اخبار شرکت

مبل اداری سه نفره

مبل اداری سه نفره

مبل اداری سه نفره: 

مبل اداری سه نفره برای مکان هایی به کار می رود که محیط اداری است البته این نوع مبل به صورت خانگی نیز بکار خواهد رفت. در ادارات بیشتر برای راهروها و سالن های انتظار از این نوع مبل استفاده می شود. طراحی این نوع مبل به صورت ارگونومی است و از فوم نیز استفاده می شود بخصوص فوم پلی اورتان که با دستگاه هایی این نوع فوم را به این نوع مبل به صورت تزریق شده وارد می کنند. استفاده از فوم باعث می شود که مبل نرم و راحت باشد.

برخی از مبل اداری سه نفره از جنس چوب هستند که بسیار مقاوم و مستحکم بوده و از زیبایی خاصی برخوردار هستند جنس چوب راش بسیار زیاد در این نوه مبل اداری سه نفره به کار می رود. جنس رویه مبل ها نیز متنوع است. این نوع مبل به دلیل تک بودن معمولا از رنگ های متنوعی برخوردار است و برای اتاق انتظار و در راهروهای اتاق مدیریت نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

استحکام در این نوع مبل بسیار اهمیت دارد.این نوع مبل معمولا طرحی ساده دارد و بیشتر از طرح های مدرن برای مبل اداری سه نفره استفاده می شود.فضای مدرنی را به اداره می دهد و در فضاهای مینیمال قرار می گیرد.

فرم ساده مبل اداری سه نفره:

این نوع مبل اداری دارای طرحی بسیار ساده است به طور معمول  ضخامت این نوع مبل پایین نمی آید به دلیل جنس و رویه ی این نوع مبل اداری ضخامت افت نخواهد کرد. در طولانی مدت مواد و فومی که در کف مبل بکار رفته است از بین نمی رود و پوسیده نمی شود.

مطلب مرتبط  مبلمان اداری شرکتی

با توجه به داشتن طول عمر بالا معمولا تغییر شکل نمی دهد. مبل اداری سه نفره بسیار مستحکم و مقاوم است.  در خرید مبل اداری سه نفره باید دقت زیادی داشته باشید نوع جنس و چوب این نوع مبلمان و شکت سازنده این نوع مبل بسیار اهمیت دارد.

صندلی های اداری:

صندلی های اداری نیز در طبقه بندی مبلمان اداری قرار می گیرند. صندلی ها در ادارات از جایگاه ویژه ای برخوردارند زیرا فرد مدام بر روی صندلی می نشیند و سلامت کمر او را صندلی ها تضمین می کنند. طراحی های دقیق صندلی ها به شکل ارگونومیک بوده و از یک طراحی دقیق معمولا استفاده می شود.

در برخی صندلی ها که حالت چرخان دارند تنظیمات شخصی نیز فرد بتواند انجام دهد.صندلی ها بخش جدایی ناپذیر ادارات هستند و در طراحی دفتر داخلی بکار می روند در سالن ها نیز صندلی ها جایگاه و نظم خاص همراه با دکوراسیون مناسبی را دارند. برخی از پارجه های صندلی ها از جنس پلاستیک است و در برخی نیز رویه اصلی از پارچه است.  صندلی ها به شکلی طراحی می شوند که دارای کیفیت بسیار عالی و به کمر و مهره های کمر آسیبی نرسانند.

صندلی ها دارای طرح های یکدست و منظم با ترتیبی خاص هستند که تقریبا در همه اتاق های ادارات می توانید آنها را بکار ببرید. شما در طرح های دکوراسیون داخلی سالن های انتظار می توانید از مبل اداری سه نفره به همراه صندلی هایی که با رنگ مبل اداری سه نفره ست شده باشند بکار ببرید که جلوه خاصی را به سالن خواهد داد.

مطلب مرتبط  نمایندگی فروش محصولات ساجیران

راهنمای خرید مبلمان:

هدف ما این است که شما را با اطلاعاتی اساسی و اصلی که در خرید هر نوع مبلمان است آشنا کنیم تا شما بتوانید انتخاب درست و از خرید مبل اداری خود به درستی لذت ببرید و راضی به منزل خود بروید، هم چنین ما به شما کمک می کنیم تا با توجه به هزینه مصرفی که برای خرید مبلمان است آنچه می خواهید را بخرید.

در خرید مبلمان شما ابتدا باید بدانید که چه نوع مبلمانی را می خواهید و برای چه مصرفی استفاده می شود،چقدر فضا برای مبلمان دارید و هزینه ای که می خواهید صرف کنید چقدر است، چند نوع مبلمان وجود دارد که باید از آنها آگاه شوید و نوع بالشتک ها و پارچه مبلمان نیز بسیار اهمیت دارد.شما باید بدانید از چه مکانی می خواهید خرید کنید.

آیا این شرکت دارای گارانتی و یا مرجوعی در صورت مشکل داشتن مبل ها است. همه موارد را به درستی مطالعه کنید و بدانید که این نوع مبلمان توسط چه کارگاه یا کارخانه ای ساخته می شود. اینگونه می توانید از جنس و نوع مبلمانی که می خواهید بخرید کاملا اطمینان حاصل کنید. در اینجا ما به شما کمک خواهیم کرد اطلاعات بیشتری را بدست آورید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *