اخبار صنعت مبلمان

درباره یک برند خوشنام؛ راحتیران

 

درباره یک برند خوشنام؛ راحتیران

ساویس همواره در راستای احترام به کاربران فروشگاه و آسودگی از ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش آن ها شرکت ها و کارخانجات نامی و پر افتخار را در عرصه تولید محصولات مزتبط با صنعت صندلی و مبلمان اداری دست چین نموده است که گروه صنعتی راحتیران یکی از آن ها محسوب می گردد که ساویس مفتخر به همکار با آن به عنوان نماینده فروش محصولاتشان است. گروه صنعتی راحتیران با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در عرصه تولید، عرضه کننده مبلمان اداری، صندلی های اپراتوری، صندلی های مدیریتی و کارشناسی، صندلی های رستورانی و آشپزخانه، صندلی های آزمایشگاهی و کارگاهی، صندلی کودک و نوجوان، صندلی های انتظار و آموزشی و میزهای جلو مبلی و نهار خوری در ایران و خاورمیانه است که در طی سالها فعالیت خود همکاری گسترده ای با سازمان ها و نهاد های مختلف داشته است.

گروه صنعتی راحتیران

با رعایت استانداردهای ارگونومی و کنترل کیفیت محصولات خود با دریافت گواهینامه ها و استانداردهای متعدد داخلی و بین المللی من جمله گواهینامه ارگونومی و مدال ها و تندیس های گوناگون از همایش ها و نمایشگاه های ملی و بین المللی  با ایجاد کیفیت برتر و عرصه محصولات متنوع و ارائه خدمات پس از فروش کارآمد، مفتخر به دریافت تندیس ستاره طلای کیفیت جهانی QC100  شده است که در سال 2013 در شهر پاریس و در همایش بین المللی کیفیت جهانی (WQC)  با حضور بیش از صد کشور جهان برگزار شد  و گروه صنعتی راحتیران تنها منتخب کشور در آن محسوب می شد.

مطلب مرتبط  همه چیز در مورد خرید اینترنتی مبلمان اداری

ﮔﺮوه ﺻﻨﻌﺘﻰ راﺣﺘﯿﺮان ﻣﺸﺘﻤﻞ ﺑﺮچهار  واﺣﺪ ﺗﻮﻟﯿﺪى  است.

  • کارخانه مرکزی راحتیران
  • چوبیران ( تولید کننده کلاف های مبل و صندلی های اداری).
  • فومیران ( تولیدکننده فوم های سرد و گرم).
  • راحت آرا ( واحد خم کاری، پرس کاری و جوشکاری).

به انضمام انبار مرکزی راحتیران واقع در شهرک صنعتی پرند که مجموعه در فضایی به مساحت 30 هزار متر مربع فعالیت خود را از سال 1365 آغاز کرده است و افتخار ارائه خدمات به مشتریان و متقاضیان در این مرز و بوم را دارا می باشد.

کارخانه مرکزی راحتیران

کارخانه مرکزی راحتیران مشتمل بر سال های انبار قطعات و مواد اولیه، سالن مونتاژ قطعات، سالن کلاف مبل ها و صندلی ها، سالن خیاطی، سالن رویه کوبی مبل، سالن رویه کوبی صندلی مدیریت و کارمندی، سالن مونتاژ صندلی و بسته بندی، واحد آزمایشگاه کنترل کیفیت و واحد اداری راحتیران است که مجموعه در فضایی با مساحت حدود 10 هزار متر مربع احداث گردیده است.

دفتر مرکزی راحتیران

ساختمان مرکزی راحتیران در 4 طبقه شامل واحدهای بازرگانی، فروش، امور مالی، روابط عمومی و تبلیغات و اتاق نمایش یا شو روم می باشد.

گروه صنعتی راحتیران با توجه به اهداف کلان خود در جهت گسترش بازار و تنوع محصولات اقدام به تولید انواع صندلی های مدیریتی، کارشناسی، کارمندی، مبل اداری، صندلی رستوارانی، آزمایشگاهی، صندلی انتظار، کودک و غیره با پایبندی به نظام جامع مدیریت کیفیت و بهره گیری از نظران مشتریان خود نموده است.

گروه صنعتی راحتیران سابقه همکاری و ارائه محصولات  و خدمات به بیش از 50 سازمان و نهاد دولتی و کشوری، چندین بیمارستان در کشور، خودروسازان، شرکت ها و موسسات بیمه در کشور، موسسات و شرکت های داروسازی کشور، اتاق های بازرگانی، پتروشیمی ها، بانک ها و موسسات مالی کشور را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید مبلمان اداری نظری

تندیس ها، حاصل سه دهه تلاش و پشتکار راحتیران

دریافت تندیس ستاره طلایی بین المللی کیفیت از پاریس 2013

دریافت تندیس نقره از اولین دوره مسابقه مبلمان صادراتی ایران 2016

دریافت تندیس برنز از اولین دوره مسابقه مبلمان صادراتی ایران

دریافت تندیس از دومین همایش دو سالانه ارگونومی ایران 2016

دریافت تندیس از نخستین همایش دوسالانه ارگونومی ایران 2014

و دریافت تندیس برترین  شرکت های ایران TOPEX 2012  در صنعت مبلمان اداری، در سال تولید و حمایت از سرمایه ایرانی.

در یافت تندیس و لوح زرین از نمایشگاه بین المللی MODEX & HOFEX 2006

و چندین تندیس و لوح تقدیر دیگر ….

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *