اخبار شرکت

پارتیشن اداری زیبا

پارتیشن اداری زیبا

انتخاب پارتیشن اداری زیبا  امروزه  عامل بسیار مهمی در طراحی و دکوراسیون اداری شده است. پارتیشن های اداری در فرمت ها و شکل های بسیار متنوعی طراحی و تولید می شوند ، هرکدام  بر اساس نیازهای مصرف کننده تجاری، شخصی سازی می شوند .

پارتیشن اداری زیبا

پارتیشن را می توان در قالب فرم های گوناگون انتخاب کرد، پارتیشن هایی با خطوط صاف و یا مستقیم، خطوط رنگی ، انحنا های ظریف، چوبی، فلزی ، شیشه ای و یا سنگی جزو زیباترین پارتیشن ها هستند.

پارتیشن اداری برای استفاده بهینه از فضای اداری

برای داشتن پارتیشن اداری زیبا با ما باشید ، ما طرح ها و ایده های  متنوع و جالبی به شما می دهیم ،  انتخاب پارتیشن اداری زیبا  امروزه  عامل بسیار مهمی در طراحی و دکوراسیون اداری شده است. پارتیشن ها  در فرمت ها و شکل های بسیار متنوعی طراحی می شوند ، هرکدام  بر اساس نیازهای مصرف کننده و مشتری با کاربردهای  تجاری و یا کاربردهای غیر تجاری تولید می شوند، چنانچه شما در بازار،  پارتیشن مورد نیاز و طبق سلیقه خود را پیدا نکنید ، می توانید آنرا سفارش دهید تا برایتان تولید کنند .

پارتیشن را می توان در قالب فرم های گوناگون انتخاب کرد، پارتیشن هایی با خطوط صاف و یا مستقیم، خطوط رنگی ، انحنا های ظریف، چوبی، فلزی ، شیشه ای و یا سنگی جزو زیباترین پارتیشن ها هستند.

پارتیشن اداری زیبا می تواند یک تکه باشد که به آن پارتیشن سرتاسری گفته می شود که عمدتا از جنس پلاستر بورد است یعنی یک صفحه گچی که بین دو صفحه پلیمری و غیره قرار می گیرد.  این صفحات در اندازه های مختلف برش داده شده و توسط فریم های آلومینیومی محکم می شوند ، پارتیشن اداری زیبا  در بازار موجود می باشند و بغیر از شکل ظاهری آن باید به کیفیت نیز توجه داشته باشیم.

مطلب مرتبط  پارتیشن های چوبی اداری

اگر صرفا به زیبایی توجه داشته باشیم و از کیفیت غافل شویم بعد از مدتی باید دوباره برای خرید پارتیشن هزینه کنیم، در برخی موارد شما پارتیشنی را می بینید که ظاهرا زیبا هستند ولی وقتی در فضای اداری خود آن را تصور می کنید خواهید دید که نه تنها برای محل شما زیبا نیستند بلکه بسیار هم نا مناسب هستند.

بنابراین زیبایی را با توجه به امکانات داخلی دفتر کار بسنجید ، هر پارتیشن زیبایی برای دفتر کار شما زیبا نیست . کوچک و بزرگ بودن دفتر کارتان، زنگ دیوارها ، پنجره ها و نورگیرها، درب های ورودی و دیگر امکانات را در نظر داشته باشید، فضای باقیمانده را محاسبه و اندازه گیری کنید .میزان دسترسی به وسایل و تجهیزات دفتر کار را در نظر بگیرید، پارتیشنی برای محل شما مناسب و زیبا است که علیرغم فضای محدودی که دارید حداکثر استفاده را به شما بدهد و هم اینکه در نگاه کارکنان و مخاطب تاثیر خوبی بگذارد.

پارتیشن های امروزی بسیار متنوع هستند و هر کدام  یک کاربردی دارند، مثلا پارتیشن های فلزی برای انبار و کارخانجات  مناسب است ، پارتیشن های استیل نیز به نوع خود در برخی شرکت ها استفاده می شوند. پارتیشن های برای زیبا سازی استفاده می شوند مثلا برای پوشاندن یک محلی از دفتر کار که دیوار مناسبی ندارد و باید پوشانده شود ، بجای تعمیرات و بنایی بهتر است که از پارتیشن استفاده کنیم، پارتیشن اداری زیبا باید منجر به بهبود فضای محیط کار و افزایش راندمان کاری شود . با پارتیشن اداری زیبا جذابیت و آرامش را به دفتر کار خود ببرید.

مطلب مرتبط  کامل ترین راهنمای خرید انواع پارتیشن با توجه به محیط

طرح اصولی برای پارتیشن اداری زیبا

خرید پارتیشن باید طبق طراحی داخلی باشد و بر اساس اصول آن صورت گیرد حتی با نوع کار شرکت همخوانی  داشته باشد . با رعایت نکات خاص می توان به یک طرح اصولی و در عین حال زیبا  برسیم. استفاده از رنگ های مناسب با فضا  یکی دیگر از روش های انتخاب درست است ، اگر اتاق کاری کوچکی داریم بهتر است از رنگ های روشن تری استفاده شود تا فضا را بزرگ تر نشان دهیم. استفاده از رنگ های ملایم و روشن برای طراحی داخلی دفتر اداری بسیار مناسب است زیرا از خستگی جلوگیری میکند ، از طرح های  هندسی مناسب استفاده کنید ، نورپردازی های سه بعدی را فراموش نکنید.

برای کارمندان فایل های مخصوص در نظر بگیرید، از وسایل دکوری و گیاهان استفاده کنید ، تابلوهای نقاشی را به دفتر کارتان بیاورید تا سردی و خشکی محل کار را کمتر کند.  برای داشتن محیط کار گرم و زیبا همه عوامل را با هم بررسی کنید تا به بهترین نتیجه برسید، از طراحان و متخصصان این فن کمک بگیرید و مشاوره هایی با آنها داشته باشید . مطمئن باشید برای یکبار هزینه کردن بهتر و استفاده درست از تمامی امکانات خیلی بهتر از این است که به دفعات و در زمان های کوتاه بخواهید پارتیشن ها و دکور را تغییر دهید.

برای داشتن پارتیشن اداری زیبا از جدیدترین طرح ها بر اساس محیط دفتر کار و امکانات موجود بهره بگیرید. پارتیشن  زیبا باید ترکیب مناسبی از چندین هایلایت یا رنگ های متفاوت باشد، رنگ هایی که هر کدام یک افکت را داشته باشند و یا با در کنار هم قرار گرفتن ، بتوانند یک فضای آرام بخشی را ایجاد کنند. یکی ار پارتیشن های زیبا که برای محیط کار مناسب هستند، پارتیشن های ریلی و آکاردئونی می باشند  که براحتی قابل جابجایی هستند .

مطلب مرتبط  بهترین فروشگاه برای خرید صندلی اداری در ایران

 

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *