اخبار صنعت مبلمان

درباره یک برند خوشنام؛ صنایع نظری

درباره یک برند خوشنام؛ صنایع نظری

شرکت نظری با بیش از نیم قرن حضور در عرصه تولید صندلی امروز یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولیدکنندگان صندلی در ایران و خاورمیانه محسوب می‌گردد.

نخستین جرقه فعالیت بیش از شصت سال پیش توسط جوانی سخت‌کوش(فریدون نظری منش) که با دنبال کردن ایده های کارآفرینی خود پس از تجاربی که در کار صنعتی در کارخانه های بزرگ کسب کرده بود، کارگاهی راه اندازی کرد و پس از طی مسیر با پرداخت کاری و آبکاری فلزات سرانجام خود با ساخت گهواره های فلزی و تخت خواب های ورشو و سپس تولید جالباسی و صندلی قدم به عرصه تولید صنعتی گذاشت.

 تخت خواب‌های ورشو

همینک شرکت صنعتی نظری که این چنین فعالیت خود را با تولید انواع صندلی، گهواره، جالباسی و انواع تخت خواب‌های ورشو در سال 1338 آغاز کرده بود، به پشتوانه آن سوابق و تجارب ارزنده خویش در صنایع فلزی، برای نخستین بار در ایران با تلفیق فلز و پلاستیک به تولید و عرصه صندلی و نیمکت پرداخته است و در سال های اخیر با توجه به گستردگی نیاز بازار و با بکارگیری تکنیک های مدون و دستگاه های پیشرفته با ایجاد تنوع در محصولات تولید شده و افزایش میزان تولید، عرضه کننده محصولات خود با کیفیت برتر در کشور است.

ساویس مفتخر است که به عنوان همکار و نماینده فروش شرکت نظری محصولات تولیدی این شرکت را که شامل انواع نیمکت، میز و صندلی، اعم از آموزشی، انتظار، رستورانی، چند منظوره، تمام پلاستیک و همچنین صندلی استادیومی مخصوص اماکن ورزشی در طرح، اندازه و رنگ های متنوع را در اختیار متقاضیان با هر سلیقه و هر کاربردی قرار می‌دهد.

مطلب مرتبط  درباره یک برند خوشنام؛ رایانه صنعت

بیش از 300 محصول که مناسب فضاهای داخلی و خارجی هستند و تماما بر اساس نوع کاربری، شرایط جوی و نوع دسترسی آن طراحی و تولید گشته اند. به عنوان مثال در تولید محصولاتی که جهت استفاده در فضای بیرون و آزاد همچون میز و صندلی های رستورانی که با توجه به نیاز رستوران‌ها و فودکورت ها در فضای آزاد با شرایط جوی مختلف قرار میگیرند و یا صندلی های انتظار که در بیمارستانها، درمانگاهها و آزمایشگاهها و همچنین اماکن عمومی مثل مترو مورد استفاده قرار می‌گیرند  فاکتورها و تدابیر ویژه‌ای در جنس و کیفیت محصولات لحاظ می‌گردد تا با بکارگیری بهترین کیفیت در تولید محصولات با قرار گرفتن در موقعیت های مختلف بیشترین مقاومت و کمترین استهلاک را دارا باشند.

رد پای گروه صنعتی نظری در ورزش

صندلی های استادیومی و ورزشگاهی از جمله محصولات مهم تولیدی گروه صنعتی نظری است که  تاکنون در تعداد زیادی از ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی بزرگ( سالن سرپوشیده فوتسال، سالن‌های سرپوشیده والیبال و بسکتبال،هندبال، بدمینگتون و…) و مهم کشور مانند ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران نصب و اجرا شده‌اند. ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش‌جهان اصفهان دومین ورزشگاه بزرگ ایران و یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های کشور است که صندلی‌های به کار رفته روی سکوهای آن، همگی تولید گروه صنعتی نظری است که سال ۹۵ پس از بازسازی کامل نقش‌جهان نصب شده‌اند. کیفیت بسیار بالای پلاستیک به کار رفته در ساخت این مدل صندلی‌ها باعث شده است مقاومت و ثبات رنگ این محصولات هم نسبت به عوامل طبیعی مانند نور آفتاب و بارش باران و هم در برابر خشونت و درگیری‌های احتمالی که میان تماشاگران رخ می‌دهد بسیار بالا باشد.

مطلب مرتبط  درباره یک برند خوشنام؛ نیلپر

دستاوردهای شرکت نظری

شرکت نظری که تجربه حضوری موفق در چندین نمایشگاه بین المللی همچون Host Milano 2019  در میلان ایتالیا، نمایشگاه بین المللی Spoga+gafa 2019 در شهر کلن آلمان، نمایشگاه تخصصی طراحی داخلی و معماری Indexpo 2019  و نمایشگاه مبلمان اداری تهران HOFEX در ادوار مختلف را دارد، بارها موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس به عنوان تولیدکننده برتر سال شده است که دست مزد تلاش شبانه روزی در مجموعه، همگامی با تکنولوژی، مدیریت علمی و ایستادگی بر اصل ارتقا کیفیت محصولات تولیدی در راستای احترام به مشتری و کاربران محصولات است.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *