اخبار شرکت

پارتیشن اداری آلومینیوم

پارتیشن اداری آلومینیوم

پارتیشن اداری آلومینیوم ، از ویژگی های منحصر به فرد و متمایزی برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های حائز اهمیت این مدل پارتیشن، استحکام و مقاومت بالای آن به شمار می آید. این محصولات از وزن سبک و بسیار مناسبی بهره می برند. این ویژگی، جابجایی و حمل پارتیشن را به نحو مطلوب فراهم می سازد.

پارتیشن اداری آلومینیوم

پارتیشن اداری آلومینیوم، یک نمونه از پارتیشن های اداری می باشد که در ساختار خود از فریم های آلومینیوم بهره می برد. اسکلتی از جنس آلومینیوم در پارتیشن اداری آلومینیوم بکار رفته است. فلز بکار رفته در پارتیشن ضمن سبک بودن و وزن مناسب، از دوام و مقاومت قابل توجهی برخوردار می باشد. استفاده از این نوع پارتیشن در فضای اداری، علاوه بر تفکیک نمودن بهینه فضا، جذابیت و زیبایی مطلوبی را نیز با خود به همراه دارد.

در کنار استفاده از پارتیشن اداری، کاربری فضای مورد نظر افزایش چشمگیری پیدا می کند. مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسب این محصولات، مشکلات موجود در فضاهای اداری را به حداقل رسانده است. در صورت نیاز به تغییرات در محیط اداری، در کمترین زمان و بدون متحمل شدن هزینه های اضافی می توان پارتیشن ها را جمع آوری نمود و سپس متناسب با تغییرات مد نظر خود مورد استفاده قرار داد. قابلیت حمل و جداسازی پارتیشن اداری آلومینیوم، بکار گیری آن را در فضاهای مختلف افزایش داده است.

استفاده از این محصول، علاوه بر ذخیره نمودن فضای مورد نظر، زیبایی قابل توجهی نیز در فضا حاکم می سازد. در ساختار این محصولات می توان از سایر متریال های نیز بهره برد. جداره پارتیشن های از نوع آلومینیوم به وسیله ورق های ام دی اف پوشش داده می شود. بکارگیری شیشه در بدنه محصول، تکمیل کننده طراحی منحصر به فرد و زیبایی آن می گردد.

مطلب مرتبط  زیبایی دفتر کار با چیدمان پارتیشن اداری

یکی از مزیت های شاخص و بارز پارتیشن اداری از نوع آلومینیوم، قابلیت بازیافت بودن آن به شمار می رود. برخورداری از حریم خصوصی همواره در فضاهای کاری مورد توجه و دقت قرار می گیرد. امروزه مدیران و متولیان فضای کسب و کار به خوبی از مزیت ها و تاثیرات داشتن فضای خصوصی اطلاع لازم را کسب نموده اند. به همین جهت، پارتیشن اداری آلومینیوم در برآورده کردن نیازهای موجود در این زمینه بسیار کمک کننده می باشد.

مشخصات و ویژگی های قابل توجه پارتیشن اداری

پارتیشن اداری آلومینیوم، از ویژگی های منحصر به فرد و متمایزی برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های حائز اهمیت این مدل پارتیشن، استحکام و مقاومت بالای آن به شمار می آید. این محصولات از وزن سبک و بسیار مناسبی بهره می برند.

این ویژگی، جابجایی و حمل پارتیشن را به نحو مطلوب فراهم می سازد. پارتیشن اداری از نوع آلومینیوم در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت نیز از دوام و مقاومت قابل توجهی بهره مند می باشد. استحکام این محصولات در مقابل شرایط دمایی مختلف را هم باید در ردیف خصوصیات تاثیر گذار آن به حساب آورد. پارتیشن اداری آلومینیوم در عین جداسازی مناسب فضا، از انعطاف پذیری مطلوب نیز برخوردار می باشد.

استفاده از این مدل پارتیشن در فضاهای اداری علاوه بر کاهش مشکلات موجود در فضای کاری، محیطی پویا و منسجم را برای مدیران سازمان ها و شرکت های اداری به ارمغان می آورد. بدنه این مدل پارتیشن به سبب وجود آلومینیوم در بافت آن، مقاومت و استحکام قابل ملاحظه ای دارد. یکی از عناصر مهم و تاثیر گذار در محیط های اداری، وجود نور کافی و روشنایی در فضا می باشد. پارتیشن اداری آلومینیوم، به علت برخورداری از صفحات آلومینیومی، قابلیت عبور نور زیاد را امکان پذیر می سازد. در این حالت، بدون صرف هزینه های گزاف برای تامین منابع نوری، به سهولت می توان با استفاده از پارتیشن آلومینیومی نور اضافی و مناسب را در فضا تامین نمود.

مطلب مرتبط  نقش کیفیت صندلی های اداری و بازدهی کارمندان

انواع مختلف پارتیشن اداری آلومینیوم

این محصولات به مانند سایر مدل های پارتیشن، در دو نوع دوجداره و تک جداره ارائه می شود. اسکلت بندی آلومینیومی در مدل تک جداره نقش پر رنگ و برجسته ای را عهده دار می باشد. برای کامل کردن این مدل پارتیشن از متریالی مانند شیشه و ام دی اف استفاده به عمل می آید.

به طور معمول برای پارتیشن اداری تک جداره، به طور تقریبی قطری 4 الی 6 سانتیمتر در نظر گرفته می شود. پارتیشن آلومینیومی دوجداره، از شیشه های دوجداره و متناسب با سلیقه و میل مشتری طراحی و تولید می گردد. قطر این نوع پارتیشن اداری حدود 4 الی 8 سانتیمتر می باشد. با کمک پارتیشن اداری آلومینیوم می توان فضایی مدرن و به روز را در محیط اداری خلق نمود.

 نکات مهم در حین خرید پارتیشن اداری

کیفیت و دوام پارتیشن اداری آلومینیوم، یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید آن به شمار می رود. کیفیت محصول در دوام و استحکام آن تاثیر مستقیم از خود بر جای می گذارد. به همین جهت، در هنگام خرید، این مؤلفه باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. سطح این محصول باید از هرگونه زدگی و ناهمواری به دور باشد. در این زمینه باید عنوان نمود که بررسی ایستایی و ثبات پارتیشن آلومینیوم نیز نباید دور از نظر باقی بماند.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *