اخبار شرکت

مبل اداری جدید

مبل اداری جدید

مبل اداری جدید

یکی از مؤلفه های مهم و تاثیر گذار در یک محیط کاری، مبل اداری جدید محسوب می گردد. اثر گذاری این وسایل به گونه ای می باشد که انتخاب مبل اداری غیر استاندارد یا نادرست، کاهش چشمگیر عملکرد کاری نیروها را به دنبال داشته و روند انجام کارها را با مشکلاتی همراه می سازد.

طراحی استاندارد مبلمان اداری کمک شایانی به بهینه سازی فضای موجود و استفاده حداکثری از ظرفیت های محیط می کند. با استفاده از این محصولات می توان تقسیم بندی استاندارد و مناسبی در فضای کاری انجام داد. این ویژگی برای محیط های کاری دارای فضای کم و محدود می تواند بسیار تاثیر گذار و مؤثر باشد.

مبل اداری جدید و مدرن برای ایجاد محیطی مناسب و راحت برای استراحت و کار، در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مبلمان اداری مدرن علاوه بر ایجاد نظم و انسجام در محیط، ظاهر جذابی به فضای کسب و کار می بخشد. کارایی بالای مبلمان اداری، استفاده از آن را در طیف گسترده و وسیعی صورت می دهد. ردپای مبل اداری جدید در اماکنی نظیر آموزشگاه، سالن کنفرانس، بانک، دانشگاه، محیط های آموزشی و منازل به شکل ملموس و واضح به چشم می خورد.

دلایل استفاده از مبل اداری جدید

برخورداری از مبل اداری جدید و استاندارد، بر روی سطح کیفی کارهای محوله تاثیر مستقیم از خود بر جای می گذارد. کارایی و قابلیت های کارمندان در پرتو استفاده از مبل اداری راحت و باکیفیت به نحو مطلوب بروز پیدا می کند. بدون تردید، بکارگیری مبلمان اداری بی کیفیت و غیر استاندارد در به وجود آمدن حواس پرتی و بی نظمی بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد.

مطلب مرتبط  مبل اداری

در این حالت کیفیت کاری نیروها نیز بشدت تحت تاثیر قرار گرفته و حتی بر روال کاری نیروهای فعال و پویا نیز تاثیر منفی برجای می گذارد. به همین جهت، برای ایجاد حس آرامش و امنیت در کارمندان، استفاده از مبل اداری جدید، انتخاب تاثیر گذار و مهمی به شمار می رود. برای جلوگیری از صدمه وارد شدن، کاهش خستگی پرسنل و به حداقل رساندن فشار کاری، مبلمان اداری یک راهکار کارآمد و مؤثر محسوب می شود. یکی از دلایل مهم استفاده از مبل اداری، اصلاح وضعیت بدن در هنگام نشستن بر روی آن می باشد.

همچنین در صورت استفاده از این محصولات فشار کمتری به اندام های بدن مانند کمر، ستون فقرات و گردن وارد می شود. استفاده از مبل اداری جدید، راحتی قابل توجهی در محیط کاری ایجاد می سازد. همچنین ضمن بهبود سلامت عمومی، افزایش کارایی را نیز با خود به همراه دارد. در نتیجه سازگاری بدن کارمندان با مبلمان اداری استاندارد، پیشرفت شغلی بیشتری نیز محقق می گردد. به طور کلی هدف از طراحی و ساخت مبلمان اداری، نوعی حمایت و پشتیبانی از پرسنل به ویژه در هنگام کار و انجام فعالیت می باشد.

هنگامی که کارمندان برای ساعت های زیادی کار می کنند، در صورت نداشتن یک مبل اداری راحت و با کیفیت، به تدریج با دردهای مزمن در ناحیه کمر و گردن مواجه می شوند. برای جلوگیری از این مشکلات و حفظ سلامتی کارکنان، استفاده از مبل های اداری بهترین گزینه به شمار می روند.

مشخصات بارز مبل اداری جدید

مبل اداری جدید، به علت برخورداری از اصول ارگونومی، کاملا متناسب با اصول راحتی و آسایش بدن کاربر طراحی شده است. نشستن بر روی مبل راحتی نا مناسب و غیر استاندارد، سبب قرار گرفتن بدن در حالت نامطلوب می شود. این امر زمینه ساز بروز مشکلاتی در سیستم اسکلتی و عضلانی بدن شده و خستگی، ناراحتی و درد شانه ها، گردن و پشت را با خود به دنبال دارد. طراحی مبل راحتی ارگونومی، به بهترین نحو این مشکلات را برطرف ساخت و ضمن ایجاد راحتی، بدن کاربر در هنگام استفاده از آن در موقعیت مناسب قرار می گیرد.

مطلب مرتبط  لزوم استفاده از مبل اداری راحتی

بر همین اساس، مبلمان اداری، در کاهش آسیب های کاری، پیشگیری از درد در اندام های بدن و اصلاح وضعیت نیروها نقش بسزایی را ایفا می نماید. مبل اداری جدید قابلیت قرار گرفتن اندام های مختلف بدن مانند گردن، شانه، کمر و پاها در وضعیت صحیح خود را امکان پذیر می سازد. در صورتی که کمر از حفاظت مناسب و مطلوبی برخوردار نباشد، دردهای جزئی و شدید در این ناحیه احساس می شود. بر همین اساس، مبل اداری جدید با طراحی منحصر به فرد خود ضمن پوشش کمر، حمایت مناسبی از تمام ستون فقرات به همراه دارد.

راهنمای خرید مبل اداری

همانطور که اشاره شد، مؤلفه های میزان راحتی، اصول ارگونومی و استاندارد بودن باید در هنگام خرید مبل اداری جدید مد نظر قرار گیرد. چرا که عدم توجه به این مؤلفه ها علاوه بر کاهش سطح کیفی مبل، با گذشت زمان آسیب و درد در ناحیه های کمر و گردن را ایجاد می کند. مبل اداری جدید باید به گونه طراحی شده باشد که بتواند قوس کمر را به خوبی پر نموده و بدن را در بهترین حالت خود قرار دهد. از دیگر مؤلفه های مهم در این زمینه، دوام بدنه، استحکام پایه ها و سطح هموار و یکدست مبل اداری به شمار می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *