اخبار شرکت

خرید صندلی اداری

خرید صندلی اداری

خرید صندلی اداری

خرید صندلی اداری موضوعی است که حداقل یک بار ذهن کارفرمایان و صاحبین مشاغل را به خود درگیر کرده. رفاه حال کارمندان در ساعات کاری بازدهی کار را افزایش می دهد. اولین قدم جهت ایجاد شرایط مطلوب برای کارمندان تهیه یک صندلی اداری راحت است.

خرید صندلی اداری

کارمندان در حالت عادی یک سوم از شبانه روز را در محل کار و اغلب به صورت نشسته سپری می کنند. نشستن طولانی مدت ممکن سبب ایجاد عارضه هایی مفصلی شود. این گونه عوارض معمولا در طولانی مدت بروز می کنند.

استفاده از یک صندلی اداری خوب که بدن را در بهترین حالت ممکت قرار دهد می تواند تا حد زیادی احتمال بروز آسیب های مفصلی را کاهش دهد.

یک صندلی اداری مناسب دارای چه ویژگی هایی است ؟

  • دارای تکیه گاه سر:

نشستن طولانی مدت در حالتی نا مناسب باعث بروز سر درد و گردن درد می شود. از این رو یک صندلی راحت و مناسب باید دارای قسمتی به عنوان تکیه گاه سر باشد.

  • راحتی نشیمنگاه :

مهم ترین گزینه در انتخاب یک صندلی اداری خوب، راحتی نشیمنگاه است. راحتی نشیمنگاه یک صندلی به عواملی مانند قابل تنظیم بودن ارتفاع، میزان فشردگی بافت،وسعت کافی و شیب نشیمنگاه بستگی دارد.

  • جنس روکش و نشیمنگاه:

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب صندلی اداری خوب حایز اهمیت است جنس روکش نشیمنگاه است. پارچه ای که لیز نباشد و حالت تعادل فرد را از بین نبرد ایده آل می باشد. همین طور صندلی هایی با روکش های ضد تعریق نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

پارچه ی روکش صندلی اداری می بایست به حد کافی مقاوم باشد تا بتواند طی مدت طولانی ظاهر خود را حفظ نماید. همین طور قابل شستشو بودن پارچه روکش صندلی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مطلب مرتبط  خرید صندلی اداری و رعایت نکات هنگام تست آن ها

همچنین فوم نشیمنگاه صندلی باید از کیفیت بالا و فشردگی مناسبی برخوردار باشد. به صورتی که طی استفاده طولانی فرم خود را از دست ندهد.

برخی صندلی های اداری موجود در بازار با استفاده از مواد پلی مری ساخته شده اند. این نمونه صندلی نسبت به سایر نمونه ها سبک تر بوده و به راحتی قابل تمیز کردن می باشد. انواع این صندلی ها با بهترین کیفیت توسط گروه ساویس تولید و عرضه می گردد.

  • دسته صندلی:
  • یک صندلی اداری راحت باید دارای دسته ای با زاویه ای مناسب باشد. شخص موقع نشستن روی صندلی آرنجش را روی دسته صندلی قرار می دهد. بدین ترتیب بدن فرد در حالت تعادل قرار می گیرد. در بعضی از صندلی های اداری حرفه ای دسته صندلی نیز قابل تنظیم می باشد.
  • قابلیت چرخشی:

صندلی های اداری چرخان پر طرفدار ترین نمونه صندلی های اداری به شمار می روند.

مفصل چرخشی موجود در محل اتصال نشیمنگاه صندلی با پایه ها باعث چرخش صندلی به سمت دلخواه می شود. در انتخاب صندلی مناسب توجه به صندلی اداری با مفصل چرخشی روان بسیار حایز اهمیت است.

  • راحتی تکیه گاه:

تکیه گاه صندلی نیز یکی دیگر از اقسام مهم صندلی اداری به شمار می رود. استفاده از صندلی اداری با تکیه گاهی نامناسب باعث بروز کمر درد می شود. یک صندلی اداری خوب، دارای تکیه گاهی با ابعاد مناسب است. فرد در این صورت می تواند قسمت بالای بدن و گردن خود را نیز مورد حمایت آن قرار دهد.

همین طور قابل تنظیم بودن زاویه تکیه گاه صندلی با نشیمنگاه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مطلب مرتبط  راهنمای جامع خرید صندلی اداری

انحنای تکیه گاه یک صندلی اداری راحت باید با انحنای ستون مهره ها و گودی کمر هماهنگ باشد. در این صورت انحنای ستون مهره ها و گودی کمر حفظ شده و بدن در بهترین حالت ممکن قرار خواهد گرفت.

  • پایه های صندلی:

پایه های صندلی تمام وزن صندلی و شخص را متحمل می شوند. از این رو صندلی اداری با پایه های محکم و مقاوم بهترین انتخاب می باشد. بدین ترتیب ایمنی شخص استفاده کننده از صندلی حفظ می گردد.

صندلی اداری خوب، دارای ارتفاعی قابل تنظیم است. تنظیم ارتفاع صندلی از محل اتصال پایه های صندلی با بدنه صورت می گیرد.

صندلی اداری حرفه ای

خرید صندلی اداری : صندلی اداری حرفه ای نیز یکی دیگر از انواع صندلی اداری است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. مجموعه ساویس با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا انواع زیادی از صندلی اداری حرفه ای را تولید و عرضه می کند.

ویژگی های اصلی:

  • قابل تنظیم:

ویژگی بارزی که در این نمونه از صندلی اداری وجود دارد قابل تنظیم بودن بخش های مختلف صندلی است. بخش های مختلف صندلی اداری حرفه ای نظیر پایه، نشیمنگاه، دسته ها و تکیه گاه متناسب با شرایط فیزیکی فرد قابل تنظیم می باشند. در این صورت فرد می تواند در بهترین حالت قرار بگیرد. این امر مانع بروز خستگی و درد های مفصلی ناشی از نشستن زیاد در فرد می شود.

  • تکیه گاه سر و گردن:

طراحی قسمتی جهت تکیه و استراحت سر و گردن در صندلی اداری حرفه ای بر راحتی آن افزوده است. تفاوت این تکیه گاه با سایر صندلی ها در ابعاد و ضخامت می باشد. به طوری که فرد می تواند به راحتی متناسب با شرایط فیزیکی اش از آن بهره ببرد.

  • زیر پایی:
مطلب مرتبط  پارتیشن بندی اداری تهران

آویزان ماندن طولانی مدت پاها موجب جمع شدن مایعات بدن در پاها و در نتیجه ورم آنها می شود. در صندلی اداری حرفه ای  قسمتی جهت استراحت پا وجود دارد که اصطلاحا زیر پایی نامیده می شود. زیر پایی تعبیه شده در صندلی از ورم پا ها جلوگیری می کند.

  • انعطاف پذیری:

زاویه تکیه گاه با نشیمنگاه این صندلی مانند اغلب صندلی های اداری نیز قابل تنظیم است. اما تفاوتی که در این صندلی جلب توجه می کند بزرگ تر بودن این زاویه و انعطاف پذیری است. به صورتی که فرد می تواند در مواقع استراحت تقریبا در حالت دراز کش از این صندلی استفاده نماید.

  • روکش ضد حساسیت و مرغوب:

معمولا جنس روکش و بدنه صندلی اداری حرفه ای از پارچه ای ضد حساسیت و مقاوم است. به طوری که استفاده طولانی مدت از این صندلی هیچ گونه عارضه ای برای فرد ایجاد نمی کند.

ضمنا جنس مقاوم این صندلی ها باعث می شود که بر اثر شستشو و استفاده طولانی مدت فرم خود را از دست ندهند.

موارد استفاده:

صندلی اداری حرفه ای معمولا توسط مدیران و کارشناسان ارشد ادارات مورد استفاده قرار می گیرند. افراد با توجه به قد و وزن و سایر شرایط فیزیکی اندام خود مناسب ترین صندلی را انتخاب می کنند.

همچنین افرادی که از درد کمر و مفاصل رنج می برند و نشستن برایشان سخت است با استفاده از این صندلی می توانند به راحتی به کارشان ادامه دهند.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *