اخبار صنعت مبلمان

درباره یک برند خوشنام؛ ساجیران

آشنایی با ساجیران

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پارتیشن در ایران که ساویس افتخار همکاری با آن طی سالهای دراز مدت به عنوان نماینده فروش داشته است را میتوان شرکت ساجیران دانست. شرکت ساجیران در سال 1375 و با رشد روز افزون تکنولوژی در عرصه کار و زندگی و نیاز مبرم بازار و متقاضیان در حوزه تولیدات صنعت مبلمان اداری و طراحی و اجرای دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری بر پایه صنعت تولید پارتیشن اداری فعالیت خود را با تمرکز بر طراحی تخصصی و تولید محصولات مورد نیاز و وابسته به این حوزه آغاز نموده است.

ساجیران طی سالها فعالیت خود توانسه است رقیبی سرسخت نسبت به رقبای داخلی و برند های خارجی به حساب آید و با تاکید خود بر تولید محصولات با کیفیت بالا چه از نظر ساختار، مقاوت، پوشش مقاوم با رنگ های پودری الکتروستاتیک در کنار استفاده از صفحات نوئپان و ام دی اف با روکش ملامینه و ارتفاع قابل تنظیم و طراحی ارگونومیک، ماژولار و منعطف در عرصه مبلمان اداری امکان ارائه و عرضه محصولات را در انواع مختلف مدل ها و تنوع در امکانات فراهم کند.

شرکت ساجیران با تجربه ای بیش از دو دهه، متخصصی مسلط به طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن با تلفیق هنر، دانش و تکنولوژی، ایجاد محیطی زیبا و پر نشاط در موسسات کوچک و بزرگ و شرکت ها محسوب می گردد.

فضای تولیدی به مساحت ۸,۰۰۰ متر مربع ، فضای نمایشگاهی به وسعت ۸۵۰ متر مربع ، استفاده از ماشین آلات روز اروپایی و همچنین بهره مندی از بزرگترین شبکه نمایندگی در سراسر کشور و بهره مندی از  پرسنلی مجرب و کارآزموده  در ساجیران توانسته تمامی هر آنچــه که نیازمند تجهیز یک فضــای اداری بوده را در سلایق گوناگون تامین نماید .

مطلب مرتبط  درباره یک برند خوشنام؛ صنایع نظری

ریشه‌ی نام تجاری ساجیران

نام تجاری ” ساجیران ” برگرفته از ویژگیهای متمایز محصولات عرضه شده و متشکل از حروف اول کلمات سیستم اتصالات جداشونده ” ساج + ایران ”  می باشد.

 

خدمات و محصولات ساجیران

ساجیران آماده ارائه محصولات و خدمات به موسسات و شرکت های کوچک و بزرگ با در نظر گرفتن نیاز مشتریان متناسب با محیط پروژه، مشاوره در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی، عرضه انواع پارتیشن های ترکیبی آلومینیومی و شیشه تک جداره و دو جداره فریم لس، پارتیشن های دو جداره ترکیبی چوبی، آلومینیومی و یا شیشه با ساختار و بدنه فلزی گالوانیزه است و در سبد محصولات به مشتریان انواع مبلمان اداری شامل میزمدیریتی، کارشناسی، مذاکره و میز کنفرانس، کمد، کتابخانه، میزهای ورک استیشن، دراور و مبل و صندلی های اداری را عرضه می نماید.

ساجیران و چندین تندیس بلورین

دریافت لوح زرین و تندیس برترین شرکت در رسته مبلمان اداری از اتحادیه صادرکنندگان در چندین نمایشگاه مبلمان منزل و اداری HOFEX در ادوار مختلف، مهر تائیدی بر موفقیت ساجیران در توجه به فرایندهای اصلی نظام مدیریت کیفیت در حوزه طراحی و تولید توسط مدیران ارشد شرکت است که در راستای احترام به کارفرما و مشتری زمینه ساز ارتقا و رشد روزافزون کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده گردیده است.

شرکت ساجیران با  چشم انداز وهدف ایجاد یک محیط آرام ودرعین حال پرشوربرای مدیران وکارمندان ،می کوشد تا ، زندگی در کار شما جریان یابد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *