اخبار شرکت

پارتیشن اداری خارجی

پارتیشن اداری خارجی

پارتیشن اداری خارجی : پارتیشن های ایرانی از لحاظ کیفیت مواد اولیه با پارتیشن های خارجی تفاوت دارند ، برخی از شرکت های تولید کننده ایرانی به تازگی پارتیشن های با کیفیتی را تولید کرده اند که با پارتیشن اداری خارجی قابل رقابت می باشد . اما هنوز برخی مردم هستند که کیفیت خارجی را می پسندند، پارتیشن های ایرانی هم مانند پارتیشن خارجی از دو نوع دوجداره و تک جداره تولید می شوند .پارتیشن های ایرانی هم در انواع پارچه ای، تاشو، ارتفاع بلند  ساخته می شوند برخی از آنها تم هنری دارند .

پارتیشن اداری خارجی

پارتیشن  اداری بیشتر برای همان کشورهای تولید کننده مناسب هستند ،برخی از آنها قابلیت شستن و نظافت کردن را دارند ، کشور آلمان یکی از تولید کنندگان پارتیشن اداری است که معمولا تولیدات این کشور دوجداره و عایق صدا هستند

در مورد پارتیشن اداری خارجی چه می دانیم؟

پارتیشن اداری خارجی در بازار موجود می باشد، که در طرح ها و رنگ ها ی متنوعی فروخته می شوند. نوعی از پارتیشن اداری خارجی ، پارتیشن ژاپنی است ، نام این پارتیشن بسیار زیبا از تمدن و فرهنگ غنی کشورژاپن می باشد به معنی  شوجی (Shoji) ، شوجی یعنی تقسیم کننده اتاق  که به معنی همان پارتیشن است . این پارتیشن از نوعی کاغذ براق درست شده است ، که به شکل صفحات چوبی در قطعات مختلف برش داده می شود ، کاغذ بکاربرده شده در این پارتیشن  washi نامیده می شود  که در قاب چوبی استفاده می گردد.

واشی کاغذی شفاف و کاملا طبیعی است  که دارای مقاومت بالایی هم هست و مقدار مناسبی نور از آن عبور می کند، لذا در فضاهایی که احتیاج به نور کافی است این ورقه ها کاربرد زیادی دارند . کاغذ واشی برای یک پارتیشن ژاپنی یک ماده ضروری محسوب می شود، این کاغذ از سال 2014 در سازمان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. کاغذ پارتیشن ژاپنی از الیاف پوست توت فرنگی استخراج میشود و تولید آن به مهارت خاصی نیاز دارد، الیاف پالپ را بسیار می کوبند و بعد به آن موسیلاژ اضافه می کنند تا این مایع بتواند در الیاف رسوب کند .

مطلب مرتبط  ایده هایی جذاب برای تزیین پارتیشن خانگی

سپس با یک لایه نازکی از خمیر آن را می پوشانند و روی سطح صافی خشک می کنند و بعد از آن کاغذ بدست آمده را با یک چسب مخصوص که دارای نشاسته می باشد به یک قاب چوبی متصل می کنند .پارتیشن چوبی ژاپنی  یکی از قدیمی ترین انواع پارتیشن اداری در جهان است ، دانش تولید و استفاده از آن بسیار منحصر بفرد و خاص می باشد. ژاپنی های بسیار مصمم هستند که آن را به عنوان یک میراث فرهنگی حفظ کنند و در عین حال به شکل مدرنیته هم ارائه دهند .

سبک های پارتیشن اداری

برخی از انواع پارتیشن اداری خارجی فقط در همان کشور استفاده دارند، ولی برای بهره گیری از مدل و سبک آنان می شود چوب های ام دی اف را به سبک های خارجی تبدیل کرده  تا در دکوراسیون و طراحی اماکن گوناگون استفاده شود. از جمله  سبک های سوئدی – سبک فرانسوی – سبک روکوکو- سبک یونان باستان – سبک هندی – سبک مصری –  سبک چینی و مراکشی . که هر کدام از اینها بیشتر در کشور خودشان کاربرد دارند ولی میشود با تلفیقی از چند هنر و فرهنگ طرحی نو و جدید خلق کرد.

تفاوت پارتیشن اداری خارجی و ایرانی

پارتیشن های ایرانی از لحاظ کیفیت مواد اولیه با پارتیشن های خارجی تفاوت دارند ، برخی از شرکت های تولید کننده ایرانی به تازگی پارتیشن های با کیفیتی را تولید کرده اند که با پارتیشن اداری خارجی قابل رقابت می باشد .

اما هنوز برخی مردم هستند که کیفیت خارجی را می پسندند، پارتیشن های ایرانی هم مانند پارتیشن خارجی از دو نوع دوجداره و تک جداره تولید می شوند .پارتیشن های ایرانی هم در انواع پارچه ای، تاشو، ارتفاع بلند  ساخته می شوند برخی از آنها تم هنری دارند .

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری تاشو

پارتیشن  اداری خارجی بیشتر برای همان کشورهای تولید کننده مناسب هستند ،برخی از آنها قابلیت شستن و نظافت کردن را دارند ، کشور آلمان یکی از تولید کنندگان پارتیشن اداری است که معمولا تولیدات این کشور دوجداره و عایق صدا هستند. بین پارتیشن  اداری خارجی  و  ایرانی فقط کیفیت و قیمت مطرح است  که البته برخی از مشتریان یک عامل برایشان مهم است ، برخی فقط به کیفیت فکر می کنند و برخی دیگر فقط قیمت برایشان مهم است .

پارتیشن اداری خارجی

پارتیشن اداری خارجی

پارتیشن اداری با کیفیت کشور ترکیه

در باره پارتیشن اداری خارجی  می توان از کشور ترکیه نام برد ،بیشتر پارتیشن های ساخت این کشور دوجداره  و بسیار ظریف و زیبا هستند . پارتیشن های ثابت و متحرک بدون نیاز به ریل تولید می کنند ، این پارتیشن ها توانایی کاهش صوت را تا 52 دسی بل دارند و قابلیت تعبیه درب  تا ارتفاع 9 متر می باشد .

تولید کنندگان پارتیشن های اداری کشور ترکیه بسیار پیشرفت کرده اند و همواره سعی دارند طبق سیستم های مدرن و تکنولوژی روز دنیا باشند .ترکیه در سیستم های پارتیشنی مدرن ثابت و متحرک ، اداری، تجاری بسیار فعال می باشد و با کشور ایران  تبادلات و پروژه هایی در همکاری دوجانبه با طراحان برتر را دارد.

کشور آلمان نیز یکی دیگر از بهترین تولید کنندگان پارتیشن های اداری می باشد، مبلمان های مدیریتی و کارمندی دارند ، طرح های ایتالیایی نیز از بهترین طرح ها در سطح دنیا  می باشد، پارتیشن های اداری ایتالیا بسیار ارگونومیک و کارآمد هستند و برای طراحی دفاتر کاری مدرن استفاده می شوند . با خرید پارتیشن های ایرانی از تولید ایرانی حمایت کنید.

مطلب مرتبط  مبل و نیم ست اداری

 

 

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *