اخبار شرکت

مبل اداری تختخواب شو

مبل اداری تختخواب شو

مبل اداری تختخواب شو

مبل اداری تختخواب شو : مبل اداری تختخواب شو، از نسل های جدید مبل های اداری راحتی به شمار می آیند. مبل اداری تختخواب شو، به علت برخورداری از قابلیت های بالا و نوع طرحی خاص، به شکل تخت نیز تغییر حالت می دهد. این نوع مبلمان اداری برای فضاهای کوچک و دارای مساحت کم بسیار کاربردی و مناسب می باشند.

مبل های تختخواب شو به صورت همزمان می تواند هم در قالب تختخواب و هم در شکل مبل خودنمایی کند. این محصولات در مواقع استراحت و برای بازیابی انرژی نیروهای یک مجموعه کاری، از گزینه های بسیار مفید و مناسب به شمار می روند. مبل تختخواب شو علاوه بر برخورداری از راحتی و آسایش مطلوب، محصولی بسیار کاربردی و کارآمد محسوب می گردد.

با نشستن بر روی این مدل مبلمان می توان به معنای واقعی راحتی پی برد. همچنین با تبدیل به تختخواب، یک فضای ایده آل برای استراحت را فراهم می آورد. مبل اداری تختخواب شو به سبب امکانات بالا علاوه بر استفاده در محیط های اداری، در سایر محیط ها نظیر بیمارستان ها و هتل ها نیز کاربرد گسترده ای دارد.

ضرورت استفاده از مبل اداری تختخواب شو

مبل اداری تختخواب شو، ار راحتی و آسایش قابل توجهی برخوردار می باشد. راحتی مناسب این محصولات، امکان استفاده از آن را در محیط های اداری به بهترین نحو میسر می سازد. چرا که این مدل مبلمان اداری، به حفظ و بهبود سلامتی پرسنل یک مجموعه کاری کمک شایانی می کند.

از طرف دیگر، طراحی استاندارد این محصولات جای هیچ حرف و حدیث و تردیدی را برای انتخاب و خرید آن باقی نمی گذارد. خستگی زیاد و فشردگی کاری، سبب خستگی و کاهش بازده کاری بسیاری از کارمندان می گردد. خستگی زیاد، عملکرد مغز را هم با مشکلاتی همراه می سازد که این امر منجر به عدم تمرکز و اختلال در روند صحیح انجام کارها می شود. در این شرایط استراحت کوتاه پرسنل، ضمن برگرداندن انرژی مناسب به وجود آنها، عملکرد کاری نیروها هم را بالا می برد.

مطلب مرتبط  انتخاب صندلی اداری مناسب با قیمت ارزان

مبل اداری تختخواب شو، برای استراحت مناسب و ایده آل، گزینه قابل اتکایی به شمار می رود. این نوع مبلمان فضای بسیار مطلوبی را جهت استراحت نمودن یا نشستن برای افراد فراهم می آورد. دو منظوره یا چند کاره بودن و راحتی قابل ملاحظه، از نقاط عطف مبل تختخواب شو محسوب می گردد.

همچنین این محصول برای استفاده در فضاهای دارای محدودیت جا بسیار مفید و مؤثر می باشد. با بهره گیری از این مدل مبل به راحتی می توان فضای بهینه و کاربردی را برای استفاده افراد فراهم ساخت. مبل اداری تختخواب شو، با بهینه سازی فضا، محیطی ایده آل و مناسب را جهت استراحت کردن در اختیار افراد قرار می دهد.

ویژگی ها و خصوصیات مهم مبل اداری تختوخواب شو 

یکی از ویژگی های مهم مبل اداری تختخواب شو، سطح کیفی استاندارد و مناسب قسمت نشیمن مبل می باشد. مبل تختخواب شو به علت برخورداری از فوم انعطاف پذیر و نرم، حمایت بسیار مناسبی از اعضای بدن به عمل می آورد. فوم استفاده شده در این مبلمان، از سفتی و نرمی متوسطی برخوردار می باشد که این امر ضمن قرار دادن بدن در بهترین حالت هنگام نشستن، هیچگونه مشکل و آسیبی را به ستون فقرات و کمر ایجاد نمی سازد.

ذکر این نکته ضروری است که چنانچه تشک مبل اداری از انعطاف پذیری و نرمی بالایی برخوردار باشد، به تدریج سبب ایجاد مشکلات جدی برای اندام های بدن مانند قسمت های گردن، ستون فقرات و گردن می شود. مبل اداری تختخواب شو از بدنه و فریم بسیار محکم بهره می برد.

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری بانک

دوام و کیفیت بدنه مبل، طول عمر بالای آن را ضمانت می کند. سبکی و وزن مناسب مبل تختخواب شو، به راحتی جابجایی و حمل آن را محقق می سازد. ارتفاع مناسب و استاندارد مبل اداری تختخواب شو، ضمن پوشش کامل گودی کمر، وضعیت پاها را نیز در بهترین حالت خود قرار می دهد. همچنین پشتی و قسمت نشیمنگاه مناسب مبل، اندام های بدن را در صحیح ترین حالت خود قرار داده و از ایجاد فشار بیش از حد و ناراحتی، به نحو مطلوب جلوگیری می کند.

راهنمای خرید مبل اداری

یکی از نکات مهم در هنگام خرید مبل اداری تختخواب شو، دقت نمودن و بررسی جنس پایه های مبل می باشد. پایه های مبل باید به وسیله چسب به بدنه اتصال پیدا کرده و از استحکام و دوام مناسب برخوردار باشند. برای اطمینان حاصل کردن از میزان راحتی و نرمی مبل تختخواب شو، می توان با نشستن بر روی آن میزان راحتی مبل را سنجید.

قسمت مربوط به تختخواب مبل باید خیلی راحت و نرم بیرون آید. چنانچه بیرون آمدن تختخواب با دشواری و سختی همراه باشد، از خرید آن باید صرف نظر نمود. بدنه اسکلت مبل اداری تختخواب شو باید از دوام و استحکام مناسب بهره ببرد. در صورت عدم رعایت این مورد خرابی و فرسودگی به دلیل چند منظوره بودن کارکرد مبل، خیلی سریع صورت می گیرد. مرغوبیت و کیفیت جنس روکش مبل نیز باید با دقت و حساسیت ارزیابی شود.

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیاز: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *