اخبار صنعت مبلمان

درباره یک برند خوشنام؛ جلیس

درباره یک برند خوشنام؛ جلیس

در این مطلب، به سراغ یکی از باسابقه ترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده مبلمان اداری ایران می رویم. برندی که با بیش از چهار دهه فعالیت مستمر، همواره با پیشرفتی همه جانبه در تولید مبلمان اداری، سهمی قابل توجه در بازار این صنعت دارد؛ جلیس.

شرکت مبلمان جلیس در سال 1353 تاسیس شد و پس از طی بیش از چهار دهه، امروز با در اختیار داشتن کارخانه ای به وسعت 15000 متر، اقدام به طراحی و تولید انواع مبلمان اداری از قبیل مبل و صندلی اداری، انواع میز کارمندی، میز کارشناسی، میز و ست مبلمان مدیریت، میز کنفرانس و میز کانتر، انواع پارتیشن اداری و همچنین کتابخانه و قفسه، فایل، نموده است. این شرکت در زمینه تولید مبلمان منزل نیز دست به تولید زده و انواع میز تلویزیون و سرویس خواب را به بازار عرضه کرده است. شرکت جلیس خطوط تولید خود را به مدرن ترین فناوری روز دنیا مجهز کرده و با استفاده از ظرفیت بالای تولید خود در کنار سالها تجربه موثر در صنعت مبلمان و دکوراسیون اداری، رضایتمندی مشتریان پرتعداد خود را رقم زده است.

میز کنفرانس جلیس مدل لاوان

 

جلیس به دنبال چیست؟

برای ما که سال هاست در کنار برند جلیس بوده ایم، این برند در ارزش هایی اساسی تعریف می شود که از میان آنها می توان به کیفیت بالای محصولات، رعایت ضوابط و استانداردهای ایمنی و احترام به محیط زیست اشاره کرد. این شرکت قدیمی، ، بر روی کیفیت محصولات خود تمرکزی ویژه دارد که دریافت چندین نشان استاندارد ملی و بین المللی بر این امر صحه گذاشته است. استانداردهایی همچون گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر ISO 9001 که این شرکت آن را در سال 2008 میلادی اخذ کرده، نشان دهنده توجه بالای جلیس به کیفیت محصولات خود است. اما این تمام اهتمام جلیس بر روی کیفیت بالای محصولات تولیدی خود نیست و کسب ده ها نشان، تندیس، لوح افتخار و استاندارد، بیانگر کیفیت والای محصولات این برند باسابقه مبلمان ایران و رضایتمندی مخاطبان از آن است. به همین دلیل است که این گروه صنعتی، خط مشی کیفی خود را بر روی ارتقا رضایت مشتریان، بهبود مستمر در عرصه تولید محصولات، بهبود آگاهی و دانش پرسنل و توجه به بهداشت کار تعیین کرده و با توجه به این شاخص ها، به پیشرفتی روزافزون دست یافته است. یکی از گام های موفق این شرکت در تولید مبتنی بر کسب رضایت مشتری، طراحی و تولید رده محصولات جوانه است که به عرضه انواع مبلمان مدرن و خانگی منجر شده و استقبال خوب مشتریان را به همراه داشته است.

مطلب مرتبط  نقش مبلمان اداری در دکوراسیون داخلی محل کار

میز تحریر ماهان و قفسه نیاسر از رده محصولات جوانه جلیس

 

سال ها بعد جلیس در کجا خواهد بود؟

با توجه به توجه ویژه برند جلیس به امر تحقیق و نوآوری و برخورداری از توانایی های بالای طراحی و ساخت، مدیران این برند معتقدند جایگاه خاص مجموعه شان با عنایت به تحقیق مستمر، ارتقا کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات آنها به دست آمده است. به عنوان مثال در زمینه تحقیق و طراحی، این شرکت با توجه به آخرین استانداردهای علم ارگونومی، به دنبال تولید محصولاتی است که بیشترین همخوانی را با آنتروپومتری کاربران خود دارا باشد. بنابراین توجه به آنچه موردنیاز مشتریان است، به عنوان اصلی راهبردی قلمداد شده است. با توجه به اهتمام این گروه صنعتی به کسب و پیاده سازی دانش روز و توجه به خواست مشتریان، بدیهی است که باید شاهد موفقیت های بیشتر مجموعه خوشنام جلیس در آینده نزدیک باشیم.

جایزه کانون پیشگامان تجارت و بازرگانی ( مادرید – اسپانیا )

 

خدمات جلیس به مخاطبان

شرکت مبلمان اداری جلیس، ارائه دهنده بسته خدماتی جامعی است که قبل، حین و پس از فروش را در بر می گیرد و در تمامی این مراحل، احترام به مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است. آغاز این خدمت رسانی در مرحله طراحی چیدمان فضاست و سپس با شروع فاز عملیاتی پروژه بخش های مرتبط با امور اجرای پروژه را نیز پوشش می دهد و در نهایت با ارائه ضمانت نامه معتبر دو ساله و خدمات پس از فروش طولانی مدت ده ساله، خدمات جلیس در مرحله پس از انجام پروژه نیز به مشتریان عرضه می گردد. با توجه به سال ها کسب تجربه در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری، جلیس توانسته اجرای ده ها پروژه طراحی و تجهیز فضای اداری را با موفقیت به انجام برساند که این تعداد، همچنان طی همکاری با موسسات و سازمان های خصوصی و دولتی در حال رشد است. مشتریان جلیس با دریافت خدماتی که جلیس در نمایندگی های خود در 11 استان کشور راه اندازی کرده، می توانند سریعا به کالا و خدمات موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند.

مطلب مرتبط  شرکت مبلمان اداری ارزان

در جمع بندی باید گفت، طبق آخرین رویکردهای شرکت جلیس، این مجموعه به دنبال ارائه راهکارهایی برای بهینه سازی فضای کاری پروژه هاست. برای دستیابی به این امر، مدیران و متخصصان جلیس کلیه توان خود را به کار گرفته و با استفاده از تجربه کارکنان و تخصص طراحان خود، توانسته سهم قابل توجهی از بازار مبلمان اداری را از آن خود کند. همکاری با برند خوشنام جلیس، یکی از افتخارات مجموعه ساویس به عنوان نماینده فروش جلیس در طی سالیان دراز است.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *