اخبار شرکت

پارتیشن اداری ام دی اف MDF

پارتیشن اداری ام دی اف MDF

محیط کار شرکت ها، دفاتر گاهی بعضی اوقات نیاز به تغییراتی در چیدمان فضا و تنوع در دکوراسیون و معماری داخلی دارند. این تغییرات گاهی صرفا تنها به دلیل ایجاد تنوع رخ میدهد و گاهی به دلیل تغییر و نیاز به افزایش پرسنل، تقسیم بندی فضای باز کاری اتفاق میافتد. ادارات و دفاتر کاری جدید، کارمندان جدید نیازمند اتاق کاری مستقل، ایستگاه کاری جدید یا اتاق های آموزشی، اتاق ملاقات، اتاق جلسات و کنفرانس هستند.

همینطور گاهی به منظور ایجاد خلاقیت در دفاتر و فراهم کردن محیطی که کارمندان، فعالیت و کار همکاران خود را ببینند ، در محیط کار مدیران  ترجیح میدهند که از ایستگاه های کاری یا همان workstation استفاده کنند که عدم وجود دیوار بین کارمندان از نظر روحی و روانی آنها را برای راحت کار کردن و داشتن انگیزه بیشتر برای انجام وظایف خود داشته باشند که در این حالت مدیران از پارتیشن های شیشه ای استفاده میکنند.

استفاده از پارتیشن

با این اوصاف اکثر شرکت ها و ادارات برای تسهیل چنین تغییراتی در دفاتر خود ترجیح میدهند که به جای دیوار از پارتیشن استفاده کنند که ساختار اصلی ساختمان درست نخورده باقی بماند. انواع پارتیشن ها در رنگ ها و سبک های مختلف برای کاربرد های مختلف بسته به نیاز به صورت ماژولار و هم به صورت سفارشی در بازار کشور وجود دارند. که متناسب با نیاز مدیران امکان تغییر در فضای کاری را تسهیل کرده و کم هزینه تر و تغییر پذیر تر هستند و برای اجرای دکوراسیون و معماری داخلی محیط کار زمان و زحمت کمتری خرج میشود و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه تر هستند.

مطلب مرتبط  جنس صندلی اداری مناسب برای محیط کار را چگونه انتخاب کنیم

در این نوشتار از میان انواع پارتیشن اداری، از جمله پارتیشن چوبی و ام دی اف MDF  ، پارتیشن شیشه ای، پارتیشن های فلزی، پارتیشن های تک جداره و دوجداره که باعث ایجاد تمرکز کارمندان حین کار، ایجاد حس استقلال و حفظ حریم شخصی و خصوصی آنها و جلوگیری از اصوات مزاحم خارجی یا داخلی میشوند و فضای کاری را با به صورت بهینه تقسیم می کنند و با صرفه جویی در هزینه های تغییرات در دکور داخلی، قابلیت تحرک، نورپردازی، تزئین به صورت منبت کاری، معرق کاری و یا چاپ طرح به صورت لیبل را بر سطح  خود دارند می خواهیم به معرفی پارتیشن های اداری ام دی اف MDF   و کاربرد ها و مزایا و معایب آن بپردازیم.

سالهاست که در کشورمان ایران تولید پارتیشن اداری ام دی اف توسط کارخانجات و شرکت های ایرانی به صورت گسترده صورت میگیرد که تامین کننده نیاز بازار داخلی و حتی خاورمیانه هستند. قبلا در مقاله ای مجزا به معرفی یکی از آن شرکت ها ( ساجیران) که در امر ساخت و تولید پارتیشن های اداری ام دی اف MDF  مشغول است اشاره کرده بودیم.

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف به مانند سایر انواع مدل های پارتیشن دارای نقاط ضعف و قدرت مخصوص به خود هستند. در پارتیشن های اداری ام دی اف استراکچر و ستون های اصلی از فلز و آلومینیوم استفاده شده است و ساختار ظاهری آنه را ام دی اف و یا تلفیق ام دی اف و شیشه تشکیل داده است. دوام و استقامت پارتیشن های اداری ام دی اف ، فرم دهی آسان و اندازه های مناسب شیت های ام دی اف با تنوع طرح و رنگ از مزایای آن محسوب میشود. اما ضعف چوب و ام دی اف نسبت به آلومینیوم ، دفورمه شدن و مقاوت کم آن در مقابله با حرارت و و رطوبت را می توان از نقاط ضعف پارتیشن های اداری ام دی اف دانست.

مطلب مرتبط  مبلمان اداری

پارتیشن های اداری ام دی اف مقرون به صرفه بوده و تولید و نصب آن متناسب با فضای محیط درخواستی آسان تر است و ظاهری زیبا و شکیل به محیط کاری می بخشد و تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد. پارتیشن های اداری ام دی اف MDF  سبک تر از پارتیشن های شیشه ای هستند و قابلیت تغییر ساختار آن پس از پیاده سازی امکان پذیر است.

در وب سایت ساویس امکان مشاهده و سفارش انواع پارتیشن های اداری ام دی اف با معرفی تولید کننده و جزئیات محصول برای شما فراهم گشته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *