اخبار شرکت

پارتیشن اداری سکوریت

پارتیشن اداری سکوریت

پارتیشن اداری سکوریت  از شیشه است، این نوع شیشه بر اثر گذراندن فرآیندی مکانیکی- حرارتی، گرم و سرد شده و مقاومت بالایی نسبت به دما دارد ، پارتیشن اداری سکوریت  طی مراحلی تولید می شود.

پارتیشن اداری سکوریت

نحوه تولید این شیشه ها بدین صورت است که بعد از تولید شیشه خام ، فرآیند سکوریت سازی که همان ایجاد تغییرات دمایی و شوک دمایی روی شیشه  است صورت می گیرد و شیشه سکوریت تولید می شود ، یکی از عمده ترین ویژگیهای شیشه سکوریت مقاومت و سختی آن است.

پارتیشن اداری سکوریت چیست ؟

پارتیشن اداری سکوریت  از شیشه است، این نوع شیشه بر اثر گذراندن فرآیندی مکانیکی- حرارتی، گرم و سرد شده و مقاومت بالایی نسبت به دما دارد ، پارتیشن اداری سکوریت  طی مراحلی تولید می شود.

نحوه تولید این شیشه ها بدین صورت است که بعد از تولید شیشه خام ، فرآیند سکوریت سازی که همان ایجاد تغییرات دمایی و شوک دمایی روی شیشه  است صورت می گیرد و شیشه سکوریت تولید می شود ، یکی از عمده ترین ویژگیهای شیشه سکوریت مقاومت و سختی آن است.

یکی از دلایلی که از شیشه سکوریت در پارتیشن ها استفاده می شود ، ماهیت ایمنی آن است ، به هنگام ضربه خوردن و شکستن به جای تبدیل شدن  به تکه های تیز به بخش های کوچک و ریز تقسیم شده و مانند دانه های شن فرو می ریزد. این فرآیند از آسیب و صدمه جلوگیری می کند و یا اینکه با کمترین خطر خرد می شوند، همانطور که گفتیم مقاومت دمایی بالا در برابر سرما، گرما، تابش نور و حرارت  قدرت تحمل این شیشه را بالا برده و در فعالیت های ساختمانی و ایمنی کاربرد فراوانی دارد.

مطلب مرتبط  صندلی اداری

اگر به تنوع دکوراتیو و استفاده از رنگ های متنوع علاقمند هستید ، می توانید از انواع طرح ها و رنگ های شیشه سکوریت در پارتیشن های اداری استفاده کنید، شیشه سکوریت نسبت به دیگر انواع شیشه کیفیت بالاتر و طبعا قیمت متفاوت تری نیز دارد. این شیشه آنقدر محکم و قوی است که حتی در ساخت برخی پله ها از آن استفاده می شود، شیشه های برخی از خودروها سکوریت هستند ، این شیشه ها جایگاه خود را در پارتیشن ها نیز  باز کرده و حتی در پارتیشن های اداری نیز استفاده می گردد.

یکی دیگر از کاربردهای شیشه سکوریت در مغازه ها می باشد زیرا هم شفاف است و هم مقاومت خوبی دارد و منجر به ایجاد نمای زیبا و لوکس برای مغازه ها می شوند و به نمایش گذاشتن اجناس داخل مغازه به راحتی و سادگی برای افراد امکان پذیر است . ساخت و نصب پارتیشن  سکوریت  نیز با تکیه بر ابزارآلات و تکنولوژی روز دنیا پارتیشن های شیشه ای را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی و اجرا می نمایند. در صنعت مبلمان اداری منجر به بازتاب نور بیشتر و وسعت دید بالاتر می شود، از این نوع پارتیشن در فضاهای لوکس و مدرن اداری استفاده می شود.

شاخصه اصلی پارتیشن اداری کدام است ؟

شاخصه پارتیشن اداری سکوریت ظرافت و قطر کمتر نسبت به دیگر پارتیشن ها است ، در این محصول از شیشه 10 میل به همراه فریم استیل و یا آلومینیوم استفاده می گردد  برخی از پارتیشن ها تا سقف نصب می گردند، معمولا پارتیشن های شیشه ای در محل کنفرانس و اتاق مدیریت استفاده می شود .

مطلب مرتبط  مبلمان اداری شرکتی

همچنین برای کنترل دید می توان بر روی آنها از طرح های مختلف  سی ان سی و استیکر استفاده کرد، بیرنگ بودن پارتیشن اداری سکوریت تضادی در دکوراسیون دفتر کار ایجاد نمی کند و مهمتر اینکه برای محل هایی که قبلا از پارتیشن دوجداره با فرم و شکل مختلف کار شده، بسیار مناسب بوده و مانند یک پارتیشن با اصول معماری عمل می کند.

در پارتیشن اداری سکوریت چون متریال عمده از شیشه است ،امکان استفاده از کل پانل های جدا کننده پارتیشن  وجود دارد  و حداکثر نوردهی را ایجاد می کند. تاثیر روحی استفاده از پارتیشن اداری سکوریت باعث می شود تا کارکنان و مراجعه کنندگان احساس خوبی به فضای کار داشته باشند و از لحاظ بصری مانعی نداشته باشند.

شیشه سکوریت  به نام های شیشه میرال، شیشه نشکن در بازار موجود است ، یکی دیگر از عمده ترین تفاوت های شیشه های به کار رفته در فضای خارجی و پارتیشن ها در یراق آلات آنها می باشد و اگر بخواهیم مقایسه ای در دستگیره های این سیستم انجام دهیم به این نتیجه میرسیم که درب  سیستم های داخلی باید دارای دستگیره ای مانند درب های دیگر اتاقها باشند .

برای نصب و انتخاب با متخصصان و مشاوران مربوطه تماس بگیرید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. قیمت آن  با توجه به گرید و اندازه متفاوت است که معمولا اندازه های به میل و متر محاسبه می شود ، البته قیمت کارخانه ای متفاوت از قیمت موجود در بازار است . این نوع پارتیشن ها به شکل فریم لس باعث دید بیشتر می شوند زیرا فریمی وجود ندارد که روی شیشه را بپوشاند ، البته اینها بستگی به سلیقه و انتخاب مشتری دارد که آیا فریم لس بخواهد یا پارتیشن با فریم. تمامی گزینه ها به انتخاب خودمان است .

مطلب مرتبط  مبل راحتی نیم ست اداری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *