اخبار شرکت

بررسی تخصصی صندلی اداری

بررسی تخصصی صندلی اداری

بررسی تخصصی صندلی اداری

بررسی تخصصی صندلی اداری : امروزه با توجه به پشرفت تکنولوژی و افزایش روز افزون مصرف گرایی تجهیزات اداری با تنوع فراوانی تولید می گردند. ما در این مقاله با هدف کمک به شما در انتخاب بهترین صندلی اداری به معرفی چند نمونه از آن ها می پردازیم.

صندلی اداری بدون چرخ:

صندلی اداری بدون چرخ با انواع بسیار متفاوتی در بازار موجود می باشد. این صندلی ها کاربردهای گوناگونی دارند. ما در این مقاله به بررسی چند نمونه از آن ها می پردازیم. مجموعه ساویس با سال ها سابقه تولید انوع تحهیزات اداری، عرضه کننده انواع صندلی اداری بدون چرخ می باشد.

  • صندلی اتاق انتطار:

صندلی اتاق انتطار نمونه ای از انواع صندلی بدون چرخ به شمار می رود.این صندلی ها به دلیل عدم وجود چرخ در زیر پایه ها، صندلی اداری ثابت نیز نامیده می شوند. این صندلی ها معمولا به صورت چندتایی کنار یکدیگر قرار می گیرند. موارد استفاده صندلی اتاق انتظار در سالن های انتظار ادارات، مطب ها، آموزشگاه ها و … می باشد.

مشخصات فنی:

صندلی اتاق انتظار معمولا از پایه ها و بدنه فلزی و گاها از جنس پلاستیک فشرده ساخته می شود. بیشتر صندلی های اداری اتاق انتظار کلا فلزی هستند و روکشی آن ها را احاظه نمی کند. از این نوع صندلی ها می توان صندلی پشت توری را نام برد. با این حال در برخی از آن ها لایه ای با بافت نرم با روکشی پارچه ای روی نشیمنگاه و تکیه گاه بعضی از این صندلی ها کشیده شده است.

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری شیشه ای چه مزایایی دارد؟

معمولا در صندلی اداری اتاق انتظار اجزای قابل تنظیم وجود ندارد.این صندلی اداری به دلیل ساختار ساده ای که دارد معمولا با قیمت پایین تری نسبت به سایر صندلی ها به فروش می رسد.

  • صندلی اپن:

صندلی اپن نیز یکی دیگر از انواع صندلی اداری بدون چرخ می باشد. استفاده در پشت میز کانتر، پشت سکوی اپن آشپزخانه و … از موارد استفاده این صندلی اداری ثابت می باشد.

مشخصات فنی:

وجود پایه هایی بلند که از جنس چوب یا فلز هستند، ویژگی مشترکی است که در انواع صندلی اداری دیده می شود. این صندلی اداری بدون چرخ نیز مانند سایر صندلی ها بدنه ای از جنس چوب یا فلز دارد که با روکشی با بافت نرم احاطه می شود.

یکی دیگر از تفاوت های صندلی اپن با دیگر صندلی ها ثابت بودن تکیه گاه است. این صندلی ها از اهرم کناری جهت افزایش زاویه تکیه گاه با نشیمتگاه برخوردار نیستند.

تکیه گاه این نمونه از صندلی، معمولا کوتاه است و قسمت های پایین تر بدن را حمایت می کند.معمولا ارتفاع صندلی اپن نسبت به شرایط فیزیکی بدن فرد قابل تنظیم است.

  • صندلی آزمایشگاه ثابت:

صندلی آزمایشگاه ثابت نیز جز گروه صندلی اداری بدون چرخ بوده و می توان به آن نام صندلی اداری ثابت را نیز نسبت داد. این صندلی معنولا در کلاس های درس و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات فنی:

این صندلی اداری ثابت، نیز دارای پایه ها و بدنه ای فلزی است. در قسمت نشستگاه صندلی قسمتی با بافت نرم قرار دارد که با روکشی از جنس پارچه چرمی یا انواع دیگر پارچه احاطه شده. بعضی از این صندلی ها دارای تکیه گاهی بافت نرم و برخی دیگر بدون تکیه گاه هستند.

مطلب مرتبط  جذاب ترین و جدیدترین پارتیشن های اداری

اغلب صندلی های آزمایشگاه جز گروه صندلی اداری جک دار نیز محسوب می شوند. این صندلی ها دارای جکی جهت تغییر ارتفاع هستند.

صندلی اداری پشت بلند:

صندلی اداری پشت بلند، یکی از انواع صندلی اداری راحت به شمار می رود. این صندلی معمولا توسط مدیران و کارشناسان ارشد مورد استفاده قرار می گیرد. بلندی تکیه گاه این صندلی و وجود قسمتی جهت تکیه گاه سر راحتی این صندلی را دو چندان کرده است.

مشخصات فنی:

بررسی تخصصی صندلی اداری : این صندلی دارای پایه ها و بدنه ای از جنس فلز و یا چوب است. نشیمنگاه پهن با فشردگی استاندارد بافت فوم باعث می شود که کارمندان ساعت ها بتوانند بدون خستگی به کارشان ادامه دهند.

خاص ترین قسمت طراحی شده در این صندلی وجود تکیه گاهی بلند است. از این رو این نوع صندلی اداری را صندلی اداری پشت بلند می نامند. تکیه گاه بلند این صندلی که اغلب به صورت پیوسته و گاه به صورت نا پیوسته قرار دارد از خستگی سر و گردن جلوگیری می کند.

ارتفاع و زاویه بین تکیه گاه و نشیمنگاه در اغلب صندلی های اداری پشت بلند قابل تنظیم است.

صندلی اداری پشت توری:

صندلی اداری پشت توری نمونه ای از صندلی های اداری محبوب در اکثر ادارات و شرکت ها است. این صندلی به دلیل داشتن تکیه گاه توری از تعریق و تکثیر باکتری جلوگیری می کند.

مشخصات فنی:

داشتن بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده و یا فلز این صندلی را از انواع مشابه متمایز کرده است. صندلی پشت توری نیز همانند سایر صندلی ها از قسمت هایی مانند پایه، دسته ، نشیمنگاه و تکیه گاه تشکیل شده است. تفاوت این صندلی اداری با سایر نمونه ها تکیه گاهی است که به صورت توری طراحی شده است.

مطلب مرتبط  کامل ترین راهنمای خرید انواع پارتیشن با توجه به محیط

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، انواع مختلفی از صندلی اداری در بازار موجود می باشد. لیکن اغلب طراحی نشیمنگاه صندلی اداری پشت توری با بافتی فومی و نرم و روکشی پارچه ای همراه است.

اغلب اجزای قابل تنظیم مانند اهرم تنظیم زاویه تکیه گاه با نشیمنگاه ، اهرم تنظیم ارتفاع و در انواع صندلی اداری حرفه ای تنظیم دسته ها به چشم می خورد.

توجه داشته باشید که نمونه ای از صندلی های اداری اتاق انتظار نیز به صورت پشت توری هستند که آن ها را در این دسته نیز می توانیم جای دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *