اخبار شرکت

استفاده از مبلمان اداری خارجی

استفاده از مبلمان اداری خارجی

استفاده از مبلمان اداری خارجی

استفاده از مبلمان اداری خارجی در دکوراسیون محیط کاری، چیدمانی منحصر به فرد و متمایز را از خود بر جای می گذارد. کیفیت بالای این نوع مبلمان، جای هیچ شک و تردیدی را برای بکارگیری آن در فضاهای کاری باقی نمی گذارد. این محصولات برای شرکت های خصوصی یا مجموعه هایی که از ارباب رجوع خاص یا مشتری های ویژه برخوردار می باشند، انتخاب کاربردی و اثر گذاری به شمار می رود.

چرا که طراحی خاص این نوع مبلمان توجهات بسیاری را به سمت خود سوق می دهد. مبلمان اداری خارجی، مبتنی بر اصول استاندارد و ارگونومیک به مرحله تولید وارد می شوند. از این نظر خرید و استفاده از این محصولات،  حفظ سلامتی و جذابیت بصری فضای دکوراسیون اداری را به صورت همزمان محقق می سازد.

مزیت های حائز اهمیت استفاده از مبلمان اداری خارجی

استفاده از مبل اداری خارجی، به علت برخورداری از اصول استاندارد و ارگونومیک، سلامت و امنیت کارمندان را تامین می سازد. در این صورت نشستن طولانی مدت نیروها بر روی مبل به علت پشتی استاندارد آن، هیچگونه فشاری را به قسمت های ستون فقرات و کمر وارد نمی سازد. بهترین و طبیعی ترین حالت قرار گیری ستون فقرات به شکل S می باشد.

قرار گرفتن بر روی این مدل مبلمان، ستون فقرات را در بهترین حالت خود قرار داده و فرم مناسب بدن را ایجاد می سازد. مبلمان غیر استاندارد در اثر گذشت زمان، با تغییر فرم ستون فقرات و درد در این ناحیه همراه می شود. از دیگر مزیت های بسیار حائز اهمیت استفاده از مبلمان اداری خارجی، بالا بردن راندمان و بازده کاری کارکنان یک مجموعه اداری و کاری می باشد.

مطلب مرتبط  مبل اداری سه نفره

همه مدیران و متولیان فضاهای کسب و کار، روش های متعددی را برای افزایش راندمان کاری نیروهای خود در نظر می گیرند. چرا که افزایش بازده کاری، با افزایش بهره وری، توسعه و پیشرفت روز افزون و کسب اعتبار درخور توجه برای مجموعه کاری همراه است. یکی از راهکارهای تاثیر گذار در این زمینه برخورداری از مبلمان اداری باکیفیت و استاندارد می باشد.

چرا که این محصولات به علت داشتن میزان راحتی قابل توجه، احساس آرامش را برای نیروها به ارمغان می آورند. در نتیجه این امر تمرکز و حس مسؤولیت نیروها بالا رفته و با آسودگی خاطر به ایفای وظایف مورد نظر می پردازند. از فواید دیگر استفاده از مبلمان استاندارد، تسریع در روند رسیدگی به امور مختلف مجموعه کاری می باشد.

مبل اداری ارگونومیک به علت ایجاد حس آرامش در سرتاسر وجود افراد، خستگی و کمبود انرژی آنها را برطرف ساخته، و روال انجام فعالیت ها را شتاب بیشتری می بخشد. ارتفاع مناسب و مطلوب مبلمان اداری خارجی، از دیگر نکات حائز اهمیت در این زمینه به شمار می رود. ارتفاع مناسب مبل با قد نیروها، آنها را از ایستادن بیش از حد یا خم شدن زیاد جهت مسلط شدن بر انجام کارهای خود معاف می سازد. در این صورت دیگر کارکنان به ایستادن و خم و راست شدن مکرر نیاز پیدا نمی کنند. دسته های مبل اداری خارجی به علت طراحی متمایز، با قرار دادن دست ها در زاویه 90 درجه، حالت مناسب و بهینه به منظور کارکردن یا نشستن را برای پرسنل فراهم می آورد.

لزوم استفاده از مبلمان اداری خارجی

مبلمان اداری خارجی، از یک سو به سبب طراحی منحصر به فرد و شکیل و از سوی دیگر، به علت برخورداری از دوام و کیفیت بسیار مناسب، همواره مورد توجه و نظر مدیران و صاحبان فضای کسب و کار قرار دارد. امروزه مجموعه های اداری و کاری به منظور خاص نشان دادن خود و عقب نماندن از قافله رقبا، روش های متعددی و گسترده ای را مورد استفاده قرار می دهند تا بتوانند در ذهن و قلب مشتری و مخاطب، نام و آوازه برند خود را حک سازند.

مطلب مرتبط  نحوه استفاده از مبلمان اداری خارجی

یکی از راهکاری تاثیر گذار و مؤثر، برخورداری از دکوراسیونی متفاوت و منحصر به فرد می باشد. استفاده از مبلمان اداری خارجی، علاوه بر متفاوت نشان دادن چیدمان فضای کاری، قابلیت جلب نظر و توجه مشتریان و مخاطبان را با اولین نگاه امکان پذیر می سازد.

در این صورت افراد از نگاه مثبتی نسبت به محیط اداری برخوردار شده و جایگاه ویژه ای برای آن قائل می شوند. بر همین اساس، انتخاب و خرید مبلمان اداری خارجی، علاوه بر مدرن و به روز نشان دادن فضای کاری، انگیزه و روحیه کارکنان را نیز به میزان قابل توجهی ارتقا می بخشد.

راهنمای خرید مبلمان اداری خارجی

برای انتخاب مبلمان اداری خارجی و تجربه یک خرید مبل خارجی به یادماندنی و دلنشین، باید یک سری نکات و اصول را در این زمینه مورد توجه قرار داد. پشتی مبل اداری برای پوشش دادن و پر کردن گودی کمر باید به شکل S باشد. در این حالت بهترین وضعیت بدن قرار می گیرد. مبلمان اداری خارجی باید از میزان راحتی مناسبی نیز بهره ببرد. میزان راحتی محصول باید در حد متعارف و استاندار باشد. به عبارت دیگر، نباید راحتی مبل به صورتی باشد که فرد در هنگام نشستن بر روی آن در نشیمن مبل فرو رفته و نتواند به موقع جابجا شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *