نظر خود دسترسی پیدا کرد.

 مشخصات و ویژگی های پارتیشن اداری چوب

پارتیشن اداری چوب، با صرف کمترین هزینه و زمان، فضای مطلوب و بهینه را با خود به ارمغان می آورد. متریال عمده مورد استفاده در این نوع پارتیشن، چوب یا ورق های ام دی اف می باشد. بدنه و اسکلت این محصول از جنس چوب بوده و متناسب با نوع کاربری در فضا مورد استفاده قرار می گیرد.

به علت استفاده مواد اولیه مرغوب در ساختار پارتیشن، این محصول از ضخامت مناسبی برخوردار می باشد. اتصالات آن علاوه بر استحکام و مقاومت مناسب، در داخل بافت محصول به صورت مخفی بکار رفته است. به طوری که با نگاه کردن قابلیت مشاهده آن وجود ندارد.

پارتیشن اداری چوب، در دو مدل پارتیشن تک جداره و دوجداره تمام ام دی اف طراحی و ارائه می شود. نمونه های دوجداره در مقایسه با مدل تک جداره، از قطر بیشتری بهره می برد. از شیشه دوجداره در ساختار پارتیشن دوجداره استفاده می شود.

مطلب مرتبط  تاثیرات روحی و روانی صندلی اداری بر کارمندان

در این حالت، بنابر میل و سلیقه مشتری، قابلیت تغییر ارتفاع شیشه ها امکان پذیر می باشد. در مدل های دوجداره امکان استفاده از پرده کرکره در میان جداره ها وجود دارد. ایستایی و ثبات پارتیشن هم بدون استفاده از ستون یا دیوار میسر می گردد.

یکی از ویژگی های مهم و تاثیر گذار متریال از نوع ام دی اف، مقاومت و استحکام بالای این محصولات می باشد. همچنین مقاومت در برابر حریق و آتش سوزی را نیز نباید از یاد برد. پارتیشن های ساخته شده از ام دی اف از نقطه نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشند. پارتیشن اداری چوب، برای قرار گرفتن بر روس سطح کف، هیچگونه نیازی را به سوراخ کردن و آسیب رساندن به سطوح ندارد. قابلیت اجرا و نصب راحت آن را نیز باید در زمره ویژگی های تاثیر گذار محصول به شمار آورد.

 پارتیشن اداری چوب

پارتیشن اداری چوب

 کاربرد پارتیشن اداری

متناسب با نوع کاربری محیط و فضای مورد استفاده، پارتیشن اداری چوب مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن های دوجداره به منظور کاهش سر و صدا و جلوگیری از مصرف زیاد انرژی کاربرد دارند. در این حالت پارتیشن های بلند دوجداره، به خوبی فضای مورد نظر را تحت پوشش خود قرار می دهد.

برای جدا سازی و تعیین حریم در فضای اداری می توان از پارتیشن های اداری چوب، با ارتفاع کوتاه نهایت بهره را برد. چنانچه هدف از کاربرد پارتیشن فقط برای تفکیک و جداسازی فضا بود، انتخاب پارتیشن اداری تک جداره، بسیار مفید و کاربردی می باشد.

در هنگام خرید پارتیشن اداری چوب، باید کیفیت و استحکام بدنه را به دقت مورد ارزیابی قرار داد. چرا که برخورداری از کیفیت و دوام مناسب، افزایش طول عمر مفید محصول را با خود به همراه دارد. سطح بدنه پارتیشن نیز باید کاملا هموار و یک پارچه باشد. ثبات و ایستایی محصول نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری ام دی اف MDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *