اخبار صنعت مبلمان

درباره یک برند خوشنام؛ رایانه صنعت

درباره یک برند خوشنام؛ رایانه صنعت

شرکت رایانه صنعت از جمله شرکت های مطرح در صنعت تولید انواع صندلی اداری در کشور است که با سابقه ای بیست و پنج ساله در تولید صندلی های اداری توانسته است نام خود را به عنوان مبتکر الگوهای جدید ساخت انواع صندلی در این عرصه در کشور مطرح نماید. شرکت رایانه صنعت با چشم انداز تولید محصولات و ارائه آنها به اماکن فرهنگی چون سینما ها، مراکز همایش و سالن های آمفی تئاترها، قدم به این عرصه گذاشت و موفق شد به این مهم دست یابد.

شرکت رایانه صنعت که بیش از بیست و پنج سال از عمر فعالیتش در عرصه صنعت تولید صندلی های اداری می گذرد، در سال 1380 به دلیل انطباق کیفیت محصولات خود با استانداردهای ملی از سوی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به عنوان واحد نمونه سال انتخاب گشت و همچنین  موفق به دریافت گواهینامه 2008 – 9001 ISO بین المللی شده است . رایانه صنعت تخصص اصلی خود را طراحی، ساخت و تولید گونه های مختلف صندلی اداری با کاربری های ثابت و متحرک می داند.

دو کارخانه شرکت رایانه صنعت، یکی در ابتدای جاده قدیم کرج و دیگری در شهرک صنعتی پرند واقع شده است و نمایشگاه و فروشگاه مرکزی آن در محدوده خیابان حافظ تهران قرار دارد.

خدمات پس از فروش:

شرکت رایانه صنعت پس از فروش محصولات خود به مدت پنج سال برای تمامی قطعات محصولات خود پشتیبانی ارائه می دهد که ارائه  ضمانت نامه که به هنگام خرید محصولات تحویل مشتری می شود جهت دریافت این خدمات الزامی است. خرابی های ناشی از استفاده و نگهداری نامناسب از محصول، خراب های ناشی از حوادث غیر مترقبه همچون، سیل و زلزله و آتش سوزی و … ، خرابی های ناشی از حمل و نقل نادرست و بی احتیاط، هرگونه خرابی و پارگی روکش ها، دست کاری محصولات توسط افراد غیر متخصص و نا آشنا و متفرقه از جمله مواردی هستند که شامل ارائه خدمات پس از فروش  رایگان شرکت رایانه صنعت نمی شوند. لازم به ذکر است که رایانه صنعت کلیه قطعات محصولات خود را از تاریخ تولید برای هرگونه خرابی مدت سه سال ضمانت می کند.

مطلب مرتبط  نمایندگی فروش محصولات ساجیران

 

تنوع محصولات:

ساویس مفتخر است که به عنوان همکار و نماینده فروش شرکت رایانه صنعت ، محصولات تولیدی این شرکت را که محصولات خود را در چهار نوع عمده زیر به تولید می رساند در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید این محصولات را در طرح ها، رنگ ها و کاربری های متنوع متناسب با نیاز خود از وب سایت ساویس انتخاب و تهیه نمایید.

  • صندلی های اداری گردان ، صندلی مدیریتی ، صندلی کارشناسی ، صندلی کارمندی ، صندلی ارگونومی ، صندلی دانش آموزی ، صندلی انتظار ، صندلی کنفرانسی
  • تولید انواع صندلی آمفی تئاتر ، سینماها و مراکز همایش رایانه صنعت برای تولید محصولات خود در دو دهه اخیر امکانات فنی مناسب و نیروی انسانی کار آمدی را به خدمت گرفته است ، که کلیه امور طراحی ، مدل سازی ، کنترل کیفی ، قطعه سازی و مونتاژ قطعات را در عین رعایت اصول زیباشناختی و ارگونومی انجام می دهد.

صندلی های مخصوص کنفرانس

  • مبلمان اداری و دفتری مورد استفاده در دفاتر کار و سالن های انتظار رایانه صنعت توانسته است براساس استاندارد AS 4438 – 5459 BS علاوه بر دریافت مهر استاندارد ملی ، محصولات خود را با چندین استاندارد شناخته شده بین المللی نیز مطابقت داده و زمینه را برای دریافت گواهی نامه های استاندارد کیفی بین المللی نیز فراهم کند.

 

دریافت گواهینامه ارگونومیک محصول

شرکت راینه صنعت موفق گردیده است که بر اساس آزمون های اختصاصی و استاندارد توسط متخصصان و کارشناسان انجمن ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی ایران، گواهی نامه های ارزیابی ارگونومیک محصولات خود را دریافت نماید.

مطلب مرتبط  صندلی اداری و نقش کیفیت آن ها در سلامت کارمندان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *