اخبار شرکت

انواع صندلی اداری

انواع صندلی اداری

انواع صندلی اداری

صندلی اداری یکی از اصلی ترین ملزومات موجود در هر شرکت است. صندلی اداری نیز همانند سایر تجهیزات اساسی در هر اداره یا محل کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. این صندلی ها به انواع گوناگونی تقسیم می شوند که ما در این مقاله به معرفی چند نمونه از آن ها می پردازیم. این صندلی ها با بالا ترین کیفیت توسط مجموعه ساویس تولید و عرضه می گردند.

این مجموعه با بیش از یک دهه سابقه در تولید تجهیزات اداری مفتخر ارایه بهترین محصولات به شما عزیزان می باشد. محصولات مجموعه ساویس شامل : انواع میز اداری،انواع میز کارمندی ، انواع صندلی اداری، انواع صندلی کارمندی، انواع صندلی اداری طبی می باشند.

صندلی اداری چوبی:

با پیشرفت تکنولوژی اخیرا ازمشتقات چوب نظیر ام دی اف در صنایع مبل و صندلی سازی استفاده زیادی می شود. با این حال محصولات چوبی همیشه جایگاه ویژه ای در میان سایر محصولات داشته اند. این محصولات به دلایل ظاهر شکیل و دوام طولانی مدت از سالیان پیش تا به حال طرفداران خود را از دست نداده اند. صندلی اداری چوبی نیز یکی از انواع پرطرفدار صندلی اداری است. این نمونه از صندلی نیز در میان بسیاری ازکارفرمایان محبوب می باشد.

مجموعه ساویس به منظور ارایه با کیفیت ترین محصولات، درتولید و عرضه انواع صندلی اداری چوبی فعالیت می کند.

مشخصات فنی:

اغلب، صندلی اداری چوبی را با دسته و بدنه و پایه های چوبی طراحی می کنند. صندلی های اداری چوبی در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه دارای فومی با فشردگی مناسب هستند. این فوم اغلب با روکشی چرمی و گاه از جنس پارچه ای ای متفاوت می باشد. اهرم کناری این صندلی موجب ایجاد زاویه تکیه گاه با نشیمنگاه می شود و بر راحتی آن می افزاید.

در بعضی دیگر از انواع صندلی اداری چوبی تمام اجزای صندلی از چوب تشکیل شده است. در این مدل از صندلی قسمتی با بافت نرم روی نشیمنگاه قرار گرفته است.

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری دوجداره

در بعضی از نمونه های صندلی اداری چوبی حرفه ای پایه ها و دسته ها نیز قابل تنظیم می باشند. همچنین در بعضی از این صندلی ها قسمتی جهت تکیه گاه سر نیز طراحی شده که قابل تنظیم نیز می باشد.

این صندلی به انواع مختلف با دسته، بدون دسته، با چرخ و بدون چرخ تقسیم می شود.

صندلی اداری چرمی:

صندلی اداری چرمی یکی از محبوب ترین نمونه از صندلی های اداری می باشد. این صندلی ها دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا هستند. معمولا صندلی اداری چرمی توسط مدیران و کارشناسان ارشد مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه حرفه ای ساویس انواع گوناگونی از صندلی اداری چرمی را تولید و عرضه می کند.

مشخصات فنی :

معمولا پایه ها، بدنه و دسته های صندلی اداری چرمی نیز از چوب و گاهی از جنس فلز ساخته می شود. لیکن تفاوت این صندلی با صندلی چوبی روکش چرمی است. اغلب روکش چرمی، دسته ها و بدنه و در برخی موارد پایه های صندلی را نیز می پوشاند. صندلی های اداری چرمی نیز دارای اهرمی جهت تغییر زاویه تکیه گاه و نشیمنگاه هستند. همچنین نشیمنگاه و تکیه گاه آن ها نیز از فومی با فشردگی مناسب تشکیل شده که روکشی چرمی روی آن کشیده شده است.

در بعضی از صندلی های چرمی حرفه ای پایه ها و دسته ها نیز مطابق با شرایط فیزیکی بدن قابل تنظیم هستند.

همچنین در بعضی از انواع این صندلی ها تکیه گاه سر قابل تنظیم نیز به چشم می خورد. این صندلی نیز به انواع مختلف با دسته، بدون دسته، با چرخ و بدون چرخ تقسیم می شود.

صندلی اداری جک دار:

این صندلی در سال های اخیر در اغلب شرکت ها و ادارات دیده می شود. در واقع صندلی اداری جک دار یکی از صندلی هایی است که موارد استفاده زیادی دارد. صندلی اداری جک دار با مدل های متفاوت اغلب توسط مدیران، کارشناسان و کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد.

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری ام دی اف MDF

معمولا خرابی صندلی های اداری از ناحیه جک صورت می گیرد. از این رو هنگام خرید دریافت گارانتی محصول علی الخصوص گارانتی شامل تعمیر جک از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین صندلی اداری جک دار به مجموعه ساویس مراجعه فرمایید.

مشخصات فنی:

تفاوت این صندلی با دیگر نمونه های صندلی اداری وجود اهرمی به نام ” جک ” است. جک اهرمی است که در قسمت زیرین نشیمنگاه صندلی تعبیه شده است. ارتفاع صندلی اداری جک دار، توسط این اهرم تنظیم می شود.

این صندلی نیز همانند موارد فوق دارای پایه، بدنه ، تکیه گاه و دسته می باشد. این اجزا در بعضی از انواع صندلی اداری جک دار از جنس چوب و در برخی از جنس فلز هستند.

روکش این صندلی نیز از جنس چرم و یا انواع دیگری از پارچه می باشد.تکیه گاه صندلی اداری جک دار نیز همانند موارد دیگر توسط اهرمی به عقب و جلو کشیده می شود.

در بعضی موارد دسته ها و پایه ها در این صندلی نیز قابل تنظیم است.

تکیه گاه سر قابل تنظیم نیز در نمونه های حرفه ای صندلی اداری جک دار دیده می شود.این صندلی نیز به انواع مختلف با دسته، بدون دسته، با چرخ و بدون چرخ تقسیم می شود.

صندلی اداری بدون دسته:

صندلی اداری بدون دسته نیز یکی دیگر از انواع صندلی اداری است که با تنوع بسیاری تولید می شود. این صندلی به دو دسته عمده ی صندلی اداری بدون دسته چرخ دار و صندلی اداری بدون دسته بدون چرخ تقسیم می شود.

مطلب مرتبط  بهترین دکوراسیون اتاق خواب ساده و ارزان

صندلی اداری بدون دسته چرخ دار موارد استفاده بیشتری نسبت به نمونه بدون چرخ دارد. زیرا آزادی عمل بیشتری به کارمند حین کار می دهد. از این نمونه صندلی اغلب برای پشت میز کانتر، میز صندوقدار، میز منشی و … استفاده می شود. از صندلی اداری بدون دسته بدون چرخ نیز در بعضی کلاس های آموزشی و آزمایشگاه استفاده می شود.

انواعی از صندلی اداری بدون دسته و ساده وجود دارد که معمولا در سالن های انتظار از این نمونه صندلی استفاده می شود.

از آن جایی که در این صندلی هیچ قسمتی جهت قرار گیری آرنج ها طراحی نشده، راحتی آن نسبت به موارد ذکر شده کم تر است. در جاهایی که لازم است از وسایل کم حجم تری استفاده شود اسافاده از این صندلی توصیه می شود.

جهت بازدید و خرید انواع صندلی اداری بدون دسته به مجموعه ساویس مراجعه کنید.

مشخصات فنی:

صندلی اداری بدون دسته مانند دیگر صندلی ها نیز از بخش های اصلی نظیر بدنه و پایه تشکیل شده است.جنس پایه ها و بدنه صندلی می تواند از جنس چوب یا فلز باشد. تفاوت صندلی اداری بدون دسته با دیگر موارد عدم وجود دسته است.

اغلب بدنه این صندلی نیز از فومی فشرده ساخته شده که با روکشی از جنس چرم یا نوع دیگری از پارچه پوشانده شده است. اهرمی جهت افزایش زاویه تکیه گاه با بدنه نیز در قسمت زیرین نشیمنگاه بعضی از این صندلی ها به چشم می خورد.از آنجایی که این نوع صندلی ها معمولا کم حجم هستند تکیه گاه سر کم تر در صندلی اداری بدون دسته دیده می شود.

بعضی دیگر از صندلی های بدون دسته بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده، چوب و یا ام دی اف می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *